W pluginie nie działa efekt wybuchu HE
sweeper
07.12.2012
Stworzyłem zabawę pod silnik JB by Cypis, która polega na tym, że gracze rzucają się granatami. Dodatkowo chciałem zmienić efekt wybuchu HE na taki jak jest na serwerach Paintball, niestety ta modyfikacja nie działa i nie wiem w czym tkwi problem. W załączniku podaje pełne sma pluginu a tutaj macie wycinek, który nie działa. Proszę powiedzieć co jest nie tak, że ten efekt nie chce działać.
Edited by sweeper, 07.12.2012 20:37.
public fw_think(ent)
{
new model[25]; pev(ent, pev_model, model, 24);
if (!equali(model, "models/snowballs/w_snowball.mdl"))
return FMRES_IGNORED;
set_task(1.6, "act_explode", ent);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
public act_explode(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent)) return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3], colors[4];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
if(get_user_team(attacker) == 1)
colors ={ 255, 255, 255, 255}
else if(get_user_team(attacker) == 2)
colors = { 255, 255, 255, 255}
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_BLOODSPRITE);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2] + 30);
write_short(blood);
write_short(blood);
write_byte(colors[2]);
write_byte(40); message_end();
emit_sound(ent, CHAN_AUTO, "weapons/unchill.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 200.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 50.0, 0);
}
remove_entity(ent);
}
Attached Files
Edited by sweeper, 07.12.2012 20:37.