Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z nativ'em


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Benji

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 03.12.2012 12:12

Logi:

L 12/01/2012 - 00:33:14: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "jb.amxx")
L 12/01/2012 - 00:33:14: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_set_weapon_ammo")
L 12/01/2012 - 00:33:14: [AMXX] [0] jb.sma::submenu (line 2814)

Funkcja:

strip_user_weapons(id);
new weapon2 = give_item(id, "weapon_deagle")
give_item(id, "weapon_knife")
cs_set_weapon_ammo(weapon2, 0)
cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE, 0)


Pomocy. Z góry dziękuje.
  • +
  • -
  • 0

#2 Bulaj

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:10
  • GG:
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 03.12.2012 13:56

Spróbuj zamienić to:


new weapon2 = give_item(id, "weapon_deagle")give_item(id, "weapon_knife")cs_set_weapon_ammo(weapon2, 0)

Na to:
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "weapon_knife");
cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owned(-1, "weapon_deagle", id), 0);

Użytkownik Bulaj edytował ten post 03.12.2012 13:57


#3 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:5 165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 03.12.2012 17:17

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod X > Problemy

do

Scripting AMXX > Problemy
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.


#4 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 03.12.2012 17:55

To już jest cały kod? Jeżeli tak to dodaj też warunek is_user_alive()
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#5 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 299
Wszechwidzący

  • Postów:1 070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 03.12.2012 20:12

Daj trochę więcej kodu xD
  • +
  • -
  • 0

#6 Benji

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 03.12.2012 21:46

{
                        strip_user_weapons(tempid);
                        new weapon = give_item(tempid, "weapon_deagle")
                        give_item(tempid, "weapon_knife")
                        cs_set_weapon_ammo(weapon, 0)
                        cs_set_user_bpammo(tempid,CSW_DEAGLE, 0)
                        
                        strip_user_weapons(id);
                        new weapon2 = give_item(id, "weapon_deagle")
                        give_item(id, "weapon_knife")
                        cs_set_weapon_ammo(weapon2, 0)
                        cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE, 0)
                        
                        new szName[32], szName2[32]
                        get_user_name(id, szName, 31);
                        get_user_name(tempid, szName2, 31);
                        client_print(0, print_center, "%s vs %s^n Rzucanie broni",szName, szName2)    
                        
                        if( is_user_alive(tempid) )
                                set_user_health(tempid, 100);
                                
                        set_task(0.1, "beacon", id)
                        set_task(0.1, "beacon", tempid)
                }


line 2814 - give_item(id, "weapon_knife")
  • +
  • -
  • 0

#7 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 03.12.2012 22:13

Trochę wyżej, trochę wyżej...
Po czym Ci się ta klamra otwiera? Bo chyba to nie jest if z is_user_alive() (bo masz takowy w środku)
Aby dać graczowi broń to musi on być żywy!
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#8 Benji

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 03.12.2012 22:30

case LR_TOSS:

To znajduje się przed klamrą. Próbowałem bawić się z tym is_user_alive() lecz bez skutku.
  • +
  • -
  • 0

#9 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 08.12.2012 10:25

Przed zabraniem / daniem broni musisz sprawdzić czy obaj gracze żyją:
if(is_user_alive(id) && is_user_alive(tempid))

  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych