Nie ma nic wspólnego, chyba,że chodzi Ci o "obrażenia magiczne" typu wybuch rakiet etc..
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
no.torious
Rejestracja: 26.03.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.04.2013 21:19
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 10
- Odwiedzin: 1,414
- Tytuł: Początkujący
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Paweł
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Stanin
Kontakt
#529255 czy inteligencja w cod (nowy) ma wplyw na dmg?
Posted by no.torious on 29.03.2013 07:44
#528575 Sklep na cod mod.
Posted by no.torious on 27.03.2013 08:04
masz tu mój, wgraj sobie plugin /respawn i będzie śmigać
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <cstrike> #include <fun> #include <colorchat> new ibuprofen, fenacetyna, tramal, amfetamina, lotto, doswiadczenie, ruletka, ibuhp, fenhp, tramhp, expmin, expmax; new Float:gravity; public plugin_init() { register_plugin("CodShop by MieTeK", "1.2", "MieTeK"); register_clcmd("say /sklep", "Sklep"); register_clcmd("say /shop", "Sklep"); register_clcmd("say /codshop", "Sklep"); register_clcmd("say /codsklep", "Sklep"); // Cvary register_cvar("shop_ibuprofen", "1500"); register_cvar("shop_fenacetyna", "3000"); register_cvar("shop_tramal", "6000"); register_cvar("shop_amfetamina", "8000"); register_cvar("shop_lotto", "7000"); register_cvar("shop_doswiadczenie", "14000"); register_cvar("shop_ruletka", "5000"); register_cvar("shop_ibuhp", "10"); register_cvar("shop_fenhp", "25"); register_cvar("shop_tramhp", "50"); register_cvar("shop_gravity", "0.50"); register_cvar("shop_expmin", "10"); register_cvar("shop_expmax", "1000"); } public Sklep(id) { // Pobieranie cvar ibuprofen = get_cvar_num("shop_ibuprofen"); fenacetyna = get_cvar_num("shop_fenacetyna"); tramal = get_cvar_num("shop_tramal"); amfetamina = get_cvar_num("shop_amfetamina"); lotto = get_cvar_num("shop_lotto"); doswiadczenie = get_cvar_num("shop_doswiadczenie"); ruletka = get_cvar_num("shop_ruletka"); ibuhp = get_cvar_num("shop_ibuhp"); fenhp = get_cvar_num("shop_fenhp"); tramhp = get_cvar_num("shop_tramhp"); gravity = get_cvar_float("shop_gravity"); expmin = get_cvar_num("shop_expmin"); expmax = get_cvar_num("shop_expmax"); new tytul[25], ibu[65], fen[65], tra[65], amf[65], lot[65], dos[65], rul[65], res[65]; format(tytul, 24, "\rSklep \yCoD Mod"); new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler"); new cb=menu_makecallback("Sklep_CallBack") if(!is_user_alive(id)) { formatex(ibu, 64, "\dIbuprofen \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", ibuhp, ibuprofen); menu_additem(menu, ibu, "", 0, cb); } else { formatex(ibu, 64, "Ibuprofen \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", ibuhp, ibuprofen); menu_additem(menu, ibu, "", 0); } if(!is_user_alive(id)) { formatex(fen, 64, "\dFenacetyna \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", fenhp, fenacetyna); menu_additem(menu, fen, "", 0, cb); } else { formatex(fen, 64, "Fenacetyna \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", fenhp, fenacetyna); menu_additem(menu, fen, "", 0); } if(!is_user_alive(id)) { formatex(tra, 64, "\dTramal \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", tramhp, tramal); menu_additem(menu, tra, "", 0, cb); } else { formatex(tra, 64, "Tramal \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", tramhp, tramal); menu_additem(menu, tra, "", 0); } if(!is_user_alive(id)) { formatex(amf, 64, "\dAmfetamina \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt:\r %i$", amfetamina); menu_additem(menu, amf, "", 0, cb); } else { formatex(amf, 64, "Amfetamina \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt:\r %i$", amfetamina); menu_additem(menu, amf, "", 0); } if(!is_user_alive(id)) { formatex(lot, 64, "\dLotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt:\r %i$", lotto); menu_additem(menu, lot, "", 0, cb); } else { formatex(lot, 64, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt:\r %i$", lotto); menu_additem(menu, lot, "", 0); } formatex(dos, 64, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt:\r %i$", doswiadczenie); menu_additem(menu, dos, "", 0, cb); formatex(rul, 64, "Ruletka \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt:\r %i$", ruletka) menu_additem(menu, rul, "", 0, cb); if(is_user_alive(id)) { formatex(res, 64, "\dRespawn \r[Odradza Gracza] \yKoszt: 16000$"); menu_additem(menu, res, "", 0, cb); } else { formatex(res, 64, "Respawn \r[Odradza Gracza] \yKoszt: 16000$"); menu_additem(menu, res, "", 0); } menu_display(id, menu); } public Sklep_CallBack(id, menu, item) { if(item==0||item==1||item==2||item==3||item==4||item==7) return ITEM_DISABLED return ITEM_ENABLED } public Sklep_Handler(id, menu, item) { if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new zdrowie = get_user_health(id); new kasa = cs_get_user_money(id); new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100 if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(kasa >= ibuprofen) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+ibuhp); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-ibuprofen); set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", ibuhp); } if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-ibuprofen); set_user_health(id, maxzdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Jestes w pelni uleczony!"); } } else ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Masz za malo kasy!"); } case 1: { if(kasa >= fenacetyna) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+fenhp); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-fenacetyna); set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", fenhp); } if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-fenacetyna); set_user_health(id, maxzdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Jestes w pelni uleczony!"); } } else ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Masz za malo kasy!"); } case 2: { if(kasa >= tramal) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+tramhp); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-tramal); set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", tramhp); } if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-tramal); set_user_health(id, maxzdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Jestes w pelni uleczony!"); } } else ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Masz za malo kasy!"); } case 3: { if(kasa >= amfetamina) { cs_set_user_money(id, kasa-amfetamina); set_user_gravity(id, gravity); ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Skaczesz wyzej!"); } else ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Masz za malo kasy!"); } case 4: { if(kasa >= lotto) { cs_set_user_money(id, kasa-lotto); ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Trwa losowanie!"); new totek = random_num(0, 10); switch(totek) { case 0: { new moneybonus = random_num(500,5000); ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Wygrales kase ^x01%i^x03$!", moneybonus); cs_set_user_money(id, moneybonus); } case 1: { new moneybonus = random_num(5000,16000); ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Wygrales super kase ^x01%i^x03$!", moneybonus); cs_set_user_money(id, moneybonus); } case 2: { set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3); ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Wygrales nizsza grawitacje!"); } case 3: ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Niestety nic nie wygrales!"); case 4: { new bonusxp = random_num(expmin ,75); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp); ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a !", bonusxp); } case 5: { cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Wygrales losowy perk!"); } case 6: { new healthbonus = random_num(10,tramal); set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus); ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego HP!", healthbonus); } case 7: { new healthbonus = random_num(10,ibuprofen); set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus); ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Straciles ^x01%i^x03 HP!", healthbonus); } case 8: ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Niestety nic nie wygrales !"); case 9: { new xpbonus = random_num(75,expmax); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus); ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a!", xpbonus); } case 10: { cs_set_user_money(id, lotto); ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila!"); } } } else ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Masz za malo kasy!"); } case 5: { if(kasa >= doswiadczenie) { new exp = cod_get_user_xp(id); new losowy = random_num(expmin, expmax); cs_set_user_money(id, kasa-doswiadczenie); cod_set_user_xp(id, exp+losowy) ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Dostales ^x01%i^x03 EXP'a!", losowy); } else ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Masz za malo kasy!"); } case 6: { if(kasa >= ruletka) { cs_set_user_money(id, kasa-ruletka); cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Kupiles losowy perk!"); } else ColorChat(id, GREEN, "[COD SKLEP] ^x03Masz za malo kasy!"); } case 7: { client_cmd(id, "say /respawn") return PLUGIN_HANDLED; } } return PLUGIN_CONTINUE; }
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputation: no.torious
- Regulamin