Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 3850xgpk7ys dodana przez A może sma?, 06.04.2012 01:40
Typ:



1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
113.
114.
115.
116.
117.
118.
119.
120.
121.
122.
123.
124.
125.
126.
127.
128.
129.
130.
131.
132.
133.
134.
135.
136.
137.
138.
139.
140.
141.
142.
143.
144.
145.
146.
147.
148.
149.
150.
151.
152.
153.
154.
155.
156.
157.
158.
159.
160.
161.
162.
163.
164.
165.
166.
167.
168.
169.
170.
171.
172.
173.
174.
175.
176.
177.
178.
179.
180.
181.
182.
183.
184.
185.
186.
187.
188.
189.
190.
191.
192.
193.
194.
195.
196.
197.
198.
199.
200.
201.
202.
203.
204.
205.
206.
207.
208.
209.
210.
211.
212.
213.
214.
215.
216.
217.
218.
219.
220.
221.
222.
223.
224.
225.
226.
227.
228.
229.
230.
231.
232.
233.
234.
235.
236.
237.
238.
239.
240.
241.
242.
243.
244.
245.
246.
247.
248.
249.
250.
251.
252.
253.
254.
255.
256.
257.
258.
259.
260.
261.
262.
263.
264.
265.
266.
267.
268.
269.
270.
271.
272.
273.
274.
275.
276.
277.
278.
279.
280.
281.
282.
283.
284.
285.
286.
287.
288.
289.
290.
291.
292.
293.
294.
295.
296.
297.
298.
299.
300.
301.
302.
303.
304.
305.
306.
307.
308.
309.
310.
311.
312.
313.
314.
315.
316.
317.
318.
319.
320.
321.
322.
323.
324.
325.
326.
327.
328.
329.
330.
331.
332.
333.
334.
335.
336.
337.
338.
339.
340.
341.
342.
343.
344.
345.
346.
347.
348.
349.
350.
351.
352.
353.
354.
355.
356.
357.
358.
359.
360.
361.
362.
363.
364.
365.
366.
367.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>
 
//#define NAPRAWAPERKU
 
#if defined NAPRAWAPERKU
native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza.
native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza.
#endif
native cod_set_user_coins(id, wartosc);
native cod_get_user_coins(id);
 
new c_ibuprofen, c_fenacetyna, c_tramal, c_amfetamina, c_lotto, c_doswiadczenie, c_ruletka, c_ibuhp, c_fenhp, c_tramhp, c_expmin, c_expmax;
new cvar_c_ibuprofen, cvar_c_fenacetyna, cvar_c_tramal, cvar_c_amfetamina, cvar_c_lotto, cvar_c_doswiadczenie, cvar_c_ruletka, cvar_c_ibuhp, cvar_c_fenhp, cvar_c_tramhp, cvar_c_expmin, cvar_c_expmax;
new Float:c_gravity;
new cvar_c_gravity;
#if defined NAPRAWAPERKU
new c_naprawa, c_wytrzymalosc
new cvar_c_naprawa, cvar_c_wytrzymalosc
#endif
 
public plugin_init() 
{
	register_plugin("CodShop by MieTeK", "1.2", "MieTeK");
 
	register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
	register_clcmd("say /shop", "Sklep");
 
	// Cvar Coins Cost
	cvar_c_ibuprofen = register_cvar("shop_coins_ibuprofen", "4");
	cvar_c_fenacetyna = register_cvar("shop_coins_fenacetyna", "3");
	cvar_c_tramal = register_cvar("shop_coins_tramal", "6");
	cvar_c_amfetamina = register_cvar("shop_coins_amfetamina", "16");
	cvar_c_lotto = register_cvar("shop_coins_lotto", "16");
	cvar_c_doswiadczenie = register_cvar("shop_coins_doswiadczenie", "16");
	cvar_c_ruletka = register_cvar("shop_coins_ruletka", "10");
	#if defined NAPRAWAPERKU
	cvar_c_naprawa = register_cvar("shop_coins_naprawa", "10");
	#endif
	// Cvar Coins Ammount
	cvar_c_ibuhp = register_cvar("shop_coins_ibuhp", "10");
	cvar_c_fenhp  = register_cvar("shop_coins_fenhp", "25");
	cvar_c_tramhp = register_cvar("shop_coins_tramhp", "50");
	cvar_c_gravity = register_cvar("shop_coins_gravity", "0.50");
	cvar_c_expmin = register_cvar("shop_coins_expmin", "25");
	cvar_c_expmax = register_cvar("shop_coins_expmax", "250");
	#if defined NAPRAWAPERKU
	cvar_c_wytrzymalosc = register_cvar("shop_coins_wytrzymalosc", "15");
	#endif
}
 
public plugin_cfg()
{
	new lokalizacja_cfg[33];
	get_configsdir(lokalizacja_cfg, charsmax(lokalizacja_cfg));
	server_cmd("exec %s/codshop.cfg", lokalizacja_cfg);
	server_exec()
}
 
public Sklep(id)
{
	new tytul[25], coins[25];
	format(tytul, 24, "rSklep by yMieTeK");
	formatex(coins, 64, "Place rMonetami");
 
	new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
	menu_additem(menu, coins, "1");
	menu_display(id, menu);
}
 
public Sklep_Handler(id, menu, item)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
 
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			SklepCoins(id)
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public SklepCoins(id)
{
	// Pobieranie cvar
	c_ibuprofen = get_pcvar_num(cvar_c_ibuprofen);
	c_fenacetyna = get_pcvar_num(cvar_c_fenacetyna);
	c_tramal = get_pcvar_num(cvar_c_tramal);
	c_amfetamina = get_pcvar_num(cvar_c_amfetamina);
	c_lotto = get_pcvar_num(cvar_c_lotto);
	c_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_c_doswiadczenie);
	c_ruletka = get_pcvar_num(cvar_c_ruletka);
	#if defined NAPRAWAPERKU
	c_naprawa = get_pcvar_num(cvar_c_naprawa);
	#endif
	c_ibuhp = get_pcvar_num(cvar_c_ibuhp);
	c_fenhp = get_pcvar_num(cvar_c_fenhp);
	c_tramhp = get_pcvar_num(cvar_c_tramhp);
	c_gravity = get_pcvar_float(cvar_c_gravity);
	c_expmin = get_pcvar_num(cvar_c_expmin);
	c_expmax = get_pcvar_num(cvar_c_expmax);
	#if defined NAPRAWAPERKU
	c_wytrzymalosc = get_pcvar_num(cvar_c_wytrzymalosc);
	#endif
 
	new tytul[25], ibu[65], fen[65], tra[65], amf[65], lot[65], dos[65], rul[65];
	#if defined NAPRAWAPERKU
	new nap[65];
	#endif
	format(tytul, 24, "rSklep by yMieTeK");
	formatex(ibu, 64, "Ibuprofen r[Leczy %i HP] yKoszt:r %iM", c_ibuhp, c_ibuprofen);
	formatex(fen, 64, "Fenacetyna r[Leczy %i HP] yKoszt:r %iM", c_fenhp, c_fenacetyna);
	formatex(tra, 64, "Tramal r[Leczy %i HP] yKoszt:r %iM", c_tramhp, c_tramal);
	formatex(amf, 64, "Amfetamina r[Wyzej skaczesz] yKoszt:r %iM", c_amfetamina);
	formatex(lot, 64, "Lotto r[Losowanie bonusow] yKoszt:r %iM", c_lotto);
	formatex(dos, 64, "Doswiadczenie r[Dostajesz losowy EXP] yKoszt:r %iM", c_doswiadczenie);
	formatex(rul, 64, "Ruletka r[Dostajesz losowy perk] yKoszt:r %iM", c_ruletka);
	#if defined NAPRAWAPERKU
	formatex(nap, 64, "Naprawa Perku r[Dostajesz +%i wytrzymalosci perku] yKoszt: r%iM", c_wytrzymalosc, c_naprawa);
	#endif
 
	new menu = menu_create(tytul, "SklepCoins_Handler");
	menu_additem(menu, ibu, "1");
	menu_additem(menu, fen, "1");
	menu_additem(menu, tra, "1");
	menu_additem(menu, amf, "1");
	menu_additem(menu, lot, "1");
	menu_additem(menu, dos, "1");
	menu_additem(menu, rul, "1");
	#if defined NAPRAWAPERKU
	menu_additem(menu, nap, "1");
	#endif
	menu_display(id, menu);
}
 
public SklepCoins_Handler(id, menu, item)
{
 
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
 
	new zdrowie = get_user_health(id);
	new kasa = cod_get_user_coins(id)
	new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100
 
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			if(kasa >= c_ibuprofen)
			{
				new nowe_zdrowie = (zdrowie+c_ibuhp);
				if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
				{
					cod_set_user_coins(id, kasa-c_ibuprofen);
					set_user_health(id, nowe_zdrowie);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", c_ibuhp);
				}
				if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
				{
					cod_set_user_coins(id, kasa-c_ibuprofen);
					set_user_health(id, maxzdrowie);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
				}
 
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
		}
		case 1:
		{
			if(kasa >= c_fenacetyna)
			{
				new nowe_zdrowie = (zdrowie+c_fenhp);
				if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
				{
					cod_set_user_coins(id, kasa-c_fenacetyna);
					set_user_health(id, nowe_zdrowie);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", c_fenhp);
				}
				if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
				{
					cod_set_user_coins(id, kasa-c_fenacetyna);
					set_user_health(id, maxzdrowie);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
				}
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
		}
		case 2:
		{
			if(kasa >= c_tramal)
			{
				new nowe_zdrowie = (zdrowie+c_tramhp);
				if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
				{
					cod_set_user_coins(id, kasa-c_tramal);
					set_user_health(id, nowe_zdrowie);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", c_tramhp);
				}
				if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
				{
					cod_set_user_coins(id, kasa-c_tramal);
					set_user_health(id, maxzdrowie);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
				}
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
		}
		case 3:
		{
			if(kasa >= c_amfetamina)
			{
				cod_set_user_coins(id, kasa-c_amfetamina);
				set_user_gravity(id, c_gravity);
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Skaczesz wyzej!");
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
		}
		case 4:
		{
 
			if(kasa >= c_lotto)
			{
				cod_set_user_coins(id, kasa-c_lotto);
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Trwa losowanie!");
				new totek = random_num(0, 10);
 
				switch(totek)
				{
					case 0:
					{
						new moneybonus = random_num(500,5000);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales kase ^x01%i^x03$!", moneybonus);
						cs_set_user_money(id, moneybonus);
					}
					case 1:
					{
						new moneybonus = random_num(5000,16000);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales super kase ^x01%i^x03$!", moneybonus);
						cs_set_user_money(id, moneybonus);
					}
					case 2:
					{
						set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales nizsza grawitacje!");
					}
					case 3:
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Niestety nic nie wygrales!");
					case 4:
					{
						new bonusxp = random_num(c_expmin ,75);
						cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
					}
					case 5:
					{
						cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales losowy perk!");
					}
					case 6:
					{
						new healthbonus = random_num(10,c_tramal);
						set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego HP!", healthbonus);
					}
					case 7:
					{
						new healthbonus = random_num(10,c_ibuprofen);
						set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Straciles ^x01%i^x03 HP!", healthbonus);
					}
					case 8:
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Niestety nic nie wygrales !");
					case 9:
					{
						new xpbonus = random_num(75,c_expmax);
						cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
					}
					case 10:
					{
						cs_set_user_money(id, kasa+c_lotto);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Nic nie wygrales, ale monety sie zwrocily!");
					}
 
				}
			}		
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
		}
		case 5:
		{
			if(kasa >= c_doswiadczenie)
			{
				new exp = cod_get_user_xp(id);
				new losowy = random_num(c_expmin, c_expmax);
				cod_set_user_coins(id, kasa-c_doswiadczenie);
				cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Dostales ^x01%i^x03 EXP'a!", losowy);
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
		}
		case 6:
		{
			if(kasa >= c_ruletka)
			{
				cod_set_user_coins(id, kasa-c_ruletka);
				cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Kupiles losowy perk!");
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
		}
		#if defined NAPRAWAPERKU
		case 7:
		{
			if(kasa >=c_naprawa)
			{
				new uszkodzenia_perku = cod_get_perk_durability(id);
				if(uszkodzenia_perku+c_wytrzymalosc>=100)
				{
					cod_set_perk_durability(id, 100);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Twoj perk jest w pelni naprawiony!", cod_get_perk_durability(id));
				}
				else
				{
					cod_set_perk_durability(id, uszkodzenia_perku+c_wytrzymalosc);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Kupiles ^x01+%i^x03 wytrzymalosci perku!", c_wytrzymalosc);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wytrzymalosc twojego perku wynosi ^x01%i", cod_get_perk_durability(id));
				}
				cod_set_user_coins(id, kasa-c_naprawa);
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
		}
		#endif
	}
 
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
 

Dodanych wklejek: 4031
Powered By (Pav32) Pastebin © 2011