←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

AddToFullPack i widzenie przez ściany?

Zablokowany

  • +
  • -
K!113r - zdjęcie K!113r 26.11.2012

Czy za pomocą AddToFullPack będę mógł widzieć przez ściany? Czy tylko przez obiekty typu np. drzwi, którym można ustawić rendering?

fwAddToFullPack(es_handle, e, ENT, HOST, hostflags, player, set)

mógłby mi ktoś omówić argumenty? HOST to ten co ma widzieć efekt, ENT to byt któremu ma być np. zmieniony rendering, es_handle uchwyt do używania w np. set_es()? Jeżeli dobrze podałem to i tak proszę o omówienie pozostałych argumentów.
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 27.11.2012

Ściany to w większości nie byty ( a przynajmniej nie takie na których możesz działać )

Czy tylko przez obiekty typu np. drzwi, którym można ustawić rendering?

Połowicznie tak ponieważ czasami "ściana" jest bytem na którym możesz działać ^^
Odpowiedz

  • +
  • -
K!113r - zdjęcie K!113r 27.11.2012

Testowałem sobie na np. cs_assault i mało było ścian jako byty, więc rozwiązanie takie mało mnie satysfakcjonuje :/
Ale argumenty jakie mamy w tej funkcji z chęcią poznam, bo w większości pluginów jakie przeglądałem to używają tych 3 co mniej więcej sobie wyjaśniłem.
Odpowiedz

  • +
  • -
speedkill - zdjęcie speedkill 27.11.2012

/*

AddToFullPack 

Return 1 if the entity state has been filled in for the ent and the entity will be propagated to the client, 0 otherwise 

state is the server maintained copy of the state info that is transmitted to the client 
a MOD could alter values copied into state to send the "host" a different look for a particular entity update, etc. 
e and ent are the entity that is being added to the update, if 1 is returned 
host is the player's edict of the player whom we are sending the update to 
player is 1 if the ent/e is a player and 0 otherwise 
pSet is either the PAS or PVS that we previous set up.  We can use it to ask the engine to filter the entity against the PAS or PVS. 
we could also use the pas/ pvs that we set in SetupVisibility, if we wanted to.  Caching the value is valid in that case, but still only for the current frame 

*/
Spoiler



https://forums.allie...ead.php?t=85725
Odpowiedz

  • +
  • -
K!113r - zdjęcie K!113r 27.11.2012

Dzięki za pomoc, do zamknięcia.
Odpowiedz

  • +
  • -
speedkill - zdjęcie speedkill 27.11.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany