Nie pokazuję klas premium
tektura159
02.12.2012
Witam, otóż miałem klase Dyrektor premium, musiałem ją zmienić, generatorem klas. Jednak teraz przy wybieraniu klasy nie pisze że jest premium. Tutaj macie plik .sma
Chodzi mi o to żeby przy wybieraniu klasy, pisało że to jest premium, ale normalnie jest to premium
Może można jakoś zrobić że piszę się /klasa i jest 1.Normalne i 2.Premium, chodzi o klasy,
Użytkownik tektura159 edytował ten post 02.12.2012 09:35
Chodzi mi o to żeby przy wybieraniu klasy, pisało że to jest premium, ale normalnie jest to premium
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const nazwa[] = "Dyrektor (Premium)"; new const opis[] = "Premium. Posiada Deagle. Ma 1/1 z noza, podczas kucania jest niewidzialny."; new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 10; new const kondycja = 30; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 10; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) { client_print(id, print_chat, "[Dyrektor (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } //Przy kucaniu public fwPrethink_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; new button = get_user_button(id); if( button & IN_DUCK ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; }
Może można jakoś zrobić że piszę się /klasa i jest 1.Normalne i 2.Premium, chodzi o klasy,
Użytkownik tektura159 edytował ten post 02.12.2012 09:35
dasiek
02.12.2012
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum
AMX Mod X → Problemy
do
Mody → Call of Duty Mod → Problemy
Ten temat został przeniesiony z forum
AMX Mod X → Problemy
do
Mody → Call of Duty Mod → Problemy