Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
bakmjp
Rejestracja: 08.01.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.09.2013 18:34
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 54
- Odwiedzin: 3 125
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 31 lat
- Urodziny: Kwiecień 2, 1993
-
Imię
patryk
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Łomza
Kontakt
Moje tematy
[ROZWIĄZANE] venom czarny spider-man
11.03.2013 22:26
witam jak w temacie szukam .mdl czarnego spider-man'a, albo jeżeli ktoś by mógł to proszę o przerobienie modela normalnego spider-mana na czarnego. Link: http://www.speedysha...f/spiderman.mdl Pilnie go potrzebuję z góry dzięki,
dodanie do hud'a [Gang] jak w diablo. do gangow od cypis'a
05.03.2013 17:19
Witam czy jest możliwość dodania do gangów http://amxx.pl/topic...break-by-cypis/
Hud tak jak w diablo ?
Żeby wyświetlało mi w HUD
[Gang:Jakis gang ]
Hud tak jak w diablo ?
Żeby wyświetlało mi w HUD
[Gang:Jakis gang ]
jak dodać skile do danego menu?
28.02.2013 17:28
witam a więc mam pytanie jak dodać skile do danego menu menu_additem(menu, "\ySkille Guild - W projekcie", "6") i aby do tego menu otwierało się podmenu skili np HP, wieksze dmg, wiekszy exp
a dokladnie w tym kodzie.
if(user_flags[id] == ADMINS) { menu_additem(menu, "Dodaj czlonka do swojego Guild", "2"); menu_additem(menu, "Usun czlonka Guild^n", "3"); menu_additem(menu, "Czlonkowie Guild", "5"); menu_additem(menu, "Ustaw range dla czlonka^n", "7"); menu_additem(menu, "\yUsun swoja Guild", "4"); menu_additem(menu, "\yGracze Guild Online", "8"); menu_additem(menu, "\ySkille Guild - W projekcie", "6") }
a dokladnie w tym kodzie.
//MENU GUILD public MenuGuild(id) { if(!user_wczytalo[id] || create_guild[id]) return; new menu = menu_create("Menu Guild:", "Handel_Guild"); if(!user_guild[id]) { menu_additem(menu, "Stworz Guild \y(10+ Kamykow)", "0"); } else { if(user_flags[id] == ADMINS) { menu_additem(menu, "Dodaj czlonka do swojego Guild", "2"); menu_additem(menu, "Usun czlonka Guild^n", "3"); menu_additem(menu, "Czlonkowie Guild", "5"); menu_additem(menu, "Ustaw range dla czlonka^n", "7"); menu_additem(menu, "\yUsun swoja Guild", "4"); menu_additem(menu, "\ySkille Guild - W projekcie^n", "6") } else { menu_additem(menu, "\yOpusc Guild^n", "1"); if(user_flags[id] == ASSIST) { menu_additem(menu, "Dodaj czlonka do swojego Guild", "2"); menu_additem(menu, "Usun czlonka Guild^n", "3"); } menu_additem(menu, "Czlonkowie Guild", "5"); } } menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_display(id, menu); } public Handel_Guild(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) return; new szItem[3], id2; menu_item_getinfo(menu, item, id2, szItem, 2, _, _, id2); switch(str_to_num(szItem)) { case 0:{ if(!WymaganiaDoGuild(id)) return; client_cmd(id, "messagemode nazwa_guild"); } case 1: { new menu2 = menu_create("Czy na pewno chcesz opuscic swoja Guild?", "Handel_OpuscGuild"); menu_additem(menu2, "\yTak"); menu_additem(menu2, "Nie"); menu_display(id, menu2); } case 2: { new szInt[3], menu2 = menu_create("Wyslij zaproszenie do Guild:", "Handel_ZaproszenieDoGuild"); for(new i=1; i<=32; i++) { if(!is_user_connected(i) || user_guild[i] || is_user_hltv(i)) continue; num_to_str(i, szInt, 2); menu_additem(menu2, nazwa_gracza[i], szInt); } menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_display(id, menu2); } case 3: { new data[1]; data[0] = id; SQL_FormatQuery("SELECT `Name` FROM `GuildUser` WHERE `id` = '%i' AND NOT `Flaga` = '%d'", user_guild[id], _:ADMINS); SQL_ThreadQuery(info, "UsunCzlonkaGuild", gszQuery, data, 1); } case 4: { new menu2 = menu_create("Czy na pewno chcesz usunac swoja Guild?", "Handel_UsunGuild"); menu_additem(menu2, "\yTak"); menu_additem(menu2, "Nie"); menu_display(id, menu2); } case 5: { new data[1]; data[0] = id; SQL_FormatQuery("SELECT `Name`,`Flaga` FROM `GuildUser` WHERE `id` = '%i';", user_guild[id]); SQL_ThreadQuery(info, "PokazCzlonkaGuild", gszQuery, data, 1); } case 6: { new menu2 = menu_create("Guild Skill", "ShowSkillsMenu"); menu_display(id, menu2); } case 7: { new data[1]; data[0] = id; SQL_FormatQuery("SELECT `Name`,`Flaga` FROM `GuildUser` WHERE `id` = '%i' AND NOT `Flaga` = '%d';", user_guild[id], _:ADMINS); SQL_ThreadQuery(info, "UstawRangCzlonka", gszQuery, data, 1); } } }
problem z pluginem jb gangi od kapuchy
22.02.2013 22:10
witam kombinowałem aby zrobić gang dla 2 teamów szukałem w google funkcji lecz to co zrobiłem było zawsze źle i pytanie jest takie jak zrobić funkcję dla obu teamów w cs_ge_user_team ??
Link do modyfikacji http://amxx.pl/topic..._20#entry323562 tylko ten z 32 postu od kapuchy.
Link do modyfikacji http://amxx.pl/topic..._20#entry323562 tylko ten z 32 postu od kapuchy.
Klasa za kamienie.
26.10.2012 19:49
Witam czy mógł by mi ktoś pomóc z dodaniem do klasy którą stworzyłem tak aby było można ją kupić za kamienie?
Klasa SLegio jest tak jak Legionista tylko chciałbym aby to było za 750 a legionista za 400 tak jak jest.
Aha oraz nie mogę otworzyć menu z klasami kupionymi.
a dokładnie chodzi o ten kod. Co robię źle.
update
Klasa SLegio jest tak jak Legionista tylko chciałbym aby to było za 750 a legionista za 400 tak jak jest.
Aha oraz nie mogę otworzyć menu z klasami kupionymi.
a dokładnie chodzi o ten kod. Co robię źle.
public select_class3(id)
{
new text1[512]
new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<9)
format(text1, 511,"\yWybierz^n\r1.\wLegionista Lev :%i^n\r2. \dSLegio Lev :%i^n\r3.\yWroc^n^n",player_class_lvl[id][19],player_class_lvl[id][ILE_KLAS+1])
show_menu(id, keys,text1, -1, "Legionistaryta")
}
public select_class_menu4(id, key)
{
reset_class_moc(id)
client_cmd(id, "spk diablosound/wybierz");
switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Legionista
c_jump[id] = 2
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 1:
{
player_class[id] = SLegio
g_piorun[id] = 1
c_lecz[id] = 14
c_antyarchy[id] = 1
g_haskit[id] = 1
c_respawn[id] = 3
c_jump[id] = 6
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 9:
{
select_class(id)
}
}
otwarte_menu[id] = false
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
update
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Tematy: bakmjp
- Regulamin