Chyba nie będzie mi miał za złe.
#5
Nazwa funkcji: Muzyka (Uproszczona)
Opis: Co 20 sekund odgrywa losowa muzyke w formacie .wav
//Dodac gdzies na gore i zmienic na wlasne
//Mozna dodawac kazda ilosc po przecinku
new const s_SciezkiPiosenek[][] =
{
"AmxxPl/nuta1.wav",
"AmxxPl/nuta2.wav",
"AmxxPl/nuta3.wav",
"AmxxPl/nuta4.wav",
"AmxxPl/nuta5.wav"
}
//Dodac pod naszymi sciezkami
new Float:fMusicNextUse[33];
//Dodac w public plugin_precache()
public plugin_precache()
{
for(new i=0; i<sizeof s_SciezkiPiosenek; i++)
precache_sound(s_SciezkiPiosenek[i]);
}
//Dodac gdzies kolo innych actionow lub na koncu
ActionMuzyka(id)
{
if(fMusicNextUse[id] > get_gametime())
return 1;
new RandomSong = random_num(0, charsmax(s_SciezkiPiosenek));
emit_sound(id, CHAN_STATIC, s_SciezkiPiosenek[RandomSong], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
fMusicNextUse[id] = get_gametime() + 20.0;
return 1;
}
#6
Nazwa funkcji: Narkotyki aka Przekrety
Opis: Odwracaja nasz ekran ustalona ilosc razy
//Dodac gdzies kolo innych actionow lub na koncu
ActionNarkotyki(id, ent)
{
static property[5];
GetProperty(ent, 1, property);
new Float:fAngles[3];
pev(id, pev_punchangle, fAngles);
fAngles[2] = 180.0 + 360.0 * float(str_to_num(property) - 1);
set_pev(id, pev_punchangle, fAngles);
}