i stworzyłem taki kod.
new g_ClassType[MAX_CLASSES]; //0 normal 1-premium 2-vip
enum
{
CLASS_NORMAL = 1,
CLASS_PREMIUM = 2,
CLASS_VIP = 3
};
w public WybierzKlase(id)
for(new i=1; i <= g_ClassesAmount; i++)
{
new szType[64];
switch(g_ClassType[i])
{
case CLASS_NORMAL: format(szType, charsmax(szType), "");
case CLASS_PREMIUM: format(szType, charsmax(szType), "(PREMIUM)");
case CLASS_VIP: format(szType, charsmax(szType), "(VIP)");
}
WczytajDane(id, i);
format(szClass, charsmax(szClass), "%s \r%s \yPoziom: %i",g_ClassesNames[i], szType[i], g_PlayerData[id][PLAYER_LEVEL]);
menu_additem(menu, szClass);
}
w public WybierzKlase_handle(id, menu, item)
switch( g_ClassType[g_PlayerData[id][PLAYER_CLASS]] )
{
case CLASS_PREMIUM:
{
if(!g_IsVip[id])
{
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Nie masz uprawnien aby korzystac z klasy^x03 PREMIUM^x01.", TAG);
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}
case CLASS_VIP:
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_ADMIN))
{
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Nie masz uprawnien aby korzystac z klasy^x03 VIP^x01.", TAG);
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}
}
i w funkcja public ZarejestrujKlase(plugin, params)
wygląda tak:
public ZarejestrujKlase(plugin, params)
{
if(params != 8) return PLUGIN_CONTINUE;
if(++g_ClassesAmount > MAX_CLASSES) return -1;
g_ClassesPlugins[g_ClassesAmount] = plugin;
get_string(1, g_ClassesNames[g_ClassesAmount], MAX_NAME);
get_string(2, g_ClassesDescs[g_ClassesAmount], MAX_DESC);
g_ClassesWeapons[g_ClassesAmount] = get_param(3);
g_ClassesHealth[g_ClassesAmount] = get_param(4);
g_ClassesTrim[g_ClassesAmount] = get_param(5);
g_ClassesIntelligence[g_ClassesAmount] = get_param(6);
g_ClassesStamina[g_ClassesAmount] = get_param(7);
g_ClassType[g_ClassesAmount] = get_param(8);
return g_ClassesAmount;
}
Tylko problem w tym, że nie działa ;/ Nakieruje ktoś co jest źle ?