Instalacja :
http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20
do no_rush_maps dopisujemy mapy na ktorych ma dzialac antrasz.
CVARs:
* NR_enabled - Plugin wł/Wył
o (1=on 0=off) (Standardowo: 1)
* NR_fence - Przełącz wygląd na "płotek" lub "pole siłowe"
o (1=on 0=off) (Standardowo: 1)
* NR_twopeople - Pozwól na przejście przez środek gdy pozostało tylko 2 graczy(np. do walki na noże).
o (1=on 0=off) (Standardowo: 1)
* NR_checktime - Jak często plugin ma sprawdzać czy gracz przekroczył granicę.
o (Standardowo: Co 2.0 Sekundy)
* NR_redrawtime - Jak często plugin ma odrysowywać środkowe linie
o (Standardowo: Co 15.0 Sekundy)
* NR_fencecolor - Kolor środkowych linii
o (Standardowo: green)
* NR_fencealpha - Jak bardzo płotek ma być przezroczysty
o (0=niewidzialny 255=stały[całkowicie widzialny]) (Standardowo: 200)
* NR_punishment - Jak karać graczy którzy przekroczyli środek
o (1=zabij 2=cofnij ich z powrotem) (Standardowo: 1)
Kolory cvar'a NR_fencecolor:
* Red [czerwony]
* Green [zielony]
* Blue [niebieski]
* Yellow [żółty]
* Orange [pomarańczowy]
* Pink [różowy]
* Indigo [błękitny]
* White [biały]
* Random (każda linia w plotku ma losowy kolor)
Nota: UStawianie NR_redrawtime & NR_checktime na mniejsze wartości spowoduje że plugin będzie korzystał z większej liczby zasobów serwera, a ustawienie ich na większe wartości spowoduje że będzie wykorzystywał mniejszą ilość zasobów.
Nota #2: Plotek dzieli mapę równo na połowy, jednak to nie musi być dokładnie w połowie, może być skośnie.
Podziekowania dla :
Pavulon'a