Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Meekstone na CoD
#1
Napisano 25.08.2010 23:01
Ja nie wiem co i jak -.^
#2
Napisano 25.08.2010 23:57
#3
Napisano 26.08.2010 00:18
To jest fikcyja paka gdy wcisniemy e ona wybuchnie
#4
Napisano 01.09.2010 17:23
Opis: Gracz ct może położysz fikcyjną pake gdy terrorysta w nią wejdzie ona wybucha. Takich pak 1 gracz może położyć jedną.
#5
Napisano 01.09.2010 17:25
#6
Napisano 01.09.2010 17:35
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#7
Napisano 01.09.2010 19:43
Czy to tylko chodzi o to zeby zrobic cos takiego jak public PostawMine i DotykMiny ?
Użytkownik MenTo(S) edytował ten post 02.09.2010 16:29
#8
Napisano 10.09.2010 17:11
#9
Napisano 10.09.2010 23:52
Nie jestem pewien na 100 %
Załączone pliki
Użytkownik MenTo(S) edytował ten post 10.09.2010 23:54
#10
Napisano 10.09.2010 23:55
#11
Napisano 11.09.2010 08:37
#12
Napisano 18.09.2010 12:28
new tntarray[32][3]
new tnts[32]
public plugin_init()
{
register_concmd("say /podloz", "CMD_placetnt")
register_concmd("say /wybuch", "CMD_explodetnt")
for (new i=0; i<32; i++)
{
for (new k=0; k<3; k++)
{
tntarray[i][k] = 0
}
}
}
public CMD_placetnt(id)
{
new location[3]
get_user_origin(id,location)
if (tntarray[id][0] != 0)
{
client_print(id, print_chat, "You already have TNT Placed")
return PLUGIN_HANDLED
}
else
{
tntarray[id][0] = location[0]
tntarray[id][1] = location[1]
tntarray[id][2] = location[2]
tnts[id] = create_entity("env_sprite") // creates enterance ball
if (!tnts[id]) // if not exist
return PLUGIN_HANDLED
location[2] = location[2] - 30
new Float:LocVec[3]
IVecFVec(location, LocVec)
entity_set_string(tnts[id], EV_SZ_classname, "TNT Model") // set name
entity_set_edict(tnts[id], EV_ENT_owner, id) // set owner
entity_set_int(tnts[id], EV_INT_solid, 1) // not a solid but interactive
entity_set_int(tnts[id], EV_INT_movetype, 0) // set move type to toss
entity_set_model(tnts[id], "models/w_backpack.mdl") // enterance sprite
entity_set_origin(tnts[id], LocVec) // start posistion
DispatchSpawn(tnts[id]) // Dispatches the Fire
return PLUGIN_HANDLED
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public CMD_explodetnt(id)
{
if (tntarray[id][0] == 0)
{
client_print(id, print_chat, "You do not have any TNT placed")
return PLUGIN_HANDLED
}
else
{
new location[3]
new players[32]
new playercount
location[0] = tntarray[id][0]
location[1] = tntarray[id][1]
location[2] = tntarray[id][2]
explode(location, sprite_blast, 30, 10, 0)
get_players(players,playercount,"a")
for (new i=0; i<playercount; i++)
{
new playerlocation[3]
new resultdistance
get_user_origin(players[i], playerlocation)
resultdistance = get_distance(playerlocation,location)
if(resultdistance < 100)
{
fakedamage(players[i],"TNT", 2000.0, DMG_BLAST)
}
}
removetnt(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public explode(startloc[3], spritename, scale, framerate, flags)
{
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(3) // TE_EXPLOSION
write_coord(startloc[0])
write_coord(startloc[1])
write_coord(startloc[2]) // start location
write_short(spritename) // spritename
write_byte(scale) // scale of sprite
write_byte(framerate) // framerate of sprite
write_byte(flags) // flags
message_end()
}
public removetnt(id)
{
remove_entity(tnts[id])
tntarray[id][0] = 0
tntarray[id][1] = 0
tntarray[id][2] = 0
return PLUGIN_CONTINUE
}
#13
Napisano 18.09.2010 13:17
#14
Napisano 18.09.2010 13:25
#15
Napisano 20.09.2010 22:03
#16
Napisano 21.09.2010 13:57
Moglbys mi podrzucic to na USE?Dzięki za link Przerobiłem sobie na USE : D +
#17
Napisano 21.09.2010 19:49
Dodano 21 wrzesień 2010 - 21:04:
Tylko to ja mam jako ITEM ale możecie sobie przerobić
Nad plugin_init:
new c4array[32][3], fakec4[32], bool:has_fakec4[33];Nad switch(klasa_gracza[id]) w public Odrodzenie(id):
if(c4array[id][0] != 0) RemoveFakeC4(id);W public Odrodzenie(id) za klasami (lub w klasie - usuncie ifa ):
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 62) has_fakec4[id] = true;W public Death() pod new attacker = read_data(1); :
RemoveFakeC4(id);W client_connect(id) i client_disconnect(id) na końcu:
RemoveFakeC4(id);W public UzyjPrzedmiotu(id):
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 62 && c4array[id][0] != 0) DetonateFakeC4(id) if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 62 && has_fakec4[id] && freezetime) ColorChat(id, GREEN, "[FakeC4]^x01 Poczekaj na^x04 poczatek^x01 rundy!"); else if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 62 && has_fakec4[id]) PlaceFakeC4(id);Na końcu:
// *** Inne opcjonalne *** public PlaceFakeC4(id) { if (c4array[id][0] != 0) { ColorChat(id, GREEN, "[FakeC4]^x01 Juz podlozyles^x04 falszywa bombe^x01!") return PLUGIN_HANDLED } else if(!(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND)) { ColorChat(id, GREEN, "[FakeC4]^x01 Musisz stac na^x04 podlozu^x01!") return PLUGIN_HANDLED } else { new location[3]; get_user_origin(id,location); c4array[id][0] = location[0]; c4array[id][1] = location[1]; c4array[id][2] = location[2]; fakec4[id] = create_entity("env_sprite"); if (!fakec4[id]) return PLUGIN_HANDLED; location[2] = location[2] - 30; new Float:LocVec[3]; IVecFVec(location, LocVec); entity_set_string(fakec4[id], EV_SZ_classname, "FakeC4"); entity_set_edict(fakec4[id], EV_ENT_owner, id); entity_set_int(fakec4[id], EV_INT_solid, 1); entity_set_int(fakec4[id], EV_INT_movetype, 0); entity_set_model(fakec4[id], "models/w_backpack.mdl"); entity_set_origin(fakec4[id], LocVec); DispatchSpawn(fakec4[id]); ColorChat(id, GREEN, "[FakeC4]^x01 Podlozyles^x04 falszywa bombe^x01!") return PLUGIN_HANDLED; } return PLUGIN_HANDLED; } public DetonateFakeC4(id) { if(c4array[id][0] == 0) { ColorChat(id, GREEN, "[FakeC4]^x01 Nie znaleziono zadnych ^x04podlozonych bomb"); return PLUGIN_HANDLED; } else { new location[3], players[32], playercount; location[0] = c4array[id][0]; location[1] = c4array[id][1]; location[2] = c4array[id][2]; explode(location, sprite_blast, 30, 10, 0); get_players(players,playercount,"a"); for (new i=0; i<playercount; i++) { new playerlocation[3], resultdistance; get_user_origin(players[i], playerlocation); resultdistance = get_distance(playerlocation,location); if(resultdistance < 200) { if(is_user_alive(players[i])) fakedamage(players[i],"FakeC4", float(informacje_przedmiotu_gracza[id][1]), DMG_BLAST); } } ColorChat(id, GREEN, "[FakeC4]^x01 Zdetonowales^x04 falszywa bombe^x01!") RemoveFakeC4(id); return PLUGIN_HANDLED; } return PLUGIN_HANDLED } public explode(startloc[3], spritename, scale, framerate, flags) { message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY); write_byte(3); write_coord(startloc[0]); write_coord(startloc[1]); write_coord(startloc[2]); write_short(spritename); write_byte(scale); write_byte(framerate); write_byte(flags); message_end(); } public RemoveFakeC4(id) { remove_entity(fakec4[id]); c4array[id][0] = 0; c4array[id][1] = 0; c4array[id][2] = 0; if(has_fakec4[id]) has_fakec4[id] = false; return PLUGIN_CONTINUE; } // *** Koniec ***
#18
Napisano 21.09.2010 20:22
float(informacje_przedmiotu_gracza[id][1])
#19
Napisano 21.09.2010 20:30
Dodajesz nowy case w public DajPrzedmiot z losową liczbą albo sobie daj jedną zamiast float(...).
#20
Napisano 21.09.2010 20:36
Użytkownik patryk4815 edytował ten post 21.09.2010 21:08
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych