case X: // W miejsce X twoje case
{
new koszt = 5000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (ilosc_rakiet_gracza[id] >= 1 || ilosc_dynamitow_gracza[id] >= 1 || ilosc_min_gracza[id] >= 1 )
{
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Masz Juz rakiete, albo dynamit, lub mine. Zuzyj rakiety, albo dynamity, lub miny i dopiero kup. Nie mozesz miec wszystkiego na raz");
}
else
{
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
ilosc_rakiet_gracza[id] += 3;
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 3 Rakiety");
SprawdzPoziom(id);
}
}
case X: // W miejsce X twoje case
{
new koszt = 4000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (ilosc_rakiet_gracza[id] >= 1 || ilosc_dynamitow_gracza[id] >= 1 || ilosc_min_gracza[id] >= 1 )
{
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Masz Juz rakiete, albo dynamit, lub mine. Zuzyj rakiety, albo dynamity, lub miny i dopiero kup. Nie mozesz miec wszystkiego na raz");
}
else
{
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
ilosc_dynamitow_gracza[id] += 3;
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 3 Dynamity");
SprawdzPoziom(id);
}
}
case X: // W miejsce X twoje case
{
new koszt = 3000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (ilosc_rakiet_gracza[id] >= 1 || ilosc_dynamitow_gracza[id] >= 1 || ilosc_min_gracza[id] >= 1 )
{
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Masz Juz rakiete, albo dynamit, lub mine. Zuzyj rakiety, albo dynamity, lub miny i dopiero kup. Nie mozesz miec wszystkiego na raz");
}
else
{
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
ilosc_min_gracza[id] += 3;
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 3 Miny");
SprawdzPoziom(id);
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}