Witam.
Chciałbym, aby ktoś doświadczony przerobił mi plugin zamieszczony w tym temacie : http://amxx.pl/topic/25969-bf2-medals/
Chciałbym, aby plugin ten pokazywał trzech najlepszych graczy na serwerze pod koniec mapki i nagradzał ich expem.
Exp jaki chciałbym aby został dawany pod koniec każdej rundy to:
1wsze miejsce: 500 expa
2gie miejsce: 400 expa
3cie miejsce: 300 expa
Byłbym wdzięczny gdyby ktoś wykazał się swoim kunsztem i w ten sposób pomógł mi.
Ewentualne wykonane pluginy można przysłać na pw albo w tym temacie.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06.12.2012 15:30
#2
Napisano 06.12.2012 15:34
Jeszcze jakbyś raczył napisać jaką tam modyfikację masz i jak się tam EXP dodaje...
#3
Napisano 06.12.2012 15:44
Oto cały kod SMA. Chce aby te medale za zabójstwa dawały podany przezemnie exp z 1wszego posta.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Bf2 Medals" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "pRED*" new gmsgSayText; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_message(SVC_INTERMISSION, "Message_Intermission"); gmsgSayText = get_user_msgid("SayText"); } public Message_Intermission(){ set_task(0.1, "award_check"); } public award_check() { //Run on SVC_INTERMISSION (Map change) //Find the top three Fragging players and award them with a star new players[32], num; get_players(players, num, "h"); new tempfrags, id; new swapfrags, swapid; new starfrags[3]; //0 - Bronze / 1 - Silver / 2 - Gold new starid[3]; for (new i = 0; i < num; i++) { id = players[i]; tempfrags = get_user_frags(id); if ( tempfrags > starfrags[0] ) { starfrags[0] = tempfrags; starid[0] = id; if ( tempfrags > starfrags[1] ) { swapfrags = starfrags[1]; swapid = starid[1]; starfrags[1] = tempfrags; starid[1] = id; starfrags[0] = swapfrags; starid[0] = swapid; if ( tempfrags > starfrags[2] ) { swapfrags = starfrags[2]; swapid = starid[2]; starfrags[2] = tempfrags; starid[2] = id; starfrags[1] = swapfrags; starid[1] = swapid; } } } //save_badges(id); } new name[32]; new winner = starid[2]; if ( !winner ) return; new line[100]; line[0] = 0x04; formatex(line[1], 98, "Gratulacje dla Zwyciezcow!"); ShowColorMessage(starid[2], MSG_BROADCAST, line); line[0] = 0x04; get_user_name(starid[0], name, charsmax(name)); line[0] = 0x04; formatex(line[1], 98, "%s - Brazowy Medal - %i Zabojstw", name, starfrags[0]); ShowColorMessage(starid[2], MSG_BROADCAST, line); get_user_name(starid[1], name, charsmax(name)); line[0] = 0x04; formatex(line[1], 98, "%s - Srebrny Medal - %i Zabojstw", name, starfrags[1]); ShowColorMessage(starid[2], MSG_BROADCAST, line); get_user_name(starid[2], name, charsmax(name)); formatex(line[1], 98, "%s - Zloty Medal - %i Zabojstw - Wygrywa", name, starfrags[2]); ShowColorMessage(starid[2], MSG_BROADCAST, line); } ShowColorMessage(id, type, message[]) { message_begin(type, gmsgSayText, _, id); write_byte(id); write_string(message); message_end(); }
Użytkownik naughty edytował ten post 06.12.2012 15:46
#4
Napisano 08.12.2012 22:48
Oto cały kod SMA. Chce aby te medale za zabójstwa dawały podany przezemnie exp z 1wszego posta.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Bf2 Medals" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "pRED*" new gmsgSayText; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_message(SVC_INTERMISSION, "Message_Intermission"); gmsgSayText = get_user_msgid("SayText"); } public Message_Intermission(){ set_task(0.1, "award_check"); } public award_check() { //Run on SVC_INTERMISSION (Map change) //Find the top three Fragging players and award them with a star new players[32], num; get_players(players, num, "h"); new tempfrags, id; new swapfrags, swapid; new starfrags[3]; //0 - Bronze / 1 - Silver / 2 - Gold new starid[3]; for (new i = 0; i < num; i++) { id = players[i]; tempfrags = get_user_frags(id); if ( tempfrags > starfrags[0] ) { starfrags[0] = tempfrags; starid[0] = id; if ( tempfrags > starfrags[1] ) { swapfrags = starfrags[1]; swapid = starid[1]; starfrags[1] = tempfrags; starid[1] = id; starfrags[0] = swapfrags; starid[0] = swapid; if ( tempfrags > starfrags[2] ) { swapfrags = starfrags[2]; swapid = starid[2]; starfrags[2] = tempfrags; starid[2] = id; starfrags[1] = swapfrags; starid[1] = swapid; } } } //save_badges(id); } new name[32]; new winner = starid[2]; if ( !winner ) return; new line[100]; line[0] = 0x04; formatex(line[1], 98, "Gratulacje dla Zwyciezcow!"); ShowColorMessage(starid[2], MSG_BROADCAST, line); line[0] = 0x04; get_user_name(starid[0], name, charsmax(name)); line[0] = 0x04; formatex(line[1], 98, "%s - Brazowy Medal - %i Zabojstw", name, starfrags[0]); ShowColorMessage(starid[2], MSG_BROADCAST, line); get_user_name(starid[1], name, charsmax(name)); line[0] = 0x04; formatex(line[1], 98, "%s - Srebrny Medal - %i Zabojstw", name, starfrags[1]); ShowColorMessage(starid[2], MSG_BROADCAST, line); get_user_name(starid[2], name, charsmax(name)); formatex(line[1], 98, "%s - Zloty Medal - %i Zabojstw - Wygrywa", name, starfrags[2]); ShowColorMessage(starid[2], MSG_BROADCAST, line); } ShowColorMessage(id, type, message[]) { message_begin(type, gmsgSayText, _, id); write_byte(id); write_string(message); message_end(); }
odświeżam. Proszę pomóżcie mi. Wydaję mi się, że nie jest to mega trudne, ale sam niestety tego przerobić nie potrafię.
Użytkownik naughty edytował ten post 08.12.2012 22:50
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: modyfikacja
Inny
Dodanie Broni do PaintBallNapisany przez One ShooT, 05.02.2024 inny, modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
prośba o przerobienie pluginuprośba Napisany przez bili, 06.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Prośba o dodanie modelu do vipa z generatoraNapisany przez Vanilla, 01.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Plugin na przenikanie/spadochron pod komendąNapisany przez Polonez, 22.01.2021 modyfikacja |
|
||||
|
[ROZWIĄZANE] Modyfikacja pluginuNapisany przez _.-*`PaniQ*-._, 11.01.2021 modyfikacja |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych