Zamiana mapy de_dust2 na inną świąteczną d...
puszczak11
01.12.2012
Witam. Czy istnieje możliwość zamiany mapy de_dust2 za inną?
Dokładnie chodzi mi o zamianę w stylu że: gdy graczy nominują mapę de_dust2 i wygra ona głosowanie to nie włączy się zwykłe dd2 tylko świąteczne.
Pozdrawiam i dziękuje z góry za odpowiedź ; ]
Dokładnie chodzi mi o zamianę w stylu że: gdy graczy nominują mapę de_dust2 i wygra ona głosowanie to nie włączy się zwykłe dd2 tylko świąteczne.
Pozdrawiam i dziękuje z góry za odpowiedź ; ]
Emil29 01.12.2012
Nie można podmienić tak mapy. Możesz usunąć mapę dd2 i dać zamiast niej tą christmas.
puszczak11
01.12.2012
Tak lecz i tak większość ludzi będzie nominować dd2 i nawet nie pomyślą żeby wpisać de_dust2_christmas.
AztekHQS 01.12.2012
można pobrać mapę która wygrała głosowanie i później żeby nie zmieniło na nią tylko na inna w tym przypadku dd2_christmas
puszczak11
01.12.2012
Chodzi mi o to jak zrobić jak gracze wybiorę mapę de_dust2 żeby się ona zmieniła nie na normalne dd2 tylko dd2_christmas..
Czy jest to możliwe w ogóle?
Mówiłem już, że usuwanie de_dust2 i wgranie tylko świątecznego odpada, ponieważ i tak nie pomyśli by nominować na say mape de_dust2_christmas.
Czy jest to możliwe w ogóle?
Mówiłem już, że usuwanie de_dust2 i wgranie tylko świątecznego odpada, ponieważ i tak nie pomyśli by nominować na say mape de_dust2_christmas.
kominek925 02.12.2012
Nie polecam takiego czegoś ponieważ gracze mogą być wkurzeni że dali dd2 a jest inna nie lepiej podmienic zamiast dd2 ,?
puszczak11
02.12.2012
Ten post miał mi pomóc? Nie nie będą wkurzeni, tak patrząc to mapa jest taka sama IDENTYCZNA tylko że zimowa ;]
Flk 02.12.2012
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "New Plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Author"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
set_task(5.0, "zmieniaj_mapsona")
}
public zmieniaj_mapsona(){
new MapName[126]
get_mapname(MapName, 125)
if( contain( MapName, "de_dust2" ) != -1 )
{
server_cmd("changelevel de_dust2_christmas")
}
}
po zmianie mapy na de_dust2 zmieni się od razu na de_dust2_christmas
GwynBleidD
02.12.2012
Można jeszcze prościej. Praktycznie wszystkie mapchoosery ustawiają cvar amx_nextmap i się go trzymają przy zmianie mapy. Możesz po głosowaniu podmienić jego wartość. Dzięki temu nie będzie ładowania dwóch map po kolei, co by nastąpiło przy pluginie Arka.
Bulaj 02.12.2012
Napisałem coś takiego, może będzie działać, nie jestem pewien.
podmienmape.sma 612 bajtów 32 Ilość pobrań
Użytkownik Bulaj edytował ten post 02.12.2012 23:35
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
new bool: g_bInterMission = false;
public plugin_init()
{
register_plugin("Podmiana DD2", "0.1b", "Bulaj");
register_event("30", "InterMission", "a");
}
public plugin_end()
{
if(!g_bInterMission) // sprawdzamy czy sie funkcja wczesniej nie wywolala, czasem moze byc problem i sie funkcja nie wywola
{
PodmienMape();
}
}
public PodmienMape()
{
new m_MapName[126]
get_mapname(m_MapName, 125)
if( contain( m_MapName, "de_dust2" ) != -1 )
{
server_cmd("changelevel de_dust2_christmas")
}
}
public InterMission()
{
g_bInterMission = true;
PodmienMape();
}
podmienmape.sma 612 bajtów 32 Ilość pobrań
Użytkownik Bulaj edytował ten post 02.12.2012 23:35
Gość_21977_* 09.12.2012
Rozwiązanie Arka jest poprawne, ale bardzo nieoptymalne, gdyż sprawdza cvar co 5 sekund.
Rozwiązanie GdynBleidD jest dobre, o ile Admin nie zmieni mapy ręcznie, bądź nie zrobi tego inny plugin.
Ponadto uzależnione jest od pozostania przy obecnym pluginie.
Zastosowawszy Cvar Utilities, wystarczy wyłapać zmianę cvaru amx_netmap i jeśli nowa wartość ma być dustem2, to zmienić na świąteczną jego wersję.
Rozwiązanie GdynBleidD jest dobre, o ile Admin nie zmieni mapy ręcznie, bądź nie zrobi tego inny plugin.
Ponadto uzależnione jest od pozostania przy obecnym pluginie.
Zastosowawszy Cvar Utilities, wystarczy wyłapać zmianę cvaru amx_netmap i jeśli nowa wartość ma być dustem2, to zmienić na świąteczną jego wersję.