Prośba o klase Oficer oraz inne
Blek` 30.11.2012
Oficer(premium)
Bronie:m4, xm1014, deagle
Opis: 1/10 z m4, 1/7z xm1014
zycie: 15
wytrz: 5
int: 0
kondycja: 10
Tropiciel (zwykla)
Bronie: Aug, usp/glock, HE
Opis: +10dmg z aug, 1/8 z usp/glock
zycie: 15
wytrz: 10
int: 5
kondycja: 10
Terrorysta (zwykla)
Bronie: ak47, usp/glock, HE
Opis: +10dmg(+int) z HE
zycie: 20
wytrz: 5
int: 5
kondycja: 10
Klasy:
Maszynista (zwykla)
Bronie: xm1014 (pompa), usp/glock
Opis: 1/8 z xm1014
zycie: 10
wytrz: 5
int: 0
kondycja: 30
Zawodowy szpieg (zwykla)
Bronie: gail, usp/glock
Opis: 1/4 zrespienie sie u wroga
zycie: 15
wytrz: 10
int: 5
kondycja: 10
Bronie:m4, xm1014, deagle
Opis: 1/10 z m4, 1/7z xm1014
zycie: 15
wytrz: 5
int: 0
kondycja: 10
Tropiciel (zwykla)
Bronie: Aug, usp/glock, HE
Opis: +10dmg z aug, 1/8 z usp/glock
zycie: 15
wytrz: 10
int: 5
kondycja: 10
Terrorysta (zwykla)
Bronie: ak47, usp/glock, HE
Opis: +10dmg(+int) z HE
zycie: 20
wytrz: 5
int: 5
kondycja: 10
Klasy:
Maszynista (zwykla)
Bronie: xm1014 (pompa), usp/glock
Opis: 1/8 z xm1014
zycie: 10
wytrz: 5
int: 0
kondycja: 30
Zawodowy szpieg (zwykla)
Bronie: gail, usp/glock
Opis: 1/4 zrespienie sie u wroga
zycie: 15
wytrz: 10
int: 5
kondycja: 10
Emil29 01.12.2012
Maszynista
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Maszynista";
new const opis[] = "1/8 z xm1014";
new const bronie = (1<<CSW_XM1014);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 5;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Emil29");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage")
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_XM1014 && random_num(1,8) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}