←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Sprawdzanie, czy gracz strzelił.

Zablokowany

ogury - zdjęcie ogury 01.12.2012

Jak można sprawdzić, czy gracz strzelił, bądź machnął nożem? Nie musi trafić, bo to nie na tym polega. Chodzi mi o sprawdzenie, czy strzelił, czy użył noża.
Odpowiedz

  • +
  • -
Jak się nazwać - zdjęcie Jak się nazwać 01.12.2012

Akurat też kiedyś potrzebowałem łap:

new ilosc_strzalow[33]
...
public plugin_init(){
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "Atak", 1)
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "Atak", 1)
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
}

public Atak(this)
ilosc_strzalow[get_pdata_cbase(this, 41, 4)] += 1

public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE
if(pev(id, pev_button) & IN_ATTACK)
ilosc_strzalow[id] += 1
}

Mi wszystko działa :) Oczywiście to są same funkcje i co dodać do plugin init ale ogarniesz myślę :P
Odpowiedz

ogury - zdjęcie ogury 01.12.2012

Działa, ale nie przechwytuje uderzenia nożem.
public Atak(this) {
    if(uzylNiewidzialnosci[this] && !ladowanieNiewidzialnosci[this]) {
    wylaczNiewidzialnosc(this);
    }
}

Użytkownik ogury edytował ten post 01.12.2012 12:38
Odpowiedz

  • +
  • -
Jak się nazwać - zdjęcie Jak się nazwać 01.12.2012

Bo źle używasz, this to index broni gracza (noża) dlatego trzeba pobrać index gracza który trzyma ten nóż czyli np:
new id = get_pdata_cbase(this, 41, 4)
Odpowiedz

ogury - zdjęcie ogury 01.12.2012

Z podziękowaniem.
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 01.12.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz

Gość_21977_* 14.12.2012

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod XPytania

do

Scripting AMXXPytania
Odpowiedz
Zablokowany