←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Plugin nie podmienia modelu n...

Zablokowany

  • +
  • -
.Tyskie. - zdjęcie .Tyskie. 22.11.2012

Bry mam problem z pluginem w załączniku był to VIP by naXe ja usunąłem to co mi było zbędne zostawiłem to co chce aby było, plugin wszystko łanie się kompiluje wrzucam na serwa i lipa, nie podmienia modelu noża ani nie zwiększa dmg co jest nie tak ?

Jeśli można dodać osobne dmg z LPM i PPM to bardzo proszę.

Załączone pliki


Użytkownik .Tyskie. edytował ten post 22.11.2012 16:41
Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 22.11.2012

Dodaj to:
public plugin_precache()
{
precache_model(P_NOZ)
precache_model(V_NOZ)
}
Odpowiedz

  • +
  • -
.Tyskie. - zdjęcie .Tyskie. 22.11.2012

dodałem i nie chce się kompilować łap sma. nwm może ja cos źle robię :

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <engine>
#define VIP ADMIN_LEVEL_H // flaga t
new const P_NOZ[] = "models/p_noz/p_noz.mdl"
new const V_NOZ[] = "models/v_noz/v_noz.mdl"
new vip_dmg
public plugin_init() {
    register_plugin("VIP", "1.0", "naXe")
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Obrazenia")
    register_event("CurWeapon", "Noz", "be", "1=1", "2=29")
    vip_dmg = register_cvar("vip_dmg", "2.0")
}
public Obrazenia(ofiara, konflikt, atakujacy, Float:obrazenia, dmgbity) {
    if(!is_user_connected(ofiara) || !is_user_connected(atakujacy) || !(get_user_flags(atakujacy) & VIP)) return HAM_IGNORED
    if(atakujacy != 0 && is_user_alive(atakujacy) && get_user_weapon(atakujacy) == CSW_KNIFE) {
	    SetHamParamFloat(4, obrazenia*get_pcvar_float(vip_dmg))
	    return HAM_HANDLED
    }
    return HAM_IGNORED
}
public Noz(id) {
    if(!is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & VIP)) return PLUGIN_CONTINUE
    entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, V_NOZ)
    entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, P_NOZ)
    return PLUGIN_CONTINUE
}
stock ustaw_model(id, model[]) engfunc(EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer,id), "model", model) 
Odpowiedz

  • +
  • -
nPaul - zdjęcie nPaul 22.11.2012

Możesz też dać tak:
public plugin_precache(){
precache_model("models/p_noz/p_noz.mdl")
precache_model("models/v_noz/v_noz.mdl")
}

Użytkownik Paulstudio edytował ten post 22.11.2012 17:11
Odpowiedz

  • +
  • -
.Tyskie. - zdjęcie .Tyskie. 22.11.2012

Dobra dodałem wygląda to mniej więcej tak :

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <engine>
#define VIP ADMIN_LEVEL_H // flaga t
new const P_NOZ[] = "models/p_noz/p_noz.mdl"
new const V_NOZ[] = "models/v_noz/v_noz.mdl"
new vip_dmg
public plugin_init() {
    register_plugin("VIP", "1.0", "naXe")
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Obrazenia")
    register_event("CurWeapon", "Noz", "be", "1=1", "2=29")
    vip_dmg = register_cvar("vip_dmg", "2.0")
}
public Obrazenia(ofiara, konflikt, atakujacy, Float:obrazenia, dmgbity) {
    if(!is_user_connected(ofiara) || !is_user_connected(atakujacy) || !(get_user_flags(atakujacy) & VIP)) return HAM_IGNORED
    if(atakujacy != 0 && is_user_alive(atakujacy) && get_user_weapon(atakujacy) == CSW_KNIFE) {
	    SetHamParamFloat(4, obrazenia*get_pcvar_float(vip_dmg))
	    return HAM_HANDLED
    }
    return HAM_IGNORED
}
public Noz(id) {
    if(!is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & VIP)) return PLUGIN_CONTINUE
    entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, V_NOZ)
    entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, P_NOZ)
    return PLUGIN_CONTINUE
}
stock ustaw_model(id, model[]) engfunc(EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer,id), "model", model) 
}
public plugin_precache(){
precache_model("models/p_noz/p_noz.mdl")
precache_model("models/v_noz/v_noz.mdl")
}

Z tym że nie chce się skompilować :/
Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 22.11.2012


#include <amxmodx>

#include <hamsandwich>

#include <fakemeta>

#include <fun>

#include <engine>

#define VIP ADMIN_LEVEL_H // flaga t

new const P_NOZ[] = "models/p_noz/p_noz.mdl"

new const V_NOZ[] = "models/v_noz/v_noz.mdl"

new vip_dmg

public plugin_init() {

register_plugin("VIP", "1.0", "naXe")

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Obrazenia")

register_event("CurWeapon", "Noz", "be", "1=1", "2=29")

vip_dmg = register_cvar("vip_dmg", "2.0")

}

public Obrazenia(ofiara, konflikt, atakujacy, Float:obrazenia, dmgbity) {

if(!is_user_connected(ofiara) || !is_user_connected(atakujacy) || !(get_user_flags(atakujacy) & VIP)) return HAM_IGNORED

if(atakujacy != 0 && is_user_alive(atakujacy) && get_user_weapon(atakujacy) == CSW_KNIFE) {

  SetHamParamFloat(4, obrazenia*get_pcvar_float(vip_dmg))

  return HAM_HANDLED

}

return HAM_IGNORED

}

public Noz(id) {

if(!is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & VIP)) return PLUGIN_CONTINUE

entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, V_NOZ)

entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, P_NOZ)

return PLUGIN_CONTINUE

}

stock ustaw_model(id, model[])

{

engfunc(EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer,id), "model", model)

}

public plugin_precache()

{

precache_model("models/p_noz/p_noz.mdl")

precache_model("models/v_noz/v_noz.mdl")

}

Odpowiedz

  • +
  • -
speedkill - zdjęcie speedkill 22.11.2012

#include <amxmodx>

#include <hamsandwich>

#include <fakemeta>

#include <fun>

#include <engine>



#define VIP ADMIN_LEVEL_H // flaga t

new const P_NOZ[] = "models/p_noz/p_noz.mdl"

new const V_NOZ[] = "models/v_noz/v_noz.mdl"

new vip_dmg



public plugin_init(){

	register_plugin("VIP", "1.0", "naXe")

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Obrazenia")

	register_event("CurWeapon", "Noz", "be", "1=1", "2=29")

	vip_dmg = register_cvar("vip_dmg", "2.0")

}

public Obrazenia(ofiara, konflikt, atakujacy, Float:obrazenia, dmgbity){

	if(!is_user_connected(ofiara) || !is_user_connected(atakujacy) || !(get_user_flags(atakujacy) & VIP)) return HAM_IGNORED

	if(atakujacy != 0 && is_user_alive(atakujacy) && get_user_weapon(atakujacy) == CSW_KNIFE) {

		SetHamParamFloat(4, obrazenia*get_pcvar_float(vip_dmg))

		return HAM_HANDLED

	}

	return HAM_IGNORED

}

public Noz(id) {

	if(!is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & VIP)) return PLUGIN_CONTINUE

	entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, V_NOZ)

	entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, P_NOZ)

	return PLUGIN_CONTINUE

}

stock ustaw_model(id, model[]) engfunc(EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer,id), "model", model) 



public plugin_precache(){

	precache_model("models/p_noz/p_noz.mdl")

	precache_model("models/v_noz/v_noz.mdl")

}
Odpowiedz

  • +
  • -
.Tyskie. - zdjęcie .Tyskie. 22.11.2012

+ sik :P działa działa tylko że to wygląda tak :
vip stoi i w nodze ma trzecią rękę xD i w niej trzyma przepychaczkę do kibla :D. ale to chyba wina modelów które posiadam
Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 22.11.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany