Tworzysz jakis katalog na serwerze ftp w katalogu sound, moze byc roundsound, wklejasz tam utwory (krótko trwające i nazywające), potem dopisujesz do roundsound.ini i gotowe.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
ST3FAN
Rejestracja: 24.01.2014Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.06.2014 06:16
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 42
- Odwiedzin: 2 184
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Poland
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#635603 Jak dodać RoundSound na serwer
Napisane przez ST3FAN w 30.04.2014 15:42
#635602 Nie mogę dać sobie admina :(
Napisane przez ST3FAN w 30.04.2014 15:41
#635378 Alt end round sound nie działa
Napisane przez ST3FAN w 28.04.2014 17:07
; CT Sounds"sound/codmod/1.mp3" "CT""sound/codmod/2.mp3" "CT""sound/codmod/3.mp3" "CT""sound/codmod/4.mp3" "CT""sound/codmod/5.mp3" "CT"; T Sounds"sound/codmod/6.mp3" "T""sound/codmod/7.mp3" "T""sound/codmod/8.mp3" "T""sound/codmod/9.mp3" "T""sound/codmod/10.mp3" "T"
Cytuję "Tworzymy plik RoundSound.ini w folderze configs, następnie uzupełniamy go tak:"
"Ścieżka" "Tytuł" "Team"
Spróbuj tak:
"codmod/1.mp3" "Tytuł" "CT" "codmod/2.mp3" "Tytuł" "CT" "codmod/3.mp3" "Tytuł" "CT" "codmod/4.mp3" "Tytuł" "CT" "codmod/5.mp3" "Tytuł" "CT" "codmod/6.mp3" "Tytuł" "TT" "codmod/7.mp3" "Tytuł" "TT" "codmod/8.mp3" "Tytuł" "TT" "codmod/9.mp3" "Tytuł" "TT" "codmod/10.mp3" "Tytuł" "TT"
Nie dopisuj już sound gdyż to czyta domyślnie z folderu sound, dopisujesz dalszą ścieżkę. Zmień sobie aby tytuły i sprawdź.
#635369 Szukam pluginu na DM do CODa
Napisane przez ST3FAN w 28.04.2014 16:52
#635230 Nie działa menu z zestawami broni z Vip Generatora
Napisane przez ST3FAN w 27.04.2014 19:05
Łap.
Pliki podmień (vip)
StripWeapons.inc -> cstrike/addons/amxmodx/scripting/include
Wydaje mi się, że powinno być ok. Wydaje, jestem wstępniak. :3 Napisz czy ok, czy działać dalej.
Załączone pliki
-
StripWeapons.rar 1,55 KB 116 Ilość pobrań
-
vip.rar 24,44 KB 113 Ilość pobrań
#635032 vip/super vip na paintball
Napisane przez ST3FAN w 27.04.2014 08:58
Witam.
Pluginy w załącznikach.
Instalacja zwykłego VIP'a:
- vip.amxx do plugins,
- vip.sma do scripting,
- vip.txt do cstrike,
- vip.amxx dopisać do plugins.ini.
Cenę VIP'a może zmienić w vip.txt gdyż jest 11,07, wystarczy zmienić. W pliku .txt możesz używać html więc możesz to jakoś ładnie zrobić. ;3
Instalacja super VIP'a:
- super_vip.amxx do plugins,
- super_vip.sma do scripting,
- supervip.txt do cstrike,
- super_vip.amxx dopisać do plugins.ini.
Cenę również sobie zmień bo jest 11,07. Również w pliku .txt czyli - supervip.txt.
Zwykły VIP posiada czat na say_team* a żeby nie było, że Super VIP i VIP ma taki sam czat to super vipowi zmieniłem i ma na say_team!.
Super vipowi również pozmieniałem np. prefix inny. Przywitanie, pisze że Super VIP wbija. Komenda żeby dowiedzieć się o Super VIPie to /supervip, w zwykłym /vip.
Teraz druga sprawa. Coś dla ciebie co musisz zrobić: http://amxx.pl/topic...natów-dla-vipa/
No i co tu pisać, testuj.
Mam nadzieję, że pomogłem.
Załączone pliki
-
VIP.rar 17,51 KB 806 Ilość pobrań
-
Super_VIP.rar 18,85 KB 650 Ilość pobrań
#635021 Problem z Orpheu , serwer sie restartuje podczas gry
Napisane przez ST3FAN w 27.04.2014 08:27
#634888 Blokada noktowizora, radaru i autobh i ukrycie głośnika
Napisane przez ST3FAN w 26.04.2014 19:24
1. Wiem że szukasz kodu, ale z tego co wiem, można chyba zablokować to przez menu admina. Lecz chyba nie dla wybranej drużyny.
3. Z tego co wiem jest od tego plugin. Nie wiem czy to o to chodzi ale masz.
public client_PreThink(id) { if (!get_cvar_num("bh_enabled")) return PLUGIN_CONTINUE entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping if (!get_cvar_num("bh_autojump")) return PLUGIN_CONTINUE // Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp) Make a player jump automatically if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return PLUGIN_CONTINUE if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 ) return PLUGIN_CONTINUE if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return PLUGIN_CONTINUE new Float:velocity[3] entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) velocity[2] += 250.0 entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation } return PLUGIN_CONTINUE }
4.
public forward_prethink(id) { if(++counter[id] > MESSAGE_RATE) { counter[id] = 0 message_begin(MSG_BROADCAST, get_user_msgid("BotVoice")) write_byte(0) write_byte(id) message_end() } return FMRES_IGNORED }
2. Nie wiem.
A nie prościej wyłączyć plugin w plugins.ini? Jeśli chodzi o drużyne, zmienia to istotę rzeczy. Co do 4, to wydaje mi się, że usunięcie tego kodu usunie ten "głośnik" a dodanie, doda. W 3 wziąłem jakiś kod z pluginu na BH. Lecz nwm, to jest chyba złe. :c
#634854 PB-ustawnie cvarów
Napisane przez ST3FAN w 26.04.2014 18:09
Witam.
Posiadam serwer tego typu.
Ustaw sobie na:
pbgun_velocity "2000" pbgun_speed "0.08"
Ja tak mam na swoim i mi to odpowiada.
pbgun_velocity - szybkość lotu kulek, jak ustawisz za mało to gracze będą mieli więcej szansy na ucieczkę, a jak na więcej to mniej szans. 2000 jest OK w tym przypadku.
pbgun_speed - czas pomiędzy każdym strzałem, czyli nie możesz ustawić też nie wiadomo jakiego czasu, aby kulki nie leciały, ani za wolno, ani za szybko. Optymalnie ustaw sobie na 0.08.
Mam tak ustawione te dwa cvary i wszystko jest git. Pozdrawiam.
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: ST3FAN
- Regulamin