Zobacz jak będzie coś nie tak to napisz tu
QTM_CodMod_brakperka.sma 31,5 KB 25 Ilość pobrań
QTM_CodMod_brakperka.amxx
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
иєxт
Rejestracja: 29.06.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 13.03.2017 21:01
Statystyki
- Grupa: Power User
- Całość postów: 725
- Odwiedzin: 8 588
- Tytuł: NoLajf ;)
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Dawid
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Ostrów Wielkopolski
-
Zainteresowania
Stunt ?, Komputery, Motoryzacja
510
Wszechwiedzący
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#522424 [ROZWIĄZANE] Prośba o modyfikacje Silnika cod
Napisane przez Flk w 07.03.2013 08:38
#446325 Edytacja klasy. vol3
Napisane przez SiQenZ ^^ w 14.08.2012 17:38
#444569 [ROZWIĄZANE] Gdzie i jak zrobić perk?
Napisane przez T-rus-T w 11.08.2012 15:18
#439628 [ROZWIĄZANE] Zrobienie 3 klas bd +++
Napisane przez Hleb w 02.08.2012 11:01
#430803 Prośba o 5 Klas ;)
Napisane przez PrO^^KoKSu w 11.07.2012 10:30
Masz wszystkie
W dumbassie dałem ci te 50% niewidzialności
Aha i jeszcze szpiega zara powinienem dodać.
EDIT
Łapaj szpiega
W dumbassie dałem ci te 50% niewidzialności
Aha i jeszcze szpiega zara powinienem dodać.
EDIT
Łapaj szpiega
Załączone pliki
-
generał.sma 1,82 KB 43 Ilość pobrań
generał.amxx -
pułkownik.sma 1,8 KB 41 Ilość pobrań
pułkownik.amxx -
longer.sma 1,18 KB 45 Ilość pobrań
longer.amxx -
dumbass.sma 996 bajtów 31 Ilość pobrań
dumbass.amxx -
nothing.sma 1,56 KB 37 Ilość pobrań
nothing.amxx -
szpieg.sma 1,48 KB 41 Ilość pobrań
szpieg.amxx
#430783 Prośba o 5 Klas ;)
Napisane przez kukla1910 w 11.07.2012 09:36
Dumbass:
Reszty Ci nie zrobie bo dopiero raczkuję
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Dumbass"; new const opis[] = "Odpowiednik Komandosa, jest szybki i ma Uzi"; new const bronie = (1<<CSW_TMP)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 10; new const kondycja = 50; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 10; new ostatnio_prawym[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id]) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; } public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 1; } public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 0; }NothiNg:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const nazwa[] = "NothiNg"; new const opis[] = "Posiada Pistolety, i ma 1/ 10 z usp/glock"; new const bronie = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 20; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 10) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; }
Reszty Ci nie zrobie bo dopiero raczkuję
#430787 Prośba o 5 Klas ;)
Napisane przez Pawlak093 w 11.07.2012 09:43
loger, zobacz czy bronie są dobrze
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <colorchat> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Longer"; new const opis[] = "Dostaje TMP, UZI. Ma modul odrzutowy E"; new const bronie = 1<<CSW_TMP | 1<<CSW_MAC10; new const zdrowie = 20; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 20; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) ColorChat(id, GREEN, "Dostaje TMP, UZI, Ma modul odrzutowy E"); public cod_class_skill_used(id) { static Float:ostatni_skok[33]; new flags = pev(id, pev_flags); if(flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > ostatni_skok[id]+5.0) { ostatni_skok[id] = get_gametime(); new Float:velocity[3]; velocity_by_aim(id, 666+cod_get_user_intelligence(id), velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity, velocity); } }
#430790 Prośba o 5 Klas ;)
Napisane przez Kofi24 w 11.07.2012 09:48
Longer
/
Znowu ....
/
Znowu ....
Załączone pliki
-
codclass_longer.sma 901 bajtów 112 Ilość pobrań
codclass_longer.amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: иєxт
- Regulamin