[ROZWIĄZANE] Plugin nie podmienia modelu n...
.Tyskie.
22.11.2012
Bry mam problem z pluginem w załączniku był to VIP by naXe ja usunąłem to co mi było zbędne zostawiłem to co chce aby było, plugin wszystko łanie się kompiluje wrzucam na serwa i lipa, nie podmienia modelu noża ani nie zwiększa dmg co jest nie tak ?
Jeśli można dodać osobne dmg z LPM i PPM to bardzo proszę.
Użytkownik .Tyskie. edytował ten post 22.11.2012 16:41
Jeśli można dodać osobne dmg z LPM i PPM to bardzo proszę.
Załączone pliki
Użytkownik .Tyskie. edytował ten post 22.11.2012 16:41
radim
22.11.2012
Dodaj to:
public plugin_precache() { precache_model(P_NOZ) precache_model(V_NOZ) }
.Tyskie.
22.11.2012
dodałem i nie chce się kompilować łap sma. nwm może ja cos źle robię :
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <fun> #include <engine> #define VIP ADMIN_LEVEL_H // flaga t new const P_NOZ[] = "models/p_noz/p_noz.mdl" new const V_NOZ[] = "models/v_noz/v_noz.mdl" new vip_dmg public plugin_init() { register_plugin("VIP", "1.0", "naXe") RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Obrazenia") register_event("CurWeapon", "Noz", "be", "1=1", "2=29") vip_dmg = register_cvar("vip_dmg", "2.0") } public Obrazenia(ofiara, konflikt, atakujacy, Float:obrazenia, dmgbity) { if(!is_user_connected(ofiara) || !is_user_connected(atakujacy) || !(get_user_flags(atakujacy) & VIP)) return HAM_IGNORED if(atakujacy != 0 && is_user_alive(atakujacy) && get_user_weapon(atakujacy) == CSW_KNIFE) { SetHamParamFloat(4, obrazenia*get_pcvar_float(vip_dmg)) return HAM_HANDLED } return HAM_IGNORED } public Noz(id) { if(!is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & VIP)) return PLUGIN_CONTINUE entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, V_NOZ) entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, P_NOZ) return PLUGIN_CONTINUE } stock ustaw_model(id, model[]) engfunc(EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer,id), "model", model)
nPaul
22.11.2012
Możesz też dać tak:
Użytkownik Paulstudio edytował ten post 22.11.2012 17:11
public plugin_precache(){ precache_model("models/p_noz/p_noz.mdl") precache_model("models/v_noz/v_noz.mdl") }
Użytkownik Paulstudio edytował ten post 22.11.2012 17:11
.Tyskie.
22.11.2012
Dobra dodałem wygląda to mniej więcej tak :
Z tym że nie chce się skompilować
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <fun> #include <engine> #define VIP ADMIN_LEVEL_H // flaga t new const P_NOZ[] = "models/p_noz/p_noz.mdl" new const V_NOZ[] = "models/v_noz/v_noz.mdl" new vip_dmg public plugin_init() { register_plugin("VIP", "1.0", "naXe") RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Obrazenia") register_event("CurWeapon", "Noz", "be", "1=1", "2=29") vip_dmg = register_cvar("vip_dmg", "2.0") } public Obrazenia(ofiara, konflikt, atakujacy, Float:obrazenia, dmgbity) { if(!is_user_connected(ofiara) || !is_user_connected(atakujacy) || !(get_user_flags(atakujacy) & VIP)) return HAM_IGNORED if(atakujacy != 0 && is_user_alive(atakujacy) && get_user_weapon(atakujacy) == CSW_KNIFE) { SetHamParamFloat(4, obrazenia*get_pcvar_float(vip_dmg)) return HAM_HANDLED } return HAM_IGNORED } public Noz(id) { if(!is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & VIP)) return PLUGIN_CONTINUE entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, V_NOZ) entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, P_NOZ) return PLUGIN_CONTINUE } stock ustaw_model(id, model[]) engfunc(EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer,id), "model", model) } public plugin_precache(){ precache_model("models/p_noz/p_noz.mdl") precache_model("models/v_noz/v_noz.mdl") }
Z tym że nie chce się skompilować
dasiek
22.11.2012
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <fun> #include <engine> #define VIP ADMIN_LEVEL_H // flaga t new const P_NOZ[] = "models/p_noz/p_noz.mdl" new const V_NOZ[] = "models/v_noz/v_noz.mdl" new vip_dmg public plugin_init() { register_plugin("VIP", "1.0", "naXe") RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Obrazenia") register_event("CurWeapon", "Noz", "be", "1=1", "2=29") vip_dmg = register_cvar("vip_dmg", "2.0") } public Obrazenia(ofiara, konflikt, atakujacy, Float:obrazenia, dmgbity) { if(!is_user_connected(ofiara) || !is_user_connected(atakujacy) || !(get_user_flags(atakujacy) & VIP)) return HAM_IGNORED if(atakujacy != 0 && is_user_alive(atakujacy) && get_user_weapon(atakujacy) == CSW_KNIFE) { SetHamParamFloat(4, obrazenia*get_pcvar_float(vip_dmg)) return HAM_HANDLED } return HAM_IGNORED } public Noz(id) { if(!is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & VIP)) return PLUGIN_CONTINUE entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, V_NOZ) entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, P_NOZ) return PLUGIN_CONTINUE } stock ustaw_model(id, model[]) { engfunc(EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer,id), "model", model) } public plugin_precache() { precache_model("models/p_noz/p_noz.mdl") precache_model("models/v_noz/v_noz.mdl") }
speedkill
22.11.2012
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <fun> #include <engine> #define VIP ADMIN_LEVEL_H // flaga t new const P_NOZ[] = "models/p_noz/p_noz.mdl" new const V_NOZ[] = "models/v_noz/v_noz.mdl" new vip_dmg public plugin_init(){ register_plugin("VIP", "1.0", "naXe") RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Obrazenia") register_event("CurWeapon", "Noz", "be", "1=1", "2=29") vip_dmg = register_cvar("vip_dmg", "2.0") } public Obrazenia(ofiara, konflikt, atakujacy, Float:obrazenia, dmgbity){ if(!is_user_connected(ofiara) || !is_user_connected(atakujacy) || !(get_user_flags(atakujacy) & VIP)) return HAM_IGNORED if(atakujacy != 0 && is_user_alive(atakujacy) && get_user_weapon(atakujacy) == CSW_KNIFE) { SetHamParamFloat(4, obrazenia*get_pcvar_float(vip_dmg)) return HAM_HANDLED } return HAM_IGNORED } public Noz(id) { if(!is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & VIP)) return PLUGIN_CONTINUE entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, V_NOZ) entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, P_NOZ) return PLUGIN_CONTINUE } stock ustaw_model(id, model[]) engfunc(EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer,id), "model", model) public plugin_precache(){ precache_model("models/p_noz/p_noz.mdl") precache_model("models/v_noz/v_noz.mdl") }
.Tyskie.
22.11.2012
+ sik działa działa tylko że to wygląda tak :
vip stoi i w nodze ma trzecią rękę i w niej trzyma przepychaczkę do kibla . ale to chyba wina modelów które posiadam
vip stoi i w nodze ma trzecią rękę i w niej trzyma przepychaczkę do kibla . ale to chyba wina modelów które posiadam
dasiek
22.11.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL