Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Problem z GHW Weapon Replacement 1.3Problem z GHW Weapon Replacement 1.3
Temat rozp.
Otis
, 07.12.2012 19:36
11 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 07.12.2012 19:36
Siemka ! Jak w temacie mam problem z Problem z GHW Weapon Replacement 1.3 mianowicie zmiana modeli broni mi nie działa jak naprzykład wpisuje nowy model dajmy m4a1_nowy.mdl a stary m4a1.mdl czyli aby to zadziałało to muszę zmienić nazwę modelu na m4a1_nowy.mdl to tak wrzucam ten nowy model daje nazwę m4a1_nowy.mdl a ten stary model o nazwie m4a1.mdl usuwam nom i serwer mi się nie chcę włączyć dopiero włańcza się jak wgram ten stary model i dam mu tą normalną nazwę. Bardzo proszę o pomoc!
#2
Napisano 07.12.2012 19:40
Logi?
#3
Napisano 07.12.2012 20:07
słucham ?
#4
Napisano 08.12.2012 11:30
Sorry że pytam ale co to są te logi ?
#5
#6
Napisano 08.12.2012 16:30
chodzi ci o zawartość z pliku new_weapons.ini ?
#7
Napisano 09.12.2012 16:00
to odpowiesz bo bardzo mi jest potrzebna pomoc w sparwie tego sposobu na zmienie broni
#8
Napisano 09.12.2012 16:07
1. Nie wolno Ci usuwać postawowych modeli z serwera. Nigdy, nigdy, nigdy. Jeśli je pousuwałeś, to musisz je wgrać ponownie, wszystkie. Masz mieć podstawowe oraz nowe/zmienione modele na serwerze.
2. Jeśli wgrywasz "nowy"/"zmieniony" model broni to musi on za każdym razem mieć inną nazwę niż to co już masz/miałeś - Counter-Strike z reguły nie sprawdza czy model na Twoim komputerze jest taki sam jak na serwerze - sprawdza czy masz już taki plik. Jeśli masz ten plik, to go nie ściąga - nawet jak wgrałeś na serwer nowszą wersję tego pliku (jednak nazwy się on tak samo).
PS Odnośnie punktu drugiego - to można wyłączyć i klient będzie sprawdzał (za)wartość plików, ale tym samym zablokujesz graczom możliwość używania własnych modeli/dźwięków i wygenerujesz masę dodatkowych problemów - gra nie warta świeczki.
2. Jeśli wgrywasz "nowy"/"zmieniony" model broni to musi on za każdym razem mieć inną nazwę niż to co już masz/miałeś - Counter-Strike z reguły nie sprawdza czy model na Twoim komputerze jest taki sam jak na serwerze - sprawdza czy masz już taki plik. Jeśli masz ten plik, to go nie ściąga - nawet jak wgrałeś na serwer nowszą wersję tego pliku (jednak nazwy się on tak samo).
PS Odnośnie punktu drugiego - to można wyłączyć i klient będzie sprawdzał (za)wartość plików, ale tym samym zablokujesz graczom możliwość używania własnych modeli/dźwięków i wygenerujesz masę dodatkowych problemów - gra nie warta świeczki.
Użytkownik JabLuszko edytował ten post 09.12.2012 16:08
#9
Napisano 09.12.2012 16:23
Spróbje zrobic tak jak mowisz
Zmieniałem model noża czyli knfie i pobrałem model knife ten model nazywał się "v_knife.mdl" zmieniłem na "v_knife2.mdl" nom i dodałem w pliku new weapons.ini :"models/v_knife.mdl""models/v_knife2.mdl"
i nie działa ;/
Zmieniałem model noża czyli knfie i pobrałem model knife ten model nazywał się "v_knife.mdl" zmieniłem na "v_knife2.mdl" nom i dodałem w pliku new weapons.ini :"models/v_knife.mdl""models/v_knife2.mdl"
i nie działa ;/
#10
Napisano 09.12.2012 18:53
Pokaż co dokładnie wkleiłeś do new weapons.ini - bo tutaj użyłeś jakiegoś formatowania i ja w sumie nie widzę spacji pomiędzy starym, a nowym level. Wstaw to co tam masz pomiędzy tagi
Swoją drogą pokaż też logi serwera (z konsoli serwera) po zmianie mapy. Większość hostingów ma konsolę w panelu, ewentualnie w pliku panel_logfile czy screenlog.0 na FTP.
[code][/code]
Swoją drogą pokaż też logi serwera (z konsoli serwera) po zmianie mapy. Większość hostingów ma konsolę w panelu, ewentualnie w pliku panel_logfile czy screenlog.0 na FTP.
Użytkownik JabLuszko edytował ten post 09.12.2012 18:53
#11
Napisano 09.12.2012 20:34
Wszystko działą po 1 robiłem bląd w tym że jak wrzucałem nowy model to ten stary usuwałem i jeszcze jedno jak wpisywałem to w plugin.ini to wpisałem cod_... a trzebabyło wpisać bez cod temat do zamknęcia
#12
Napisano 10.12.2012 17:06
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
DarkGL to mój autorytet.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych