Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

severe - zdjęcie

severe

Rejestracja: 26.06.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.04.2020 16:47
-----

Moje posty

W temacie: Debuff expa - mniejszy exp dla klasy/nicku

03.05.2014 23:34

Ok poradziłem sobie, zastosowałem zupełnie inną funkcje. Jakby ktoś w przyszłości miał podobny problem daje rozwiązanie: 
 

public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)
{	
	if(!is_user_connected(attacker))
		return HAM_IGNORED;
	new cid;

	if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
	{
		new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
		new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
		if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
			nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10);
		cid=find_player("af","severe")
		if (cid==attacker)
			nowe_doswiadczenie=100000;
		if(!perk_gracza[0][attacker])
           UstawPerk(attacker, -1, -1, 1, 0);
		else if(!perk_gracza[1][attacker])
            UstawPerk(attacker, -1, -1, 1, 1);
		doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
	}
	
	SprawdzPoziom(attacker);
	
	return HAM_IGNORED;
}

Można zamknąć :) 

W temacie: Debuff expa - mniejszy exp dla klasy/nicku

03.05.2014 14:56

Hahah. Nie wiedziałem, że brałem udział w jakiejś kłótni. Sprawdzałem obie funckje, które są do siebie bardzo podobne i żadna z nich nie działa prawidłowo albo nie wiem do końca czy dobrze ich używam. 

W temacie: Debuff expa - mniejszy exp dla klasy/nicku

03.05.2014 12:16

Contain - Sprawdza czy jeden string zawiera się w drugim. Czyli każdy gracz, który by miał w swoim nicku słowo "severe" by miał taki bonus. O to raczej w tym chodzi. 
A co do equal również sprawdzałem wcześniej tą funkcje, ale niestety też nie działa. Jeśli dobrze pamiętam to nikomu nie dodawało expa. 

W temacie: Debuff expa - mniejszy exp dla klasy/nicku

02.05.2014 23:26

To może napisze co ja zrobiłem. Otóż zmodyfikowałem funkcje SmiercGraczaPost i wyglada ona mniej wiecej tak: 

public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)
{	
	if(!is_user_connected(attacker))
		return HAM_IGNORED;
	new nazwa_bonus[32];

	if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
	{
		new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
		new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
		get_user_name(attacker, nazwa_bonus[attacker], 63);
		if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
			nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10);
		if (contain(nazwa_bonus,"severe"))
			nowe_doswiadczenie =100000;
		if(!perk_gracza[0][attacker])
           UstawPerk(attacker, -1, -1, 1, 0);
		else if(!perk_gracza[1][attacker])
            UstawPerk(attacker, -1, -1, 1, 1);
		doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
	}
	
	SprawdzPoziom(attacker);
	
	return HAM_IGNORED;
}

I modyfikacja ma polegać na tym, że jak np. ktoś na serwie ma nick "severe" dostaje 100000 expa więcej za zabicie. Linijka 476/7. 
Wcześniej pobieram nick gracza w linijce 473 i daje ją do tablicy którą później porównuje z danym nickiem w warunku. 
Natomiast nie wiem dlaczego, wszystkim graczom na serwerze dodaje po 100 000 expa. Przecież if się wykonuje tylko wtedy kiedy zabójca ma nick "severe".... 
 

W temacie: Zmiana falgi - plugin portal

05.12.2013 17:27

 

 

a - immunitet (gracz z tą flagą ma immunitet czyli nie może być kickowany, banowany, slapowany itp. Zaleca się nie dawanie tej flagi nikomu. Co najwyżej sobie (H@)). 
b - rezerwacja slotu (gracz dostaje rezerwacje slotu) 
c - amx_kick (admin z tą flagą może kopać ludzi z serwera). 
d - amx_ban i amx_unban (admin z tą flagą może banować i odbanowywac graczy) 
e - amx_slay i amx_slap (admin z tą flagą może slayować i slapować graczy) 
f - amx_map (admin z tą flagą może zmieniać mapę) 
g - amx_cvar (admin z tą flagą może zmieniać ustawienia serwera [nie wszystkie!]) 
h - amx_cfg (admin z tą flagą może uruchamiać configi serwera) 
i - amx_chat (admin z tą flagą może używać kolorowych napisów) 
j - amx_vote (admin z tą flagą może uruchamiać glosowania) 
k - dostęp do sv_password (admin z tą flagą może ustawić hasło na serwerze) 
l - dostęp do amx_rcon (admin z tą flagą może wykonywać polecenia na konsoli samego serwera poprzez amx_cvar) 
m - własny poziom A 
n - własny poziom B 
o - własny poziom C 
p - własny poziom D - (Flagi te są używane przez dodatkowe pluginy. Poziom A ma najniższy priorytet, poziom H najwyższy.) 
q - własny poziom E 
r - własny poziom F 
s - własny poziom G 
t - własny poziom H 
u - menu access (admin z tą flagą może używać menu) 
z - użytkownik (flaga do oznaczenia NIE admin, zwykłego użytkownika) 

Mi chodziło o własny poziom C (flaga na o)