Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin zmieniający interp,rate,cl_updaterate,cmdrate


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
24 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wowi

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
Offline

Napisano 21.08.2008 16:14

Witam, chciałbym poprosić o plugin, który będzie automatycznie zmieniał/dopuszczał ex_interp na 0.01 do 0.05, rate na 25000, cl_updaterate minimum 80 do 101, cmdrate 101.
  • +
  • -
  • 0

#2 tosiek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:86
  • GG:
Offline

Napisano 21.08.2008 17:53

sma nie udostępnię bo jeszcze zmienisz na jakieś kosmiczne wartości albo zaczniesz klientom babrać :)

ale łap amxx, a zmienia przy łączeniu i na początku każdej rundy ;)
cl_updaterate 101
cl_cmdrate 101
rate 20000
cl_rate 20000
cl_allowupload 1
cl_download_ingame 1
cl_allowdownload 1
ex_interp 0.01

Na NS nic lepszego nie będzie :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#3 MafiaDL

    Naj-Najstarszy Moderator

  • Przyjaciel

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:3 492
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 22.08.2008 02:44

sma nie udostępnię bo jeszcze zmienisz na jakieś kosmiczne wartości albo zaczniesz klientom babrać


pfff sam mówiles ze nie pobierasz .amxx bo sie juz na tym przejechales.. czemu mamy ci ufać :> daj te .sma ;>
  • +
  • -
  • 0

#4 tosiek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:86
  • GG:
Offline

Napisano 22.08.2008 07:56

łapcie sma, już trochę po tuningu
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
public plugin_init()
{
        register_plugin("Ustawienia Gracza", "0.1", "none")
 
        register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0")
}
 
public client_connect(id)
{
	client_cmd(id, "rate 20000")
	client_cmd(id, "cl_updaterate 101")
	client_cmd(id, "cl_cmdrate 101")
	client_cmd(id, "ex_interp 0.01")
	client_cmd(id, "cl_cmdbackup 2")
	client_cmd(id, "mp_decals 300")
	client_cmd(id, "cl_rate 20000")
	client_cmd(id, "fastsprites 0")
	client_cmd(id, "max_smokepuffs 120")
	client_cmd(id, "cl_timeout 60")
	client_cmd(id, "cl_dlmax 128")
	client_cmd(id, "cl_allowdownload 1")
	client_cmd(id, "cl_allowupload 1")
	client_cmd(id, "cl_download_ingame 1")
}
 
public newRound()
{
	client_cmd(0, "rate 20000")
	client_cmd(0, "cl_updaterate 101")
	client_cmd(0, "cl_cmdrate 101")
	client_cmd(0, "ex_interp 0.01")
	client_cmd(0, "cl_cmdbackup 2")
	client_cmd(0, "mp_decals 300")
	client_cmd(0, "cl_rate 20000")
	client_cmd(0, "fastsprites 0")
	client_cmd(0, "max_smokepuffs 120")
	client_cmd(0, "cl_timeout 60")
	client_cmd(0, "cl_dlmax 128")
	client_cmd(0, "cl_allowdownload 1")
	client_cmd(0, "cl_allowupload 1")
	client_cmd(0, "cl_download_ingame 1")
}  

  • +
  • -
  • 0

#5 Wowi

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
Offline

Napisano 22.08.2008 16:13

Jesteś pewien, że ten plugin działa ? Bo coś nie zmienia interpu gdy mam 0.1
  • +
  • -
  • 0

#6 tosiek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:86
  • GG:
Offline

Napisano 22.08.2008 16:21

Jesteś pewien, że ten plugin działa

Tak jestem pewien jest u mnie na serwerach :)
  • +
  • -
  • 0

#7 Wowi

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
Offline

Napisano 22.08.2008 16:25

Wystarczy go wrzucić do folderu plugins oraz dopisać do ini? bo naprawdę nie zmienia z 0.1 na 0.01 ...
  • +
  • -
  • 0

#8 tosiek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:86
  • GG:
Offline

Napisano 22.08.2008 16:28

Nie trzeba skopiować, zapisać jako sma i skompilować lub wkleić kod na stronę:
http://www.amxmodx.org/webcompiler.cgi
Podać nazwę i kliknąć compile :)

A potem wkleić do plugin plik z rozszerzeniem .amxx i dopisać go do plugin.ini i sprawdzić komendą amx_plugins czy został załadowany :)
  • +
  • -
  • 0

#9 Wowi

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
Offline

Napisano 22.08.2008 16:29

Nie no to już zrobiłem, nie wynikł żaden Error, więc niby wszystko dobrze, lecz na serwerze nie zmienia interpu z 0.1 na 0.01

Sprawdziłem komendą i niby jest włączony...
  • +
  • -
  • 0

#10 tosiek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:86
  • GG:
Offline

Napisano 22.08.2008 16:32

Gdybym miał cierpliwość postawiłbym serwer i bym Ci udowodnił że zmienia :) ale nie mam tyle cierpliwości :) po prostu zmienia te parametry co widzisz..... Nie ma innej możliwości ale jak klient zmieni np 10 sec po nowej rundzie będzie grał z interpem 0.1 i dopiero w następnej rundzie zmieni mu na 0.01
  • +
  • -
  • 0

#11 Wowi

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
Offline

Napisano 22.08.2008 16:36

Hmmm już wiem gdzie jest błąd, mógłbyś zmodyfikować go tak, aby zmieniał/sprawdzał te parametry co odrodzenie ? (na DM potrzebuje)
  • +
  • -
  • 0

#12 tosiek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:86
  • GG:
Offline

Napisano 22.08.2008 16:38

spróbuj aczkolwiek w pluginach nic nie umiem :)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
public plugin_init()
{
        register_plugin("Ustawienia Gracza", "0.1", "none")

}
 
public client_connect(id)
{
    client_cmd(id, "rate 20000")
    client_cmd(id, "cl_updaterate 101")
    client_cmd(id, "cl_cmdrate 101")
    client_cmd(id, "ex_interp 0.01")
    client_cmd(id, "cl_cmdbackup 2")
    client_cmd(id, "mp_decals 300")
    client_cmd(id, "cl_rate 20000")
    client_cmd(id, "fastsprites 0")
    client_cmd(id, "max_smokepuffs 120")
    client_cmd(id, "cl_timeout 60")
    client_cmd(id, "cl_dlmax 128")
    client_cmd(id, "cl_allowdownload 1")
    client_cmd(id, "cl_allowupload 1")
    client_cmd(id, "cl_download_ingame 1")
}
 
public client_spawn()
{
    client_cmd(0, "rate 20000")
    client_cmd(0, "cl_updaterate 101")
    client_cmd(0, "cl_cmdrate 101")
    client_cmd(0, "ex_interp 0.01")
    client_cmd(0, "cl_cmdbackup 2")
    client_cmd(0, "mp_decals 300")
    client_cmd(0, "cl_rate 20000")
    client_cmd(0, "fastsprites 0")
    client_cmd(0, "max_smokepuffs 120")
    client_cmd(0, "cl_timeout 60")
    client_cmd(0, "cl_dlmax 128")
    client_cmd(0, "cl_allowdownload 1")
    client_cmd(0, "cl_allowupload 1")
    client_cmd(0, "cl_download_ingame 1")
}

I nie wiem czy client_spawn nie potrzebuje jakiegoś eventa do wywołania :)
  • +
  • -
  • 0

#13 Wowi

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
Offline

Napisano 22.08.2008 17:09

Chyba potrzebuje, bo nie zmienia po śmierci.
  • +
  • -
  • 0

#14 tosiek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:86
  • GG:
Offline

Napisano 22.08.2008 18:01

to ja ci już nie pomogę
  • +
  • -
  • 0

#15 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 22.08.2008 19:55

plose
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

public plugin_init() {
	register_plugin("Spawn Interp", "0.1", "buu")
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "player_spawn", 1)
}

public player_spawn(id){
	client_cmd(id, "ex_interp 0.01")
}

AMXX Version >1.8 or moduł HamSandwich do wgrania
  • +
  • -
  • 0

#16 Wowi

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
Offline

Napisano 22.08.2008 23:50

Więc teraz możesz pomóc Tosiek ?
  • +
  • -
  • 0

#17 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 22.08.2008 23:52


#include <amxmodx>

#include <hamsandwich>



public plugin_init() {

    register_plugin("Spawn Interp", "0.1", "buu")

    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "player_spawn", 1)

}



public player_spawn(id){

    client_cmd(id, "ex_interp 0.01")

}

public client_connect(id)

{

    client_cmd(id, "rate 20000")

    client_cmd(id, "cl_updaterate 101")

    client_cmd(id, "cl_cmdrate 101")

    client_cmd(id, "ex_interp 0.01")

    client_cmd(id, "cl_cmdbackup 2")

    client_cmd(id, "mp_decals 300")

    client_cmd(id, "cl_rate 20000")

    client_cmd(id, "fastsprites 0")

    client_cmd(id, "max_smokepuffs 120")

    client_cmd(id, "cl_timeout 60")

    client_cmd(id, "cl_dlmax 128")

    client_cmd(id, "cl_allowdownload 1")

    client_cmd(id, "cl_allowupload 1")

    client_cmd(id, "cl_download_ingame 1")

}

 

public client_spawn()

{

    client_cmd(0, "rate 20000")

    client_cmd(0, "cl_updaterate 101")

    client_cmd(0, "cl_cmdrate 101")

    client_cmd(0, "ex_interp 0.01")

    client_cmd(0, "cl_cmdbackup 2")

    client_cmd(0, "mp_decals 300")

    client_cmd(0, "cl_rate 20000")

    client_cmd(0, "fastsprites 0")

    client_cmd(0, "max_smokepuffs 120")

    client_cmd(0, "cl_timeout 60")

    client_cmd(0, "cl_dlmax 128")

    client_cmd(0, "cl_allowdownload 1")

    client_cmd(0, "cl_allowupload 1")

    client_cmd(0, "cl_download_ingame 1")

}


#18 only

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
Offline

Napisano 23.08.2008 08:43

Opis:
Plugin co 15 sekund zmienia rate gracza.

- jeżeli ma rate mniejsze niż 25000 ustawia 25000
- jeżeli ma updaterate mniejsze niż 80 ustawia: cl_updaterate 80, cl_cmdrate 101, ex_interp 0.02
- jeżeli ma updaterate większe bądź równe niż 100 ustawia: cl_updaterate 101, cl_cmdrate 101, ex_interp 0.01
- jeżeli updaterate gracza jest pomiędzy 80 a 100 ustawia mu interp 0.02

/*
*
*  Plugin: Rate.sma
*
*  Wersja: 2.0
*
*
*/
#include <amxmodx>

#define SET_FREQUENCY 15

new rate[9]
new updaterate[9]

public plugin_init()
{
    set_task(float(SET_FREQUENCY), "set_commands",_,_,_,"b")
    
    register_plugin("Rate", "Tomexxx", "2.0")
}

public set_commands()
{
    for(new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++)
    {
        if(is_user_connected(i))
        {
            get_user_info(i,"rate",rate,8)
            get_user_info(i,"cl_updaterate",updaterate,8)
            
            if(str_to_num(rate) < 25000)
            {
                client_cmd(i, "rate 25000")
            }

            if(str_to_num(updaterate) < 80)
            {
                client_cmd(i, "cl_updaterate 80")
                client_cmd(i, "cl_cmdrate 101")
                client_cmd(i, "ex_interp 0.02")
            }

	    else if(str_to_num(updaterate) >= 100)
                 {
		     client_cmd(i, "cl_updaterate 101")
                     client_cmd(i, "cl_cmdrate 101")
                     client_cmd(i, "ex_interp 0.01")
		 }
            else if(str_to_num(updaterate) == 80)
                 {
                     client_cmd(i, "ex_interp 0.02")
		 }
	    else if(str_to_num(updaterate) < 100 || str_to_num(updaterate) > 80)
                 {
                     client_cmd(i, "ex_interp 0.02")
		 }
        }
    }
    
    return PLUGIN_HANDLED 
}

  • +
  • -
  • 0

#19 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 23.08.2008 09:13

przyjacielu, get_user_info służy do zczytywania wartości gracza setinfo _cośtam, a nie do pobierania wartości komend. do tego służy query_client_cvar, ale to nie działa na ns bo ogólnodostępna wersja ns nie ma wiadomości 58
I tak nie wyczyta interpu, bo próbowałem to robić twoją metodą, poprzez pobieranie wartości interpa osoby i pritowanie tego w konsoli, pisało

Interp gracza xxx to :

nie pobierało w ogóle tej liczby.
Pzdr.
  • +
  • -
  • 0

#20 only

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
Offline

Napisano 23.08.2008 09:44

zauważ że tamten plugin bazuje na updaterate a nie na ex_interp.
I get_user_info pobiera wartość zarówno cl_updaterate jak i rate.

I działa b. dobrze jeżeli komuś odpowiada sprawdzanie wyłącznie tych wartości.

Mam to na 2 serwerach i śmiga elegancko
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych