Nuclear C4
mgr inż. Pavulon
21.04.2009
Nuclear C4
Autor: Pavulon
Wersja: 0.2
Opis:
Plugin (a właściwie dopiero jego zalążek, ale może komuś przyda/spodoba się w takiej postaci) wprowadza pewne zmiany związane z paką.
Na dobry początek robimy ją radioaktywną - gdy jesteśmy blisko niej słyszymy odgłosy wydawane przez Licznik Geiger'a dodatkowo gdy leży na ziemi możemy włączyć jej zieloną poświatę, a osoba która posiada pakę ma dodatkowo wyświetloną żółtą ikonkę dmg_rad
W komplecie do tego są nowe modele C4 i plecaczka na ziemi oraz alarm nuklearny po podłożeniu paki i przed wybuchem.
Instalacja:
Standardowo wrzucić plik .amxx do amxmodx/plugin oraz dopisać go do configs/plugins.ini a .sma do amxmodx/scripting
Jeżeli chcemy korzystać z dodatkowych modeli to wrzucamy je do cstrike/models/nuclear/model.mdl a dźwięk(i) do sound/nuclear/dzwiek.wav (czyli tak jak jest w załączniku).
Jeżeli nie chcemy z któregoś korzystać to komentujemy(wstawiamy //) w linijce przed #define z nazwą modelu, np:
Po zmianie dźwięku alarmu należy określić w #define ALARM_LEN jego długość w sekundach.
Po zmianach w kodzie kompilujemy go ponownie.
Wymagane moduły:
Konfiguracja:
Cvary:
Na mapach bez bs'ów plugin zapausowany. Dalszy rozwój planowany na bieżąco.
Autor: Pavulon
Wersja: 0.2
Opis:
Plugin (a właściwie dopiero jego zalążek, ale może komuś przyda/spodoba się w takiej postaci) wprowadza pewne zmiany związane z paką.
Na dobry początek robimy ją radioaktywną - gdy jesteśmy blisko niej słyszymy odgłosy wydawane przez Licznik Geiger'a dodatkowo gdy leży na ziemi możemy włączyć jej zieloną poświatę, a osoba która posiada pakę ma dodatkowo wyświetloną żółtą ikonkę dmg_rad
W komplecie do tego są nowe modele C4 i plecaczka na ziemi oraz alarm nuklearny po podłożeniu paki i przed wybuchem.
Instalacja:
Standardowo wrzucić plik .amxx do amxmodx/plugin oraz dopisać go do configs/plugins.ini a .sma do amxmodx/scripting
Jeżeli chcemy korzystać z dodatkowych modeli to wrzucamy je do cstrike/models/nuclear/model.mdl a dźwięk(i) do sound/nuclear/dzwiek.wav (czyli tak jak jest w załączniku).
Jeżeli nie chcemy z któregoś korzystać to komentujemy(wstawiamy //) w linijce przed #define z nazwą modelu, np:
i zamieniamy na:#define W_BACKPACK "models/nuclear/w_nuclear_backpack.mdl"
Edycje ścieżek do modeli/dzwięków dokonujemy w tych samych linijkach oznaczonych poprzez /*************EDIT***************///#define W_BACKPACK "models/nuclear/w_nuclear_backpack.mdl"
Po zmianie dźwięku alarmu należy określić w #define ALARM_LEN jego długość w sekundach.
Po zmianach w kodzie kompilujemy go ponownie.
Wymagane moduły:
- fakemeta
Konfiguracja:
Cvary:
- nuke_backpack_glow 1 - poświata wokół plecaka
- nuke_c4_glow 1 - poświata wokół podłożonego C4
- nuke_geiger 1 - dźwięk licznika geiger'a
- nuke_geiger_icon 1 - ikonka dmg_rad dla posiadacza paki
- nuke_c4_nosound 1 - wyłączony dźwięk c4 (pikanie)
- nuke_c4_noled 1 - wyłączona dioda przy c4
Na mapach bez bs'ów plugin zapausowany. Dalszy rozwój planowany na bieżąco.
Attached Files
TiTu$
21.04.2009
Jeżeli chcemy korzystać z dodatkowych modeli to wrzucamy je do cstrike/models/nuke/model.mdl
w załączniku jest:
;-)cstrike/models/nuclear/Tu modele
Przetestowałem działa Jak się jest bliżej bomby słychać takie kreszczenie Macie dwa screny:
mgr inż. Pavulon
21.04.2009
W pierwszym poście też dałem. Nie są to modele do końca takie jakie bym chciał ale na razie muszą wystarczyć.
W międzyczasie próbuje nałożyć inną teksturkę na plecaczek ale się buntuje
Edit:
Teksturka poległa, ale nie tak łatwo było ją zapisać w 8bit
W międzyczasie próbuje nałożyć inną teksturkę na plecaczek ale się buntuje
Edit:
Teksturka poległa, ale nie tak łatwo było ją zapisać w 8bit
Miczu
22.04.2009
Pavulon nie bardzo rozumiem co chciales osiagnac w tym zapisie od gajgera... nie wystarczy tylko raz (2 jesli tez od osoby co nosi ma byc radiacja) zlapac ent paki na runde a potem co x czasu sprawdzac czy dana osoba jest w danym zasiegu minimalnym (units) - jesli jest to po prostu przekazac to wielkosc i koniec, a jak nie to wylaczyc dzwiek.
mgr inż. Pavulon
23.04.2009
A bo przewrażliwiony byłem możliwością dania komuś/kupienia paki, ale już wczoraj doszedłem do wniosku że to nie ma sensu.
Zrobiłem już parę zmian ale update no chyba najwcześniej to dziś w nocy będzie.
Zrobiłem już parę zmian ale update no chyba najwcześniej to dziś w nocy będzie.
mgr inż. Pavulon
23.04.2009
Jest i update.
Nowe cvar'y: nuke_c4_nosound, nuke_c4_noled
Nowy dźwięk: alarm po podłożeniu paki
Zmieniona ogólna zasada działania - nie zadziała na kilka paczek.
Nowe cvar'y: nuke_c4_nosound, nuke_c4_noled
Nowy dźwięk: alarm po podłożeniu paki
Zmieniona ogólna zasada działania - nie zadziała na kilka paczek.
csMisieK
18.05.2009
Wszystko ładnie cacy ale znalazłem mały błąd
Gdyż ktoś ma ustawione
Model bomby widać do góry nogami hehe
Gdyż ktoś ma ustawione
cl_righthand 0
Model bomby widać do góry nogami hehe
atthew1
18.05.2009
Denerwujący jest ten nuke alarm. I nie chce się wyłączyć, gdy ustawiam // przed:
Chyba najlepszym wyjściem jest w ogóle skasowanie tego sounda.
#define ALARM "nuclear/nuclear_alarm.wav"
Chyba najlepszym wyjściem jest w ogóle skasowanie tego sounda.
mgr inż. Pavulon
18.05.2009
atthew1, a skompilowałeś kod ?
testowałem przed chwilą ten alarm i działa tak jak powinno(nie gra przy skomentowaniu), daje w załączniku.
A co do modelu to niestety lepszego nie znalazłem
testowałem przed chwilą ten alarm i działa tak jak powinno(nie gra przy skomentowaniu), daje w załączniku.
A co do modelu to niestety lepszego nie znalazłem
Attached Files
atthew1
18.05.2009
Tak kompilowałem. Ale już się uporałem, wywaliłem po prostu nuke alarm z kodu i jest ok
Misiaczek ;c
24.05.2009
hmm a ja mam błąd w pluginie
L 05/24/2009 - 01:43:18: Function is not present (function "hud_debug") (plugin "nuclear_c4.amxx") L 05/24/2009 - 01:43:18: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "nuclear_c4.amxx") L 05/24/2009 - 01:43:18: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_task") L 05/24/2009 - 01:43:18: [AMXX] [0] nuclear_c4.sma::plugin_init (line 70)
mgr inż. Pavulon
24.05.2009
Mi$^, pobierz jeszcze raz, uaktualniłem. Z testów została mi przypadkiem niepotrzebna linijka i dlatego był ten błąd.
I ogólnie sry za brak dalszych wersji ale póki co mam na razie nadmiar roboty
I ogólnie sry za brak dalszych wersji ale póki co mam na razie nadmiar roboty
kojot06
15.05.2011
sory ze odkopuje.
Ale jest jakiś blad w tym pluginie.
Gdy tt podlozy pake a ct rozbroi, to na poczatku nastepnej rundy jest odtwarzany ten dzwiek syreny chyba przez 10sek albo krucej.
Pavulon czy mozesz to naprawic, bo naprawdę fajny plug no ale to co pisze to denerwujace jest.
Ale jest jakiś blad w tym pluginie.
Gdy tt podlozy pake a ct rozbroi, to na poczatku nastepnej rundy jest odtwarzany ten dzwiek syreny chyba przez 10sek albo krucej.
Pavulon czy mozesz to naprawic, bo naprawdę fajny plug no ale to co pisze to denerwujace jest.
Misiaczek ;c
16.05.2011
Łapsory ze odkopuje.
Ale jest jakiś blad w tym pluginie.
Gdy tt podlozy pake a ct rozbroi, to na poczatku nastepnej rundy jest odtwarzany ten dzwiek syreny chyba przez 10sek albo krucej.
Pavulon czy mozesz to naprawic, bo naprawde fajny plug no ale to co pisze to denerwujace jest.
Attached Files
beniu1212
24.03.2013
Przepraszam że odkopuje ale mógłby mi ktoś przerobić ten plugin tak aby plecak miał otoczke (tylko plecak, nie cały gracz) i żeby odgłosy wydawane przez Licznik Geiger' były po podłożeniu paki. Proszę o pomoc dam duuuuużego +