Witam! Postanowiłem że chciałbym nauczyć się pisać pluginy. Plugin ma na celu wyświetlić informacje w grze ze bomba jest podkładana lub rozbrajana.
cvar
bomb_msg_style: 0 - wyświetla się zwykła informacja na czacie, 1 - wyświetla się kolorowa informacja na czacie, 2 - wyświetla się informacja na środku ekranu
Chciałem zrobić tak, że jeżeli wartość będzie inna niż 0-2 to informacja nie zostanie wyświetlona. Bardzo proszę o sprawdzeniu pluginu pod względem kodu. Wygląda to tak:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <ColorChat> #define PLUGIN "New Plugin" #define AUTHOR "Unknown" #define VERSION "1.0" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_cvar("bomb_msg_style", "0"); } public bomb_planting() { if(get_cvar_num("bomb_msg_style") == 0) { client_print(0, print_chat, "*** Bomb is being planted ***"); return PLUGIN_HANDLED; } if(get_cvar_num("bomb_msg_style") == 1) { ColorChat(0, GREEN, "*** ^x01Bomb is being planted ^x04***"); return PLUGIN_HANDLED; } if(get_cvar_num("bomb_msg_style") == 2) { client_print(0, print_center, "*** Bomb is being planted ***"); return PLUGIN_HANDLED; } else { return PLUGIN_HANDLED; } return PLUGIN_HANDLED } public bomb_defusing() { if(get_cvar_num("bomb_msg_style") == 0) { client_print(0, print_chat, "*** Bomb is being defused ***"); return PLUGIN_HANDLED; } if(get_cvar_num("bomb_msg_style") == 1) { ColorChat(0, GREEN, "*** ^x01Bomb is being defused ^x04***"); return PLUGIN_HANDLED; } if(get_cvar_num("bomb_msg_style") == 2) { client_print(0, print_center, "*** Bomb is being defused ***"); return PLUGIN_HANDLED; } else { return PLUGIN_HANDLED; } return PLUGIN_HANDLED }