Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Plugin zmieniający interp,rate,cl_updaterate,cmdrate
#1
Napisano 21.08.2008 16:14
#2
Napisano 21.08.2008 17:53
ale łap amxx, a zmienia przy łączeniu i na początku każdej rundy
cl_updaterate 101
cl_cmdrate 101
rate 20000
cl_rate 20000
cl_allowupload 1
cl_download_ingame 1
cl_allowdownload 1
ex_interp 0.01
Na NS nic lepszego nie będzie
Załączone pliki
#3
Napisano 22.08.2008 02:44
sma nie udostępnię bo jeszcze zmienisz na jakieś kosmiczne wartości albo zaczniesz klientom babrać
pfff sam mówiles ze nie pobierasz .amxx bo sie juz na tym przejechales.. czemu mamy ci ufać :> daj te .sma ;>
#4
Napisano 22.08.2008 07:56
#include <amxmodx> #include <amxmisc> public plugin_init() { register_plugin("Ustawienia Gracza", "0.1", "none") register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0") } public client_connect(id) { client_cmd(id, "rate 20000") client_cmd(id, "cl_updaterate 101") client_cmd(id, "cl_cmdrate 101") client_cmd(id, "ex_interp 0.01") client_cmd(id, "cl_cmdbackup 2") client_cmd(id, "mp_decals 300") client_cmd(id, "cl_rate 20000") client_cmd(id, "fastsprites 0") client_cmd(id, "max_smokepuffs 120") client_cmd(id, "cl_timeout 60") client_cmd(id, "cl_dlmax 128") client_cmd(id, "cl_allowdownload 1") client_cmd(id, "cl_allowupload 1") client_cmd(id, "cl_download_ingame 1") } public newRound() { client_cmd(0, "rate 20000") client_cmd(0, "cl_updaterate 101") client_cmd(0, "cl_cmdrate 101") client_cmd(0, "ex_interp 0.01") client_cmd(0, "cl_cmdbackup 2") client_cmd(0, "mp_decals 300") client_cmd(0, "cl_rate 20000") client_cmd(0, "fastsprites 0") client_cmd(0, "max_smokepuffs 120") client_cmd(0, "cl_timeout 60") client_cmd(0, "cl_dlmax 128") client_cmd(0, "cl_allowdownload 1") client_cmd(0, "cl_allowupload 1") client_cmd(0, "cl_download_ingame 1") }
#5
Napisano 22.08.2008 16:13
#6
Napisano 22.08.2008 16:21
Tak jestem pewien jest u mnie na serwerachJesteś pewien, że ten plugin działa
#7
Napisano 22.08.2008 16:25
#8
Napisano 22.08.2008 16:28
http://www.amxmodx.org/webcompiler.cgi
Podać nazwę i kliknąć compile
A potem wkleić do plugin plik z rozszerzeniem .amxx i dopisać go do plugin.ini i sprawdzić komendą amx_plugins czy został załadowany
#9
Napisano 22.08.2008 16:29
Sprawdziłem komendą i niby jest włączony...
#10
Napisano 22.08.2008 16:32
#11
Napisano 22.08.2008 16:36
#12
Napisano 22.08.2008 16:38
#include <amxmodx> #include <amxmisc> public plugin_init() { register_plugin("Ustawienia Gracza", "0.1", "none") } public client_connect(id) { client_cmd(id, "rate 20000") client_cmd(id, "cl_updaterate 101") client_cmd(id, "cl_cmdrate 101") client_cmd(id, "ex_interp 0.01") client_cmd(id, "cl_cmdbackup 2") client_cmd(id, "mp_decals 300") client_cmd(id, "cl_rate 20000") client_cmd(id, "fastsprites 0") client_cmd(id, "max_smokepuffs 120") client_cmd(id, "cl_timeout 60") client_cmd(id, "cl_dlmax 128") client_cmd(id, "cl_allowdownload 1") client_cmd(id, "cl_allowupload 1") client_cmd(id, "cl_download_ingame 1") } public client_spawn() { client_cmd(0, "rate 20000") client_cmd(0, "cl_updaterate 101") client_cmd(0, "cl_cmdrate 101") client_cmd(0, "ex_interp 0.01") client_cmd(0, "cl_cmdbackup 2") client_cmd(0, "mp_decals 300") client_cmd(0, "cl_rate 20000") client_cmd(0, "fastsprites 0") client_cmd(0, "max_smokepuffs 120") client_cmd(0, "cl_timeout 60") client_cmd(0, "cl_dlmax 128") client_cmd(0, "cl_allowdownload 1") client_cmd(0, "cl_allowupload 1") client_cmd(0, "cl_download_ingame 1") }
I nie wiem czy client_spawn nie potrzebuje jakiegoś eventa do wywołania
#13
Napisano 22.08.2008 17:09
#14
Napisano 22.08.2008 18:01
#15
Napisano 22.08.2008 19:55
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> public plugin_init() { register_plugin("Spawn Interp", "0.1", "buu") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "player_spawn", 1) } public player_spawn(id){ client_cmd(id, "ex_interp 0.01") }
AMXX Version >1.8 or moduł HamSandwich do wgrania
#16
Napisano 22.08.2008 23:50
#17 Gość__*
Napisano 22.08.2008 23:52
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> public plugin_init() { register_plugin("Spawn Interp", "0.1", "buu") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "player_spawn", 1) } public player_spawn(id){ client_cmd(id, "ex_interp 0.01") } public client_connect(id) { client_cmd(id, "rate 20000") client_cmd(id, "cl_updaterate 101") client_cmd(id, "cl_cmdrate 101") client_cmd(id, "ex_interp 0.01") client_cmd(id, "cl_cmdbackup 2") client_cmd(id, "mp_decals 300") client_cmd(id, "cl_rate 20000") client_cmd(id, "fastsprites 0") client_cmd(id, "max_smokepuffs 120") client_cmd(id, "cl_timeout 60") client_cmd(id, "cl_dlmax 128") client_cmd(id, "cl_allowdownload 1") client_cmd(id, "cl_allowupload 1") client_cmd(id, "cl_download_ingame 1") } public client_spawn() { client_cmd(0, "rate 20000") client_cmd(0, "cl_updaterate 101") client_cmd(0, "cl_cmdrate 101") client_cmd(0, "ex_interp 0.01") client_cmd(0, "cl_cmdbackup 2") client_cmd(0, "mp_decals 300") client_cmd(0, "cl_rate 20000") client_cmd(0, "fastsprites 0") client_cmd(0, "max_smokepuffs 120") client_cmd(0, "cl_timeout 60") client_cmd(0, "cl_dlmax 128") client_cmd(0, "cl_allowdownload 1") client_cmd(0, "cl_allowupload 1") client_cmd(0, "cl_download_ingame 1") }
#18
Napisano 23.08.2008 08:43
Plugin co 15 sekund zmienia rate gracza.
- jeżeli ma rate mniejsze niż 25000 ustawia 25000
- jeżeli ma updaterate mniejsze niż 80 ustawia: cl_updaterate 80, cl_cmdrate 101, ex_interp 0.02
- jeżeli ma updaterate większe bądź równe niż 100 ustawia: cl_updaterate 101, cl_cmdrate 101, ex_interp 0.01
- jeżeli updaterate gracza jest pomiędzy 80 a 100 ustawia mu interp 0.02
/* * * Plugin: Rate.sma * * Wersja: 2.0 * * */ #include <amxmodx> #define SET_FREQUENCY 15 new rate[9] new updaterate[9] public plugin_init() { set_task(float(SET_FREQUENCY), "set_commands",_,_,_,"b") register_plugin("Rate", "Tomexxx", "2.0") } public set_commands() { for(new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++) { if(is_user_connected(i)) { get_user_info(i,"rate",rate,8) get_user_info(i,"cl_updaterate",updaterate,8) if(str_to_num(rate) < 25000) { client_cmd(i, "rate 25000") } if(str_to_num(updaterate) < 80) { client_cmd(i, "cl_updaterate 80") client_cmd(i, "cl_cmdrate 101") client_cmd(i, "ex_interp 0.02") } else if(str_to_num(updaterate) >= 100) { client_cmd(i, "cl_updaterate 101") client_cmd(i, "cl_cmdrate 101") client_cmd(i, "ex_interp 0.01") } else if(str_to_num(updaterate) == 80) { client_cmd(i, "ex_interp 0.02") } else if(str_to_num(updaterate) < 100 || str_to_num(updaterate) > 80) { client_cmd(i, "ex_interp 0.02") } } } return PLUGIN_HANDLED }
#19
Napisano 23.08.2008 09:13
I tak nie wyczyta interpu, bo próbowałem to robić twoją metodą, poprzez pobieranie wartości interpa osoby i pritowanie tego w konsoli, pisało
nie pobierało w ogóle tej liczby.Interp gracza xxx to :
Pzdr.
#20
Napisano 23.08.2008 09:44
I get_user_info pobiera wartość zarówno cl_updaterate jak i rate.
I działa b. dobrze jeżeli komuś odpowiada sprawdzanie wyłącznie tych wartości.
Mam to na 2 serwerach i śmiga elegancko
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych