Lepiej jakbyś dodał sobie jakąś zmienną na samej górze pluginu (tam gdzie reszta player_b_*) np
new speed_od_itemow[33]
(Oczywiście zerujesz ją w odpowiednich miejscach - reset_item_skills (nie pamiętam gdzie jeszcze), czyli w skrócie tam gdzie zerują się takie zmienne jak player_b_*. Jak nie wiesz o co mi chodzi to zobacz np gdzie zeruje się nowe zmienne od itemów w tych poradnikach:
http://amxx.pl/topic...dar-i-teleport/http://amxx.pl/topic/25383-itemy-11/http://amxx.pl/topic...temy-diablomod/I potem w case itemu dajesz
speed_od_itemow[id]=200, a w public set_speedchange(id) dodajesz coś na ten wzór:
else if(speed_od_itemow[id] > 0) speeds= speed_od_itemow[id] + floatround(player_dextery[id]*1.3)
Tylko wtedy speed np od ninjy i od itemów nie będzie się łączył.
Jak chcesz żeby się łączył to chyba wystarczy zrobić to np tak:
else if(player_class[id] == Zabojca) speeds= 30 + speed_od_itemow[id] + floatround(player_dextery[id]*1.3)