Jak pobrać (maksymalne zdrowie gracza )
Gość_21977_* 29.11.2012
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum
Mody → Diablo Mod → Pytania
do
Scripting AMXX → Pytania
Ten temat został przeniesiony z forum
Mody → Diablo Mod → Pytania
do
Scripting AMXX → Pytania
Blondyna
30.11.2012
w cod mod mam tak:
Ale ten kod nie działa w diablo mod.
floatround(get_user_health(id)/maksymalne_zdrowie_gracza[id]*100)
Ale ten kod nie działa w diablo mod.
GwynBleidD
01.12.2012
A jakiego moda się tyczy to pytanie? Bo bez modów to proste: każdy ma max 100 życia
Blondyna
01.12.2012
Diablo mod, był temat w dziele diablo ale benio przeniósł go tutaj.
Cheq, są błędy podczas kompilacji jak dodam tak jak ty napisałeś.
Cheq, są błędy podczas kompilacji jak dodam tak jak ty napisałeś.
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Error: Invalid expression, assumed zero on line 2061 Warning: Expression has no effect on line 2061 Error: Undefined symbol "player_health" on line 2064 Warning: Expression has no effect on line 2064 Error: Expected token: ";", but found "]" on line 2064 Error: Invalid expression, assumed zero on line 2064 Error: Too many error messages on one line on line 2064 Compilation aborted. 5 Errors. Could not locate output file C:\Documents and Settings\Rafałek\Pulpit\Prace\Diablo Mod\DiabloMod.amx (compile failed).
Droso
01.12.2012
race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2
To jest maksymalne zycie gracza.
Możesz to zrobić tak:
new max_health = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2 floatround(aktualne_zycie/max_health*100)
Użytkownik HubertTM edytował ten post 01.12.2012 10:13
Blondyna
01.12.2012
Czyli ma być tak ;?
show_hudmessage(id, "[Zycie: i% | %i%%^n[Zloto: 5 | Mana: 5]^n[Quest: Siedlisko zla]^n[Przedmiot: %s]^n[Wytrzymalosc: 100]", hapek, new max_health = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2 floatround(aktualne_zycie/max_health*100) ,player_item_name[id])
Droso
01.12.2012
@speedkill on chce właśnie w procentach , wnioskuje to właśnie z postu @up oraz jego temacie z Cod Mod'a
Zobacz
new max_health = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2 show_hudmessage(id, "[Zycie: i% | %i%%^n[Zloto: 5 | Mana: 5]^n[Quest: Siedlisko zla]^n[Przedmiot: %s]^n[Wytrzymalosc: 100]", hapek, floatround(hapek/max_health*100) ,player_item_name[id])
Zobacz
Blondyna
01.12.2012
Teraz wywala jakieś dziwne błędy:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Error: Undefined symbol "_create_ThinkBot" on line 573 Error: Undefined symbol "SubtractStats" on line 784 Error: Undefined symbol "SubtractRing" on line 785 Error: Undefined symbol "BoostStats" on line 787 Error: Undefined symbol "BoostRing" on line 788 Error: Undefined symbol "select_class_query" on line 1004 Error: Undefined symbol "BoostRing" on line 1018 Error: Undefined symbol "BoostStats" on line 1019 Error: Undefined symbol "set_speedchange" on line 1022 Error: Undefined symbol "count_jumps" on line 1049 Error: Undefined symbol "give_knife" on line 1050 Error: Undefined symbol "RemoveFlag" on line 1052 Error: Undefined symbol "set_renderchange" on line 1064 Error: Undefined symbol "changeskin" on line 1067 Error: Undefined symbol "kill_all_entity" on line 1071 Error: Undefined symbol "Bot_Setup" on line 1073 Error: Undefined symbol "check_class" on line 1075 Error: Undefined symbol "set_gravitychange" on line 1193 Error: Undefined symbol "set_speedchange" on line 1194 Error: Undefined symbol "set_renderchange" on line 1195 Error: Undefined symbol "change_health" on line 1211 Error: Undefined symbol "SubtractStats" on line 1220 Error: Undefined symbol "SubtractRing" on line 1221 Error: Undefined symbol "BoostStats" on line 1224 Error: Undefined symbol "BoostRing" on line 1225 Error: Undefined symbol "select_class_query" on line 1244 Compilation aborted. 26 Errors. Could not locate output file C:\Documents and Settings\Rafałek\Pulpit\Prace\Diablo Mod\DiabloMod.amx (compile failed).
DarkGL
01.12.2012
1. nie ma czegoś takiego jak maksymalne zdrowie jest to sztucznie ustawiane przez różnorakie pluginy
2. Sprawdź czy nie usunąłeś gdzieś przypadkowo { czy }
http://amxx.pl/topic...er-w-funkcjach/
2. Sprawdź czy nie usunąłeś gdzieś przypadkowo { czy }
http://amxx.pl/topic...er-w-funkcjach/
Blondyna
01.12.2012
DarkGL, dzięki
Teraz w hud jest tak:
[Zdrowie: 95 | 0%]
Teraz w hud jest tak:
[Zdrowie: 95 | 0%]
public write_hud(id) { if (player_lvl[id] == 0) player_lvl[id] = 1 new tpstring[1024] new Float:xp_now new Float:xp_need new Float:perc if (last_update_xp[id] == player_xp[id]) { perc = last_update_perc[id] } else { //Calculate percentage of xp required to level if (player_lvl[id] == 1) { xp_now = float(player_xp[id]) xp_need = float(LevelXP[player_lvl[id]]) perc = xp_now*100.0/xp_need } else { xp_now = float(player_xp[id])-float( LevelXP[player_lvl[id]-1]) xp_need = float(LevelXP[player_lvl[id]])-float(LevelXP[player_lvl[id]-1]) perc = xp_now*100.0/xp_need } } last_update_xp[id] = player_xp[id] last_update_perc[id] = perc new hapek = get_user_health(id); new max_health = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2 if(player_class[id]!=Paladyn) { set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 6.0, 1.0); show_hudmessage(id, "[Zycie: %i | %i%%^n[Zloto: 5 | Mana: 5]^n[Quest: Siedlisko zla]^n[Przedmiot: %s]^n[Wytrzymalosc: %i]", hapek, floatround(hapek/max_health*100), player_item_name[id], item_durability[id]) } else { set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 6.0, 1.0); show_hudmessage(id, "[Zycie: %i | %i%%^n[Zloto: 5 | Mana: 5]^n[Quest: Siedlisko zla]^n[Przedmiot: %s]^n[Wytrzymalosc: %i]", hapek, floatround(hapek/max_health*100), player_item_name[id], item_durability[id]) message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id) write_byte(0) write_string(tpstring) message_end() } }