Napis nad Entem
Pan PrO
26.11.2012
Witam. Czy jest możliwość dodania napisu nad entem bez użycia sprites ??
ToRRent
26.11.2012
Bez edycji plikow gracza nie ma innej mozliwosci
Wysłane z Samsunga Galaxy GT-I5510
Wysłane z Samsunga Galaxy GT-I5510
Fili:P
26.11.2012
Torrent, a twoje użycie huda do tego celu w 2k modzie ?Bez edycji plikow gracza nie ma innej mozliwosci
Wysłane z Samsunga Galaxy GT-I5510
d0naciak
26.11.2012
w admin spec esp wyswietla kolo gracza (jak jestesmy na spekcie lub nie zyjemy) hud z informacjami o broni, nicku, hp, armouru itp.
DarkGL
26.11.2012
Nad bez użycia spritem się nie da można oszukiwać tak jak już wcześniej powiedziano poprzez wiadomości hud
Dobry sposób to stworzenie alfabetu w sprites i takie ich ustawianie w grze aby tworzyły napis będziesz dzięki temu mógł stworzyć dowolny napis za pomocą pluginu
Dobry sposób to stworzenie alfabetu w sprites i takie ich ustawianie w grze aby tworzyły napis będziesz dzięki temu mógł stworzyć dowolny napis za pomocą pluginu
ToRRent
26.11.2012
Fili:P ja uzywam Acfun Guard do tego zeby miec wiecej kanalow wiadomosci (32)
Wysłane z Samsunga Galaxy GT-I5510
Wysłane z Samsunga Galaxy GT-I5510
Pan PrO
26.11.2012
Nad bez użycia spritem się nie da można oszukiwać tak jak już wcześniej powiedziano poprzez wiadomości hud
Dobry sposób to stworzenie alfabetu w sprites i takie ich ustawianie w grze aby tworzyły napis będziesz dzięki temu mógł stworzyć dowolny napis za pomocą pluginu
Czyli musiałbym zrobić z 30 sprites z każdą literką, Czy można w jednym pliku ??
Bo chciałbym aby tam się pojawił nick gracza.
Użytkownik Pan PrO edytował ten post 26.11.2012 20:51
ToRRent
26.11.2012
Ty chcesz cos takiego
Bez edycji takiego efektu nie osiagniesz, trzeba tak jak mowil DarkGL sprobowac zrobic alfabet sprite'ow
Wysłane z Samsunga Galaxy GT-I5510
Bez edycji takiego efektu nie osiagniesz, trzeba tak jak mowil DarkGL sprobowac zrobic alfabet sprite'ow
Wysłane z Samsunga Galaxy GT-I5510
K!113r
26.11.2012
Można chyba w jednym pliku na każdej osobnej klatce dać inną literkę i to potem łączyć (health bar np ma tak klatki od 1% do 100%)
Pan PrO
26.11.2012
Chyba jednak zrezygnuję. A przez jaki event wywołać funkcję która po nacelowaniu na Enta wyświetla się info np. o id właściciela, classname itd.
K!113r
26.11.2012
register_forward(FM_PlayerPreThink, "forward_PlayerPreThink")
Chyba jako takiego eventu/forwardu nie ma od nacelowania, sprawdź czy gracz na coś celuje i wyświetl
Chyba jako takiego eventu/forwardu nie ma od nacelowania, sprawdź czy gracz na coś celuje i wyświetl
sebul
26.11.2012
register_forward(FM_PlayerPreThink, "forward_PlayerPreThink")
Chyba jako takiego eventu/forwardu nie ma od nacelowania, sprawdź czy gracz na coś celuje i wyświetl
Jest event "StatusValue".
Pan PrO
27.11.2012
Mam coś takiego lecz nie działa
Użytkownik Pan PrO edytował ten post 27.11.2012 13:17
register_event("StatusValue", "showStatus", "be", "1=2", "2!0");
public showStatus(id)
{
new name[32], pid, ent, entid;
pid = read_data(2);
ent = find_ent_by_class(-1, "bossman");
if(is_user_connected(id) && pev_valid(ent) && pid == ent)
{
entid = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
get_user_name(entid, name, 31);
client_print(id, print_center, "Boss nalezy do gracza: %s", name);
}
}
Użytkownik Pan PrO edytował ten post 27.11.2012 13:17
sebul
27.11.2012
Jest bardzo prawdopodobne, że to niestety działa tylko na graczach i na hostach, ale spróbuj ten event zarejestrować takMam coś takiego lecz nie działa
register_event("StatusValue", "showStatus", "be", "1=2", "2!0");
public showStatus(id)
{
new name[32], pid, ent, entid;
pid = read_data(2);
ent = find_ent_by_class(-1, "bossman");
if(is_user_connected(id) && pev_valid(ent) && pid == ent)
{
entid = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
get_user_name(entid, name, 31);
client_print(id, print_center, "Boss nalezy do gracza: %s", name);
}
}
register_event("StatusValue", "showStatus", "be", "2!0");
Pan PrO
27.11.2012
Jest bardzo prawdopodobne, że to niestety działa tylko na graczach i na hostach, ale spróbuj ten event zarejestrować takMam coś takiego lecz nie działa
register_event("StatusValue", "showStatus", "be", "1=2", "2!0");
public showStatus(id)
{
new name[32], pid, ent, entid;
pid = read_data(2);
ent = find_ent_by_class(-1, "bossman");
if(is_user_connected(id) && pev_valid(ent) && pid == ent)
{
entid = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
get_user_name(entid, name, 31);
client_print(id, print_center, "Boss nalezy do gracza: %s", name);
}
}
register_event("StatusValue", "showStatus", "be", "2!0");
Też nie działa.
speedkill
27.11.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL