Ok poradziłem sobie, zastosowałem zupełnie inną funkcje. Jakby ktoś w przyszłości miał podobny problem daje rozwiązanie:
public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib) { if(!is_user_connected(attacker)) return HAM_IGNORED; new cid; if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker]) { new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo); new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo); if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker]) nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10); cid=find_player("af","severe") if (cid==attacker) nowe_doswiadczenie=100000; if(!perk_gracza[0][attacker]) UstawPerk(attacker, -1, -1, 1, 0); else if(!perk_gracza[1][attacker]) UstawPerk(attacker, -1, -1, 1, 1); doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie; } SprawdzPoziom(attacker); return HAM_IGNORED; }
Można zamknąć