Czy w tym sma jest 1/x z broni ? I czy będ...
polak1234 07.12.2012
Witam mam oto ten sma :
Czy z tego sma będzie działać 1/x z broni. Robiłem tą klase przez generator klas.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const nazwa[] = "Noobek"; new const opis[] = "1/10 m4"; new const bronie = (1<<CSW_M4A1); new const zdrowie = 50; new const kondycja = 50; new const inteligencja = 50; new const wytrzymalosc = 50; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true;} public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] |CSW_M4A1| !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 10) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; }
Czy z tego sma będzie działać 1/x z broni. Robiłem tą klase przez generator klas.
JabLuszko
07.12.2012
Nie będzie. Próbowałeś dodać warunek, aby bronią było M4A1, ale dopisałeś go na chama i zupełnie bez sensu.
Wyrzuć to swoje dzieło:
i zamień je na
Wyrzuć to swoje dzieło:
|CSW_M4A1|
i zamień je na
|| (get_user_weapon(idAtt) != CSW_M4A1) ||
polak1234 07.12.2012
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const nazwa[] = "Noobek "; new const opis[] = "1/10 m4"; new const bronie = (1<<CSW_M4A1); new const zdrowie = 50; new const kondycja = 50; new const inteligencja = 50; new const wytrzymalosc = 50; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwPrethink_AutoBH(id) { if(!ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) { new flags = pev(id, pev_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return FMRES_IGNORED; if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 ) return FMRES_IGNORED; if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return FMRES_IGNORED; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); velocity[2] += 250.0; set_pev(id, pev_velocity, velocity); set_pev(id, pev_gaitsequence, 6); } return FMRES_IGNORED; } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || (get_user_weapon(idAtt) != CSW_M4A1) || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 10) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; }
A teraz ?