Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] zwiekszona szybkość jako item


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 FarGoo

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:36
  • GG:
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 21.11.2012 21:30

czy jeżeli dam takie coś

player_item_id[id] = rannum set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+ 200)

show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: twoja predkosc jest zwiekszona o 200 jednostek ",player_item_name[id])



to normalna szybkość bohatera zostanie zwiększona o 200 jednostek?
Dołączona grafika

#2 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 21.11.2012 21:48

Nie.
Zainteresuj się
public set_speedchange(id)

Spoiler

  • +
  • -
  • 1

#3 FarGoo

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:36
  • GG:
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 21.11.2012 22:10

To czyli jak dodam
else if (player_item_name[id] == "Nazwa itemu") speeds= 200 + floatround(player_dextery[id]*1;3) 

to item teraz będzie zwiększał prędkość o 200 jednostek ?
Dołączona grafika

#4 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 21.11.2012 22:33

Lepiej jakbyś dodał sobie jakąś zmienną na samej górze pluginu (tam gdzie reszta player_b_*) np
new speed_od_itemow[33]

(Oczywiście zerujesz ją w odpowiednich miejscach - reset_item_skills (nie pamiętam gdzie jeszcze), czyli w skrócie tam gdzie zerują się takie zmienne jak player_b_*. Jak nie wiesz o co mi chodzi to zobacz np gdzie zeruje się nowe zmienne od itemów w tych poradnikach:
http://amxx.pl/topic...dar-i-teleport/
http://amxx.pl/topic/25383-itemy-11/
http://amxx.pl/topic...temy-diablomod/

I potem w case itemu dajesz
speed_od_itemow[id]=200, a w public set_speedchange(id) dodajesz coś na ten wzór:
else if(speed_od_itemow[id] > 0) speeds= speed_od_itemow[id] + floatround(player_dextery[id]*1.3)


Tylko wtedy speed np od ninjy i od itemów nie będzie się łączył.
Jak chcesz żeby się łączył to chyba wystarczy zrobić to np tak:
else if(player_class[id] == Zabojca) speeds= 30 + speed_od_itemow[id] + floatround(player_dextery[id]*1.3)

  • +
  • -
  • 1

#5 FarGoo

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:36
  • GG:
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 21.11.2012 22:42

ok dzięki juz czaje Kolejny + dla ciebie za pomoc :))
Dołączona grafika

#6 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 21.11.2012 23:01

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych