←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Napis nad Entem

Zablokowany

  • +
  • -
Pan PrO - zdjęcie Pan PrO 26.11.2012

Witam. Czy jest możliwość dodania napisu nad entem bez użycia sprites ??
Odpowiedz

  • +
  • -
ToRRent - zdjęcie ToRRent 26.11.2012

Bez edycji plikow gracza nie ma innej mozliwosci :)

Wysłane z Samsunga Galaxy GT-I5510
Odpowiedz

  • +
  • -
Fili:P - zdjęcie Fili:P 26.11.2012

Bez edycji plikow gracza nie ma innej mozliwosci :)

Wysłane z Samsunga Galaxy GT-I5510

Torrent, a twoje użycie huda do tego celu w 2k modzie ?
dasiek (26.11.2012 19:49):
O ile się nie myle torrent korzystał z własnego klienta w którym już było wszystko poprzerabiane.
Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 26.11.2012

w admin spec esp wyswietla kolo gracza (jak jestesmy na spekcie lub nie zyjemy) hud z informacjami o broni, nicku, hp, armouru itp.
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 26.11.2012

Nad bez użycia spritem się nie da można oszukiwać tak jak już wcześniej powiedziano poprzez wiadomości hud
Dobry sposób to stworzenie alfabetu w sprites i takie ich ustawianie w grze aby tworzyły napis będziesz dzięki temu mógł stworzyć dowolny napis za pomocą pluginu
Odpowiedz

  • +
  • -
ToRRent - zdjęcie ToRRent 26.11.2012

Fili:P ja uzywam Acfun Guard do tego zeby miec wiecej kanalow wiadomosci (32)

Wysłane z Samsunga Galaxy GT-I5510
Odpowiedz

  • +
  • -
Pan PrO - zdjęcie Pan PrO 26.11.2012

Nad bez użycia spritem się nie da można oszukiwać tak jak już wcześniej powiedziano poprzez wiadomości hud
Dobry sposób to stworzenie alfabetu w sprites i takie ich ustawianie w grze aby tworzyły napis będziesz dzięki temu mógł stworzyć dowolny napis za pomocą pluginu


Czyli musiałbym zrobić z 30 sprites z każdą literką, Czy można w jednym pliku ??
Bo chciałbym aby tam się pojawił nick gracza.
Użytkownik Pan PrO edytował ten post 26.11.2012 20:51
Odpowiedz

  • +
  • -
ToRRent - zdjęcie ToRRent 26.11.2012

Ty chcesz cos takiego

Bez edycji takiego efektu nie osiagniesz, trzeba tak jak mowil DarkGL sprobowac zrobic alfabet sprite'ow :)

Wysłane z Samsunga Galaxy GT-I5510
Odpowiedz

  • +
  • -
K!113r - zdjęcie K!113r 26.11.2012

Można chyba w jednym pliku na każdej osobnej klatce dać inną literkę i to potem łączyć (health bar np ma tak klatki od 1% do 100%)
Odpowiedz

  • +
  • -
Pan PrO - zdjęcie Pan PrO 26.11.2012

Chyba jednak zrezygnuję. A przez jaki event wywołać funkcję która po nacelowaniu na Enta wyświetla się info np. o id właściciela, classname itd.
Odpowiedz

  • +
  • -
K!113r - zdjęcie K!113r 26.11.2012

register_forward(FM_PlayerPreThink, "forward_PlayerPreThink")

Chyba jako takiego eventu/forwardu nie ma od nacelowania, sprawdź czy gracz na coś celuje i wyświetl :D
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 26.11.2012

register_forward(FM_PlayerPreThink, "forward_PlayerPreThink")

Chyba jako takiego eventu/forwardu nie ma od nacelowania, sprawdź czy gracz na coś celuje i wyświetl :D

:facepalm:
Jest event "StatusValue".
Odpowiedz

  • +
  • -
Pan PrO - zdjęcie Pan PrO 27.11.2012

Mam coś takiego lecz nie działa


register_event("StatusValue", "showStatus", "be", "1=2", "2!0");


public showStatus(id)
{
new name[32], pid, ent, entid;
pid = read_data(2);
ent = find_ent_by_class(-1, "bossman");
if(is_user_connected(id) && pev_valid(ent) && pid == ent)
{
entid = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
get_user_name(entid, name, 31);
client_print(id, print_center, "Boss nalezy do gracza: %s", name);
}
}

Użytkownik Pan PrO edytował ten post 27.11.2012 13:17
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 27.11.2012

Mam coś takiego lecz nie działa


register_event("StatusValue", "showStatus", "be", "1=2", "2!0");


public showStatus(id)
{
new name[32], pid, ent, entid;
pid = read_data(2);
ent = find_ent_by_class(-1, "bossman");
if(is_user_connected(id) && pev_valid(ent) && pid == ent)
{
entid = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
get_user_name(entid, name, 31);
client_print(id, print_center, "Boss nalezy do gracza: %s", name);
}
}

Jest bardzo prawdopodobne, że to niestety działa tylko na graczach i na hostach, ale spróbuj ten event zarejestrować tak
register_event("StatusValue", "showStatus", "be", "2!0");
Odpowiedz

  • +
  • -
Pan PrO - zdjęcie Pan PrO 27.11.2012

Mam coś takiego lecz nie działa


register_event("StatusValue", "showStatus", "be", "1=2", "2!0");


public showStatus(id)
{
new name[32], pid, ent, entid;
pid = read_data(2);
ent = find_ent_by_class(-1, "bossman");
if(is_user_connected(id) && pev_valid(ent) && pid == ent)
{
entid = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
get_user_name(entid, name, 31);
client_print(id, print_center, "Boss nalezy do gracza: %s", name);
}
}

Jest bardzo prawdopodobne, że to niestety działa tylko na graczach i na hostach, ale spróbuj ten event zarejestrować tak
register_event("StatusValue", "showStatus", "be", "2!0");


Też nie działa. :/
Odpowiedz

  • +
  • -
Pan PrO - zdjęcie Pan PrO 27.11.2012

Można Zamknąć.
Odpowiedz

  • +
  • -
speedkill - zdjęcie speedkill 27.11.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany