#include #include #include #include #include #include #include //#define NAPRAWAPERKU #if defined NAPRAWAPERKU native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza. native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza. #endif native cod_set_user_coins(id, wartosc); native cod_get_user_coins(id); new c_ibuprofen, c_fenacetyna, c_tramal, c_amfetamina, c_lotto, c_doswiadczenie, c_ruletka, c_ibuhp, c_fenhp, c_tramhp, c_expmin, c_expmax; new cvar_c_ibuprofen, cvar_c_fenacetyna, cvar_c_tramal, cvar_c_amfetamina, cvar_c_lotto, cvar_c_doswiadczenie, cvar_c_ruletka, cvar_c_ibuhp, cvar_c_fenhp, cvar_c_tramhp, cvar_c_expmin, cvar_c_expmax; new Float:c_gravity; new cvar_c_gravity; #if defined NAPRAWAPERKU new c_naprawa, c_wytrzymalosc new cvar_c_naprawa, cvar_c_wytrzymalosc #endif public plugin_init() { register_plugin("CodShop by MieTeK", "1.2", "MieTeK"); register_clcmd("say /sklep", "Sklep"); register_clcmd("say /shop", "Sklep"); // Cvar Coins Cost cvar_c_ibuprofen = register_cvar("shop_coins_ibuprofen", "4"); cvar_c_fenacetyna = register_cvar("shop_coins_fenacetyna", "3"); cvar_c_tramal = register_cvar("shop_coins_tramal", "6"); cvar_c_amfetamina = register_cvar("shop_coins_amfetamina", "16"); cvar_c_lotto = register_cvar("shop_coins_lotto", "16"); cvar_c_doswiadczenie = register_cvar("shop_coins_doswiadczenie", "16"); cvar_c_ruletka = register_cvar("shop_coins_ruletka", "10"); #if defined NAPRAWAPERKU cvar_c_naprawa = register_cvar("shop_coins_naprawa", "10"); #endif // Cvar Coins Ammount cvar_c_ibuhp = register_cvar("shop_coins_ibuhp", "10"); cvar_c_fenhp = register_cvar("shop_coins_fenhp", "25"); cvar_c_tramhp = register_cvar("shop_coins_tramhp", "50"); cvar_c_gravity = register_cvar("shop_coins_gravity", "0.50"); cvar_c_expmin = register_cvar("shop_coins_expmin", "25"); cvar_c_expmax = register_cvar("shop_coins_expmax", "250"); #if defined NAPRAWAPERKU cvar_c_wytrzymalosc = register_cvar("shop_coins_wytrzymalosc", "15"); #endif } public plugin_cfg() { new lokalizacja_cfg[33]; get_configsdir(lokalizacja_cfg, charsmax(lokalizacja_cfg)); server_cmd("exec %s/codshop.cfg", lokalizacja_cfg); server_exec() } public Sklep(id) { new tytul[25], coins[25]; format(tytul, 24, "rSklep by yMieTeK"); formatex(coins, 64, "Place rMonetami"); new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler"); menu_additem(menu, coins, "1"); menu_display(id, menu); } public Sklep_Handler(id, menu, item) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { SklepCoins(id) } } return PLUGIN_CONTINUE; } public SklepCoins(id) { // Pobieranie cvar c_ibuprofen = get_pcvar_num(cvar_c_ibuprofen); c_fenacetyna = get_pcvar_num(cvar_c_fenacetyna); c_tramal = get_pcvar_num(cvar_c_tramal); c_amfetamina = get_pcvar_num(cvar_c_amfetamina); c_lotto = get_pcvar_num(cvar_c_lotto); c_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_c_doswiadczenie); c_ruletka = get_pcvar_num(cvar_c_ruletka); #if defined NAPRAWAPERKU c_naprawa = get_pcvar_num(cvar_c_naprawa); #endif c_ibuhp = get_pcvar_num(cvar_c_ibuhp); c_fenhp = get_pcvar_num(cvar_c_fenhp); c_tramhp = get_pcvar_num(cvar_c_tramhp); c_gravity = get_pcvar_float(cvar_c_gravity); c_expmin = get_pcvar_num(cvar_c_expmin); c_expmax = get_pcvar_num(cvar_c_expmax); #if defined NAPRAWAPERKU c_wytrzymalosc = get_pcvar_num(cvar_c_wytrzymalosc); #endif new tytul[25], ibu[65], fen[65], tra[65], amf[65], lot[65], dos[65], rul[65]; #if defined NAPRAWAPERKU new nap[65]; #endif format(tytul, 24, "rSklep by yMieTeK"); formatex(ibu, 64, "Ibuprofen r[Leczy %i HP] yKoszt:r %iM", c_ibuhp, c_ibuprofen); formatex(fen, 64, "Fenacetyna r[Leczy %i HP] yKoszt:r %iM", c_fenhp, c_fenacetyna); formatex(tra, 64, "Tramal r[Leczy %i HP] yKoszt:r %iM", c_tramhp, c_tramal); formatex(amf, 64, "Amfetamina r[Wyzej skaczesz] yKoszt:r %iM", c_amfetamina); formatex(lot, 64, "Lotto r[Losowanie bonusow] yKoszt:r %iM", c_lotto); formatex(dos, 64, "Doswiadczenie r[Dostajesz losowy EXP] yKoszt:r %iM", c_doswiadczenie); formatex(rul, 64, "Ruletka r[Dostajesz losowy perk] yKoszt:r %iM", c_ruletka); #if defined NAPRAWAPERKU formatex(nap, 64, "Naprawa Perku r[Dostajesz +%i wytrzymalosci perku] yKoszt: r%iM", c_wytrzymalosc, c_naprawa); #endif new menu = menu_create(tytul, "SklepCoins_Handler"); menu_additem(menu, ibu, "1"); menu_additem(menu, fen, "1"); menu_additem(menu, tra, "1"); menu_additem(menu, amf, "1"); menu_additem(menu, lot, "1"); menu_additem(menu, dos, "1"); menu_additem(menu, rul, "1"); #if defined NAPRAWAPERKU menu_additem(menu, nap, "1"); #endif menu_display(id, menu); } public SklepCoins_Handler(id, menu, item) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new zdrowie = get_user_health(id); new kasa = cod_get_user_coins(id) new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100 if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(kasa >= c_ibuprofen) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+c_ibuhp); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cod_set_user_coins(id, kasa-c_ibuprofen); set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", c_ibuhp); } if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cod_set_user_coins(id, kasa-c_ibuprofen); set_user_health(id, maxzdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!"); } } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!"); } case 1: { if(kasa >= c_fenacetyna) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+c_fenhp); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cod_set_user_coins(id, kasa-c_fenacetyna); set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", c_fenhp); } if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cod_set_user_coins(id, kasa-c_fenacetyna); set_user_health(id, maxzdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!"); } } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!"); } case 2: { if(kasa >= c_tramal) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+c_tramhp); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cod_set_user_coins(id, kasa-c_tramal); set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", c_tramhp); } if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cod_set_user_coins(id, kasa-c_tramal); set_user_health(id, maxzdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!"); } } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!"); } case 3: { if(kasa >= c_amfetamina) { cod_set_user_coins(id, kasa-c_amfetamina); set_user_gravity(id, c_gravity); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Skaczesz wyzej!"); } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!"); } case 4: { if(kasa >= c_lotto) { cod_set_user_coins(id, kasa-c_lotto); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Trwa losowanie!"); new totek = random_num(0, 10); switch(totek) { case 0: { new moneybonus = random_num(500,5000); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales kase ^x01%i^x03$!", moneybonus); cs_set_user_money(id, moneybonus); } case 1: { new moneybonus = random_num(5000,16000); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales super kase ^x01%i^x03$!", moneybonus); cs_set_user_money(id, moneybonus); } case 2: { set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales nizsza grawitacje!"); } case 3: ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Niestety nic nie wygrales!"); case 4: { new bonusxp = random_num(c_expmin ,75); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a !", bonusxp); } case 5: { cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales losowy perk!"); } case 6: { new healthbonus = random_num(10,c_tramal); set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego HP!", healthbonus); } case 7: { new healthbonus = random_num(10,c_ibuprofen); set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Straciles ^x01%i^x03 HP!", healthbonus); } case 8: ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Niestety nic nie wygrales !"); case 9: { new xpbonus = random_num(75,c_expmax); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a!", xpbonus); } case 10: { cs_set_user_money(id, kasa+c_lotto); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Nic nie wygrales, ale monety sie zwrocily!"); } } } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!"); } case 5: { if(kasa >= c_doswiadczenie) { new exp = cod_get_user_xp(id); new losowy = random_num(c_expmin, c_expmax); cod_set_user_coins(id, kasa-c_doswiadczenie); cod_set_user_xp(id, exp+losowy) ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Dostales ^x01%i^x03 EXP'a!", losowy); } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!"); } case 6: { if(kasa >= c_ruletka) { cod_set_user_coins(id, kasa-c_ruletka); cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Kupiles losowy perk!"); } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!"); } #if defined NAPRAWAPERKU case 7: { if(kasa >=c_naprawa) { new uszkodzenia_perku = cod_get_perk_durability(id); if(uszkodzenia_perku+c_wytrzymalosc>=100) { cod_set_perk_durability(id, 100); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Twoj perk jest w pelni naprawiony!", cod_get_perk_durability(id)); } else { cod_set_perk_durability(id, uszkodzenia_perku+c_wytrzymalosc); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Kupiles ^x01+%i^x03 wytrzymalosci perku!", c_wytrzymalosc); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wytrzymalosc twojego perku wynosi ^x01%i", cod_get_perk_durability(id)); } cod_set_user_coins(id, kasa-c_naprawa); } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!"); } #endif } return PLUGIN_CONTINUE; }