Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

TopRed - zdjęcie

TopRed

Rejestracja: 25.02.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.06.2015 20:51
-----

#702715 [ROZWIĄZANE] Glock z tłumikiem

Napisane przez TopRed w 06.06.2015 23:29

lub 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#701735 [KOSZ] Zrobienie klas = lajk :)

Napisane przez TopRed w 27.05.2015 16:33

Czekam jeszcze na ostatnie 2 :D

Trzymaj przynajmniej Z!3L0ny se zrobi przerwę :D

Jakby były jakieś błędy pisz :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#701232 Car mod cs 1.6

Napisane przez TopRed w 21.05.2015 20:51

Jestem za zawszę mogę pomóc czy to mapę zrobić czy plugin napisać :) poszukać 


  • +
  • -
  • 1


#701148 Ciemniejszy smoke

Napisane przez TopRed w 20.05.2015 21:43

Witam Jak zrobić żeby smoke był ciemniejszy żeby nic w nim nie było widać tak jak w cs go :)


  • +
  • -
  • 1


#700619 Paczka Jailbreak (dotychczas unikatowa).

Napisane przez TopRed w 15.05.2015 16:04

 

Wie ktoś jak mogę naprawić błąd z wyborem drużyny??
Sytuacja jest taka:

Gdy nie mam Vip'a/Admina itp. mogę wybrać drużynę, a gdy dam sobie Vip'a/Admina itp. to gdy wybiorę drużynę buguje mi się i nic nie mogę zrobić.

Mam dokładnie to samo . Pomógł by mi ktoś to rozwiązać ? 

 

Usuńcie zabawę Wojny Bogów czy jakoś tak u mnie natychmiast zadziałało :)


  • +
  • -
  • 2


#700616 Przeróbka knife by TopRed

Napisane przez TopRed w 15.05.2015 15:45

Nw dlaczego napisales przerobka by topred ale ok;p
To nie jest jak dla mnie nie wielka zmiana wystarczylo zmienic sciezke i sciagnac te 4modele pewnie sie nie wysililes z szukaniem ;> tyle ;_; + nie bedzie przepraszam ale to za malo jak dla mnie

Tak szczerze mówiąc oczywiście masz rację ale powiem ci że do modeli to trochę mi czasu zabrało bo nie każdy skin miał p.

Ale szczerze ci powiem że jakby ktoś nie umiał to przynajmniej ma gotowca :)


  • +
  • -
  • 2


#700448 Przeróbka knife by TopRed

Napisane przez TopRed w 13.05.2015 14:11

Witam chciałbym wam przedstawić przerobiony kod od jakiegoś użytkownika 

Po wpisaniu /knife pokazują nam się noże z cs go widzi je przeciwnik jak i ty :D.

Mogę oczywiście wgrać inne modele z cs go (z cs go nie trzeba mam wszystki modele kos) jak i z innej gry ale potrzebował bym modeli

Wystarczy napisać w komentarzu

Instalacja

  • plugins - Tutaj wrzucamy wszystkie pliki “.amxx“.
  • scripting - Tutaj wrzucamy wszystkie pliki “.sma“.
  • models - Tutaj wrzucamy wszystki pliki model

Dziękuje za uwage :)

Ps:Fotki są dlatego takie nie ładne ponieważ nie mogłem zrobić print screna na powiększonym cs bo robił się czarny ekran :/

Załączone miniatury

  • Butterfly.png
  • flip.png
  • gutkinfe.png
  • menu.png

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#697636 Jak zrobić żeby klasa była po kupieniu ciągle

Napisane przez TopRed w 16.04.2015 17:12

Ta wklejka ma hasło :D

 

#define COD_CONTINUE 0
 
#define COD_STOP 4

To masz już w codmod.inc więc bez potrzeby to dodajesz, pewnie zwróci Ci błąd.

Problem masz tutaj

if(cod_get_user_coins(id) < KOSZT)
        {
                client_print(id, print_chat, "Klasa kosztuje %d monet ! Nie masz na nia kasy...", KOSZT);
                return COD_STOP;
        }

Musisz zapisywać sobie czy gracz kupił tę klasę do jakiejś zmiennej i sprawdzać w tym evencie, bo tak to wychodzi tylko na tyle że zabiera mu kase za każdym razem gdy wybiera tę klasę.

 

 

 

 

#define COD_CONTINUE 0
 
#define COD_STOP 4
;)
czyli jeśli to wpiszę to wszystko będzie działać ?
To był komentarz do mojej odpowiedzi.

 

to co nie pomożecie już ?? :(

oczywiście rozumie jak nie chcecie to nie ale się tak juz jarałem że to zrobimy :)

z  góry dzięki


  • +
  • -
  • -1


#697034 Jak zrobić żeby klasa była po kupieniu ciągle

Napisane przez TopRed w 11.04.2015 22:34

 
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
 
#define COD_CONTINUE 0
 
#define COD_STOP 4
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
 
 
new bool:ma_klase[33];
 
new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;
 
native cod_get_user_coins(id);
native cod_set_user_coins(id, wartosc);
#define KOSZT 10 //Ile ma kosztowac klasa ?
 
public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
 
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
        if(cod_get_user_coins(id) < KOSZT)
        {
                client_print(id, print_chat, "Klasa kosztuje %d monet ! Nie masz na nia kasy...", KOSZT);
                return COD_STOP;
        }
        ma_klase[id] = true;
        cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)-KOSZT);
        return COD_CONTINUE;
}
 
 
public cod_class_disabled(id)
    ma_klase[id] = false;
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
 
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
 
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
    return HAM_IGNORED;
}
zrobiłem tak i nie działa :/
  • +
  • -
  • -1


#697031 Jak zrobić żeby klasa była po kupieniu ciągle

Napisane przez TopRed w 11.04.2015 22:25

 
 
 

register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
if(cod_get_user_coins(id) < KOSZT)
{
client_print(id, print_chat, "Klasa kosztuje %d monet ! Nie masz na nia kasy...", KOSZT);
return COD_STOP;a 
}
ma_klase[id] = true;
cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)-KOSZT);
return COD_CONTINUE; tu mam cod continue to dlaczego to nie działa ? :D

  • +
  • -
  • 0


#694524 Jak się nazywa ten plugin

Napisane przez TopRed w 28.03.2015 13:55

Proszę o pomoc za pomoc daje ++

Załączone miniatury

  • jaki to plugin.png

  • +
  • -
  • 1