Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 35hfgvr8ag dodana przez Gość, 09.12.2017 15:10
Typ:



1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
public PokazInformacje(id) 
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
 
	if(!is_user_connected(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
 
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;
 
		new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
		new Float:fProcent = 0.0;
		fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
 
		set_hudmessage(255, 255, 0, 0.70, 0.34, 0, 6.0, 1.0);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "|Klasa : %s^n|Exp : %0.0f%%^n|Poziom : %i^n|Perk : %s^n|Runa : %s^n^n|Inteligencja : %i^n|Zycie : %i^n|Wytrzymalosc : %i^n|Kondycja : %i^n|Grawitacja : %i^n|Adrealina : %i^n|Witalnosc : %i", 
		ArrayGetStringHandle(nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], nazwy_runy[runa_gracza[target]], inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target], grawitacja_gracza[target], obrazenia_gracza[target], regeneracja_gracza[target]);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
	new Float:fProcent = 0.0;
	fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
 
	new hp = get_user_health(id);  
	new odznaki = cod_get_user_odznaki(id);
	new zloto = cod_get_user_zloto(id);
 
	new nazwa_questa[33];
	cod_get_quest_name(cod_get_user_quest(id), nazwa_questa, 32);
 
	set_hudmessage(255, 255, 0, 0.01, 0.17, 0, 6.0, 1.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Zdrowie: %d | %i%%]^n[Odznaki: %d | Zloto: %d]^n[Quest: %s]^n[Przedmiot: %s]^n[Wytrzymalosc: %i]", ArrayGetStringHandle(hp, floatround(get_user_health(id)/maksymalne_zdrowie_gracza[id]*100), odznaki, zloto, nazwa_questa,  nazwy_perkow[perk_gracza[id]], wytrzymalosc_perku[id]);
 
	makeStatusText(id,YELLOW_STATUS,5.0,"Klasa: %s [ %i - %i%%%% ] Runa: %s", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], floatround(fProcent), nazwy_runy[runa_gracza[id]]);
	return PLUGIN_CONTINUE;
} 
 
 
Taki hud zrobiliśmy ;)
a takie błedy podczas kompilacji
 
 
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
 
Error: Invalid subscript (not an array or too many subscripts): "nazwy_klas" on line 1545
Warning: Expression has no effect on line 1546
Error: Expected token: ";", but found "]" on line 1546
Error: Invalid expression, assumed zero on line 1546
Error: Too many error messages on one line on line 1546
 
Compilation aborted.
4 Errors.
Could not locate output file C:UsersPyraDesktopNowy Codcod_silnik.amx (compile failed).
 
Linia 1545:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "|Klasa : %s^n|Exp : %0.0f%%^n|Poziom : %i^n|Perk : %s^n|Runa : %s^n^n|Inteligencja : %i^n|Zycie : %i^n|Wytrzymalosc : %i^n|Kondycja : %i^n|Grawitacja : %i^n|Adrealina : %i^n|Witalnosc : %i", 
 
Linia 1546:
ArrayGetStringHandle(nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], nazwy_runy[runa_gracza[target]], inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target], grawitacja_gracza[target], obrazenia_gracza[target], regeneracja_gracza[target]);
 

Dodanych wklejek: 3059
Powered By (Pav32) Pastebin © 2011