public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; set_hudmessage(255, 255, 0, 0.70, 0.34, 0, 6.0, 1.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "|Klasa : %s^n|Exp : %0.0f%%^n|Poziom : %i^n|Perk : %s^n|Runa : %s^n^n|Inteligencja : %i^n|Zycie : %i^n|Wytrzymalosc : %i^n|Kondycja : %i^n|Grawitacja : %i^n|Adrealina : %i^n|Witalnosc : %i", ArrayGetStringHandle(nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], nazwy_runy[runa_gracza[target]], inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target], grawitacja_gracza[target], obrazenia_gracza[target], regeneracja_gracza[target]); return PLUGIN_CONTINUE; } new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; new hp = get_user_health(id); new odznaki = cod_get_user_odznaki(id); new zloto = cod_get_user_zloto(id); new nazwa_questa[33]; cod_get_quest_name(cod_get_user_quest(id), nazwa_questa, 32); set_hudmessage(255, 255, 0, 0.01, 0.17, 0, 6.0, 1.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Zdrowie: %d | %i%%]^n[Odznaki: %d | Zloto: %d]^n[Quest: %s]^n[Przedmiot: %s]^n[Wytrzymalosc: %i]", ArrayGetStringHandle(hp, floatround(get_user_health(id)/maksymalne_zdrowie_gracza[id]*100), odznaki, zloto, nazwa_questa, nazwy_perkow[perk_gracza[id]], wytrzymalosc_perku[id]); makeStatusText(id,YELLOW_STATUS,5.0,"Klasa: %s [ %i - %i%%%% ] Runa: %s", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], floatround(fProcent), nazwy_runy[runa_gracza[id]]); return PLUGIN_CONTINUE; } Taki hud zrobiliśmy ;) a takie błedy podczas kompilacji Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Error: Invalid subscript (not an array or too many subscripts): "nazwy_klas" on line 1545 Warning: Expression has no effect on line 1546 Error: Expected token: ";", but found "]" on line 1546 Error: Invalid expression, assumed zero on line 1546 Error: Too many error messages on one line on line 1546 Compilation aborted. 4 Errors. Could not locate output file C:UsersPyraDesktopNowy Codcod_silnik.amx (compile failed). Linia 1545: ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "|Klasa : %s^n|Exp : %0.0f%%^n|Poziom : %i^n|Perk : %s^n|Runa : %s^n^n|Inteligencja : %i^n|Zycie : %i^n|Wytrzymalosc : %i^n|Kondycja : %i^n|Grawitacja : %i^n|Adrealina : %i^n|Witalnosc : %i", Linia 1546: ArrayGetStringHandle(nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], nazwy_runy[runa_gracza[target]], inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target], grawitacja_gracza[target], obrazenia_gracza[target], regeneracja_gracza[target]);