Oczywiście, że się da. Nigdy się nie zagłębiałem w amxbans (nie wiem nawet jakie ma opcje) ale jeśli nie ma tego standardowo to zawsze można dodać parę linijek kodu
Jakiej wersji używasz ?
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez ParadisO w 10.07.2015 22:48
Napisane przez ParadisO w 18.06.2015 18:23
Napisane przez ParadisO w 04.06.2015 11:21
Zerknij sobie tutaj http://www.codeignit...s-and-variables
Zazwyczaj zaznacza się tak funkcje private albo protected.
Napisane przez ParadisO w 24.05.2015 10:39
Napisane przez ParadisO w 23.05.2015 17:14
Napisane przez ParadisO w 22.05.2015 17:06
Napisane przez ParadisO w 06.05.2015 17:41
2 literówki, w liniach 6 i 16.
Zakomentowałem również ColorChat, bo nie jest potrzebne i wyrównałem linie ~174.
Proszę, poprawione.
Napisane przez ParadisO w 30.04.2015 21:43
Przychodzą mi do głowy 2 opcje:
1. localhost - stawiasz u siebie bazę i masz, ale działa tylko lokalnie.
2. Darmowy hosting, np cba.pl nie jestem pewien czy wszystkie hostingi można się podpiąć, mogą blokować połączenia. Warto spróbować
W google jest parę wyników
https://www.google.p...h mysql&es_th=1
Napisane przez ParadisO w 27.04.2015 11:54
Kochany odczyt zostaw w spokoju bo działa dobrze, poprawić trzeba linie 794, jeżeli UPDATE nie ma warunku WHERE to aktualizuje wszystkie wpisy (sam się niejednokrotnie o tym przekonałem i to nie było miłe )
Zamień
formatex(sqlQuery, sizeof(sqlQuery), "UPDATE `xpmod_players_data` SET `player_authorization` = '%s', `player_data` = '%i-%i-%i'", sqlPlayerAuthorization, corePlayerData[id][playerLevel], corePlayerData[id][playerXP], corePlayerData[id][playerCoins]);
na
formatex(sqlQuery, sizeof(sqlQuery), "UPDATE `xpmod_players_data` SET `player_authorization` = '%s', `player_data` = '%i-%i-%i' WHERE `player_authorization` = '%s'", sqlPlayerAuthorization, corePlayerData[id][playerLevel], corePlayerData[id][playerXP], corePlayerData[id][playerCoins],sqlPlayerAuthorization);
i będzie wyśmienicie
Napisane przez ParadisO w 26.04.2015 08:53
3 sprawy, dlaczego dałeś zapis sqlx/nvault w osobnych plikach ? Myślę, ze lepiej by było zrobić wybór cvarem sposób zapisu.
Druga sprawa: Przy używaniu zapytań do sql, szczególnie INSERT/UPDATE/DELETE zawsze używaj WHERE. W tym momencie Twój mod przy zapisie sql robie wpisy jednego gracza, tzn
Jeżeli mamy na serwerze np 6 graczy to zrobi 6 wpisów z player_authorization i player_data = danym pierwszego gracza.
Trzecia sprawa w bazie danych po to są kolumny, żeby ich używać Rozbij poziom, doświadczenie i monety na 3 kolumny.
P.S.
Zawsze warto jest nadawać w tabeli jakieś ID AI
Napisane przez ParadisO w 22.04.2015 16:41
Napisane przez ParadisO w 22.04.2015 16:30
Napisane przez ParadisO w 19.04.2015 12:24
To co dostajesz po kompilacji to ostrzeżenie.
loose indentation zazwyczaj związane jest z tabulatorami np
register_clcmd("say /save", "save") register_clcmd("say /load", "load") register_clcmd("say /lvl", "showLevel") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "PlayerSpawn", 1)
będzie błąd, po wyrównaniu wszystkich lini będzie ok
register_clcmd("say /save", "save") register_clcmd("say /load", "load") register_clcmd("say /lvl", "showLevel") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "PlayerSpawn", 1)
Sprawdź i daj znać czy pomogło
Napisane przez ParadisO w 16.04.2015 17:06
Napisane przez ParadisO w 11.04.2015 20:46