Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Poszukuje kodu na gildie
#1
Posted 21.11.2012 21:09
Tak jak napisałem poszukuje kodu na gildie do diablo moda za pomoc polecą plusy
#3
Posted 21.11.2012 21:22
#4
Posted 22.11.2012 21:59
#5
Posted 26.11.2012 14:54
#6
Posted 16.07.2013 15:19
Dolaczam sie do kolegi
#7
Posted 16.07.2013 17:48
/* Gildie by stachu mroz */ public zapisz_gildia_nick(id) { new AuthID[35] get_user_name(id,AuthID,34) new vaultkey[64],vaultdata[256] format(vaultkey,63,"%s-GIL",AuthID); format(vaultdata,255,"^"%s^"",nazwa_gildi[id]) nvault_set(g_gil_spr,vaultkey,vaultdata); new vaultkey1[64] format(vaultkey1,63,"%s-GIL",AuthID); nvault_remove(g_wplaty,vaultkey1); ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01 Przypisano nick do gildi",nazwa_gildi[id]) return PLUGIN_CONTINUE } public nick_gildia(id) { new AuthID[35] get_user_name(id,AuthID,34) new vaultkey[64],vaultdata[256] format(vaultkey,63,"%s-GIL",AuthID) nvault_get(g_gil_spr,vaultkey,vaultdata,255); new ng[32] parse(vaultdata,ng , 31) copy(nazwa_gildi[id], 31, ng); if(!equali(nazwa_gildi[id],"")){ wczytaj_gildia(id) }else nazwa_gildi[id] = "Brak" return PLUGIN_CONTINUE } public zapis_gildia(id,mode) { if(mode == 1){ get_user_name(id,nazwa_zalozycial[id],32) ilosc_czlonkow[id]=1 gildia_lvl[id]=1 } new vaultkey[64],vaultdata[256]; format(vaultkey,63,"%s-GTB",nazwa_gildi[id]); format(vaultdata,255,"%i %i %i ^"%s^" %i %i %i %i %i %i %i %i",gildia_lvl[id],gildia_exp[id],ilosc_czlonkow[id],nazwa_zalozycial[id],g_dmg[id],g_def[id],g_hp[id],g_spid[id],g_pkt[id],g_kam[id],g_drop[id],g_woj[id]) nvault_set(g_gildia,vaultkey,vaultdata); } public wczytaj_gildia(id) { new vaultkey[64],vaultdata[256]; format(vaultkey,63,"%s-GTB",nazwa_gildi[id]); nvault_get(g_gildia,vaultkey,vaultdata,255) new nz[32],gl[32],ge[32],ic[32],gd[32],gde[32],gh[32],gs[32],pkt[32],gh1[32],gs1[32],pkt1[32] parse(vaultdata, gl, 31, ge ,31, ic ,31, nz ,31, gd ,31, gde ,31, gh ,31, gs ,31, pkt ,31, gh1 ,31, gs1 ,31, pkt1 ,31) gildia_lvl[id] = str_to_num(gl); gildia_exp[id] = str_to_num(ge); ilosc_czlonkow[id] = str_to_num(ic); g_dmg[id] = str_to_num(gd); g_def[id] = str_to_num(gde); g_hp[id] = str_to_num(gh); g_spid[id] = str_to_num(gs); g_pkt[id] = str_to_num(pkt); g_kam[id] = str_to_num(gh1); g_drop[id] = str_to_num(gs1); g_woj[id] = str_to_num(pkt1); switch(g_spid[id]){ case 20 :g_spid[id]=35 case 40:g_spid[id]=70 case 60:g_spid[id]=105 case 80:g_spid[id]=140 } copy(nazwa_zalozycial[id], 31, nz); } //////////////menu/////// public wczytaj_wplata(id) { new AuthID[35] get_user_name(id,AuthID,34) new vaultkey[64],vaultdata[256] format(vaultkey,63,"%s-GIL",AuthID) nvault_get(g_wplaty,vaultkey,vaultdata,255); new nz[32] parse(vaultdata, nz, 31) wplata[id] = str_to_num(nz); } public zapisz_wplata(id) { new AuthID[35] get_user_name(id,AuthID,34) new vaultkey[64],vaultdata[256] format(vaultkey,63,"%s-GIL",AuthID) format(vaultdata,255,"%i",wplata[id]) nvault_set(g_wplaty,vaultkey,vaultdata); } //////////////menu/////// public zrob_gildie(id) { if(player_lvl[id] < 34){ ColorChat(id,GREEN,"[*diablo*]^x01 Aby zalozyc wlasna gildie potrzeba min. 35lvl") return PLUGIN_HANDLED } client_cmd(id, "messagemode wpisz_nazwe_gildi") ColorChat(id,GREEN,"[*diablo*]^x01 Wpisz nazwe gildi") return PLUGIN_HANDLED } public stworz_gildie_n(id) { new text[192] read_argv(1,text,191) format(nazwa, charsmax(nazwa), "%s", text) new Unique_name[100] add(Unique_name,99,nazwa) nazwa_gildi[id] = Unique_name if(equali(nazwa_gildi[id],"Brak")||equali(nazwa_gildi[id],"")) { ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01 Blad",nazwa_gildi[id]) return PLUGIN_HANDLED; } wczytaj_gildia(id) if(gildia_lvl[id]==0){ ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Zalozyles nowa gildie",nazwa) zapisz_gildia_nick(id) zapis_gildia(id,1) }else{ ColorChat(id,GREEN,"[*diablo*]^x01 Nazwa gildi w uzyciu") gildia_lvl[id] = 0 gildia_exp[id] = 0 ilosc_czlonkow[id] = 0 g_dmg[id] = 0 g_def[id] = 0 g_hp[id] = 0 g_spid[id] = 0 g_pkt[id] = 0 g_kam[id] = 0 g_drop[id] = 0 g_woj[id] = 0 nazwa_gildi[id] = "" nazwa_zalozycial[id] = "" nick_gildia(id) } return PLUGIN_HANDLED; } ////////////////////////////opis gildi/////////////////// public showgildia(id) { new tempstring[100]; new motd[2048]; formatex(motd,charsmax(motd),"<html><body bgcolor=^"#000000^"><font size=^"2^" face=^"verdana^" color=^"FFB000^"><center><strong>Statystyki Gildi: %s</strong><br>", nazwa_gildi[id]); add(motd,charsmax(motd),"(Aktualizowane co Mape)<br><br>"); formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Lvl %i/10<br>",gildia_lvl[id]); add(motd,charsmax(motd),tempstring); formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Exp %i/%i<br>",gildia_exp[id],GildiaXP[gildia_lvl[id]]); add(motd,charsmax(motd),tempstring); formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Kamienie %i<br>",g_kam[id]); add(motd,charsmax(motd),tempstring); formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Zalozyciel %s <br><br>",nazwa_zalozycial[id]); add(motd,charsmax(motd),tempstring); formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"<b>Czlonkowie (%i/%i)</b><br>",ilosc_czlonkow[id],gildia_lvl[id]+2); add(motd,charsmax(motd),tempstring); new iPos , szKey[ 32 ] , szVal[ 64 ] , iTimeStamp; new ala[32],key[128],nazwa1[128],l = 0 new iVaultHandle = nvault_util_open("nickgil") new iCount = nvault_util_count (iVaultHandle) for ( new iCurrent = 1 ; iCurrent <= iCount ; iCurrent++ ) { iPos = nvault_util_read( iVaultHandle , iPos , szKey , charsmax( szKey ) , szVal , charsmax( szVal ) , iTimeStamp ); parse(szVal, ala, 31); copy(nazwa1, 31, ala); if(!equal(nazwa_gildi[id],nazwa1)) continue; formatex(key, 127, "%s",szKey); key[strlen(key)-4] = 0; new vaultkey[64],vaultdata[256] format(vaultkey,63,"%s-GIL",key) nvault_get(g_wplaty,vaultkey,vaultdata,255); new ng[32],ile parse(vaultdata,ng , 31) ile = str_to_num(ng); l++ formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"%i. %s |WPLATA| %i <br>",l,key,ile); add(motd,charsmax(motd),tempstring); } formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"<b>Statystyki</b><br>",ilosc_czlonkow[id],gildia_lvl[id]+2); add(motd,charsmax(motd),tempstring); if(g_dmg[id]){ formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Atak + %i<br>",g_dmg[id]); add(motd,charsmax(motd),tempstring); } if(g_def[id]){ formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Obrona + %i<br>",g_def[id]); add(motd,charsmax(motd),tempstring); } if(g_spid[id]){ formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Szybkosc + %i<br>",g_spid[id]); add(motd,charsmax(motd),tempstring); } if(g_hp[id]){ formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Zycie + %i<br>",g_hp[id]); add(motd,charsmax(motd),tempstring); } /*if(g_woj[id]){ formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Drop butelek %i<br>",g_drop[id]); add(motd,charsmax(motd),tempstring) }*/ if(g_drop[id]){ formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"DwLegionistartony exp za Fraga (gildia)<br>"); add(motd,charsmax(motd),tempstring) } add(motd,charsmax(motd),"</center></font></body></html>"); show_motd(id,motd,"Legion: Statystyki"); } ////////////////////zapraszanie/////////////////////////// public aktywna_func(id, menu, item){ return ITEM_ENABLED; } public nieaktywna_func(id, menu, item){ return ITEM_DISABLED; } public gildia_wybierz(id) { new MyMenu=menu_create("Gildie","zapros_gildia"); new cb = menu_makecallback("gildia_wybierz_Callback"); new nick[64] for(new i=0, n=0; i<=32; i++) { if(!is_user_connected(i)) continue; oddaj_id[n++] = i; get_user_name(i, nick, 63) menu_additem(MyMenu, nick, _, _, cb); } menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie"); menu_setprop(MyMenu,MPROP_BACKNAME,"Wroc") menu_setprop(MyMenu,MPROP_NEXTNAME,"Nastepne") //zawsze pokaż opcję wyjścia menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL); menu_setprop(MyMenu,MPROP_PERPAGE,7) menu_display(id, MyMenu); } public zapros_gildia(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } new id2 = oddaj_id[item]; if(!is_user_connected(id2)){ client_print(id, print_chat, "Nie odnaleziono zadanego gracza."); return PLUGIN_CONTINUE; } new nick[64] get_user_name(id, nick, 63) new nazwa_menu[128] formatex(nazwa_menu, charsmax(nazwa_menu), "Dolacz do Gildi %s",nazwa_gildi[id]) new menu2 = menu_create(nazwa_menu, "menu_dolacz"); menu_additem(menu2,"Tak",nick); menu_additem(menu2,"Nie",nick); menu_setprop(menu2,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie"); //zawsze pokaż opcję wyjścia menu_setprop(menu2,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL); menu_setprop(menu2,MPROP_PERPAGE,7) menu_display(id2, menu2); return PLUGIN_CONTINUE; } public menu_dolacz(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } new access, callback, data[64]; menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), _, _, callback); new id2 = get_user_index(data) switch(item) { case 0: { nazwa_gildi[id]=nazwa_gildi[id2] ilosc_czlonkow[id2]++ zapis_gildia(id2,0) zapisz_gildia_nick(id) nick_gildia(id) ColorChat(id2,GREEN,"[*diablo*]^x01 Gracz dolaczyl do gildi") } case 1: ColorChat(id2,GREEN,"[*diablo*]^x01 Gracz odrzucil propozycje") } return PLUGIN_CONTINUE; } public gildia_wybierz_Callback(id, menu, item) { new id2 = oddaj_id[item]; if(id2 == id || gildia_lvl[id2]>0) return ITEM_DISABLED; return ITEM_ENABLED; } public gildia_wybierz_Callback1(id, menu, item) { new id2 = oddaj_id[item]; if(id2 == id || !equal(nazwa_zalozycial[id],nazwa_zalozycial[id2])) return ITEM_DISABLED; return ITEM_ENABLED; } //////////////////menu////////////// public gildie(id) { new MyMenu=menu_create("Menu Gildi","gildia_menu"); new aktywna=menu_makecallback("aktywna_func"); new nieaktywna=menu_makecallback("nieaktywna_func"); new AuthID[35] get_user_name(id,AuthID,34) tryb[id] = 0 if(gildia_lvl[id] == 0) tryb[id] = 0 else if(equal(AuthID,nazwa_zalozycial[id])) tryb[id] = 1 else tryb[id] = 2 switch(tryb[id]){ case 0:{ menu_additem(MyMenu,"Zaloz gildie","",0,aktywna); menu_additem(MyMenu,"Ogolnie","",0,aktywna); } case 1:{ if(ilosc_czlonkow[id] < 2+gildia_lvl[id]) menu_additem(MyMenu,"Zapros graczy","",0,aktywna); else menu_additem(MyMenu,"Zapros graczy","",0,nieaktywna); menu_additem(MyMenu,"Opis Gildi","",0,aktywna); if(player_lvl[id]>10) menu_additem(MyMenu,"Wplac expa","",0,aktywna); else menu_additem(MyMenu,"Wplac expa","",0,nieaktywna); if(player_kamien[id]) menu_additem(MyMenu,"Daj Kamienia","",0,aktywna); else menu_additem(MyMenu,"Daj Kamienia","",0,nieaktywna); if(ilosc_czlonkow[id]>1) menu_additem(MyMenu,"Wyrzuc Gracza","",0,aktywna); else menu_additem(MyMenu,"Wyrzuc Gracza","",0,nieaktywna); menu_additem(MyMenu,"Rozdaj punkty","",0,aktywna); menu_additem(MyMenu,"Usun Gildie","",0,aktywna); menu_additem(MyMenu,"Ogolnie","",0,aktywna); } case 2:{ menu_additem(MyMenu,"Opis Gildi","",0,aktywna); if(player_lvl[id]>10) menu_additem(MyMenu,"Wplac expa","",0,aktywna); else menu_additem(MyMenu,"Wplac expa","",0,nieaktywna); if(player_kamien[id]) menu_additem(MyMenu,"Daj Kamienia","",0,aktywna); else menu_additem(MyMenu,"Daj Kamienia","",0,nieaktywna); menu_additem(MyMenu,"Odejdz z gildi","",0,aktywna); menu_additem(MyMenu,"Ogolnie","",0,aktywna); } } menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie"); menu_setprop(MyMenu,MPROP_BACKNAME,"Wroc") menu_setprop(MyMenu,MPROP_NEXTNAME,"Nastepne") //zawsze pokaż opcję wyjścia menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL); menu_setprop(MyMenu,MPROP_PERPAGE,7) //kolor cyfry przycisku zmień na żółty //menu_setprop(MyMenu,MPROP_NUMBER_COLOR,"r"); menu_display(id, MyMenu,0); return PLUGIN_HANDLED; } public gildia_menu(id, menu, item){ if(item == MENU_EXIT){ menu_destroy(menu); otwarte_menu[id] = false return PLUGIN_HANDLED; } switch(tryb[id]){ case 0:{ switch(item){ case 0:{ zrob_gildie(id) } case 1:{ show_motd(id,"infogildia.txt") gildie(id) } } } case 1:{ switch(item){ case 0:{ gildia_wybierz(id) } case 1:{ wczytaj_gildia(id) showgildia(id) } case 2:{ wczytaj_gildia(id) client_cmd(id, "messagemode wprowadz_ilosc_expa"); ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Twoj exp wynosi %i.",nazwa_gildi[id],player_xp[id]-1) } case 3:{ wczytaj_gildia(id) client_cmd(id, "messagemode wprowadz_kamien"); ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Posiadasz %i kamieni",nazwa_gildi[id],player_kamien[id]) } case 4:{ odejdz_gildia(id) } case 5:{ rozdaj_skill(id) } case 6:{ rozwiaz_gildie_menu(id) } case 7:{ show_motd(id,"infogildia.txt") gildie(id) } } } case 2:{ switch(item){ case 0:{ wczytaj_gildia(id) showgildia(id) } case 1:{ wczytaj_gildia(id) client_cmd(id, "messagemode wprowadz_ilosc_expa"); ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Twoj exp wynosi %i.",nazwa_gildi[id],player_xp[id]-1) } case 2:{ wczytaj_gildia(id) client_cmd(id, "messagemode wprowadz_kamien"); ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Posiadasz %i kamieni",nazwa_gildi[id],player_kamien[id]) } case 3:{ odejdz_gildia(id) } case 4:{ show_motd(id,"infogildia.txt") gildie(id) } } } } otwarte_menu[id] = false return PLUGIN_HANDLED; } ////////////////////////////////////////////// public odejdz_gildia(id) { new AuthID[35] get_user_name(id,AuthID,34) if(!equal(AuthID,nazwa_zalozycial[id])){ wczytaj_gildia(id) ilosc_czlonkow[id]-- zapis_gildia(id,0) new vaultkey[64] format(vaultkey,63,"%s-GIL",AuthID); nvault_remove(g_gil_spr,vaultkey); ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01 Odeszles z Gildi",nazwa_gildi[id]) gildia_lvl[id] = 0 gildia_exp[id] = 0 ilosc_czlonkow[id] = 0 g_dmg[id] = 0 g_def[id] = 0 g_hp[id] = 0 g_spid[id] = 0 g_pkt[id] = 0 g_drop[id] = 0 g_woj[id] = 0 g_kam[id] = 0 nazwa_gildi[id] = "" nazwa_zalozycial[id] = "" nick_gildia(id) return PLUGIN_CONTINUE } else if(ilosc_czlonkow[id]>1){ wczytaj_gildia(id) menu_wywal(id) } return PLUGIN_CONTINUE } public rozwiaz_gildie_menu(id) { new MyMenu=menu_create("Chcesz Usunac Gildie ??","rozwiaz_gildie"); menu_additem(MyMenu,"Tak","",0,_); menu_additem(MyMenu,"Nie","",0,_); menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie"); //zawsze pokaż opcję wyjścia menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL); menu_setprop(MyMenu,MPROP_PERPAGE,7) //kolor cyfry przycisku zmień na żółty //menu_setprop(MyMenu,MPROP_NUMBER_COLOR,"r"); menu_display(id, MyMenu,0); return PLUGIN_HANDLED; } public rozwiaz_gildie(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT){ menu_destroy(menu); otwarte_menu[id] = false return PLUGIN_HANDLED; } switch(item){ case 0:{ new iPlayers[ 32 ], iNum; new AuthID[35] get_players( iPlayers, iNum ); new iPlayer; for( new i = 0; i < iNum; i++ ) { iPlayer = iPlayers[ i ]; if( iPlayer == id ) continue; if(!equal(nazwa_gildi[id],nazwa_gildi[iPlayer])) continue; get_user_name(iPlayer,AuthID,34) new vaultkey[64] format(vaultkey,63,"%s-GIL",AuthID); nvault_remove(g_gil_spr,vaultkey); ColorChat(iPlayer,GREEN,"[*%s*]^x01 Gildia Usunieta",nazwa_gildi[iPlayer]) nazwa_gildi[iPlayer] = "" nick_gildia(iPlayer) } get_user_name(id,AuthID,34) new vaultkey[64] format(vaultkey,63,"%s-GIL",AuthID); nvault_remove(g_gil_spr,vaultkey); new vaultkey1[64] format(vaultkey1,63,"%s-GTB",nazwa_gildi[id]); nvault_remove(g_gildia,vaultkey1); ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01 Gildia Usunieta",nazwa_gildi[id]) nazwa_gildi[id] = "" nick_gildia(id) } } otwarte_menu[id] = false return PLUGIN_HANDLED; } //////////////////menu////////////// public rozdaj_skill(id) { new Msg1[50] new Msg2[50] new Msg3[50] new Msg4[50] new Msg6[50] format(Msg6,49,"Rozdaj Punkty [%i]",g_pkt[id]) new MyMenu=menu_create(Msg6,"gildia_skill"); new aktywna=menu_makecallback("aktywna_func"); new nieaktywna=menu_makecallback("nieaktywna_func"); format(Msg1,49,"Zycie [%i] [+%i hp]",g_hp[id]/20,g_hp[id]) format(Msg2,49,"Atak [%i] [+%i dmg]",g_dmg[id],g_dmg[id]) format(Msg3,49,"Obrona [%i] [+%i def]",g_def[id],g_def[id]) format(Msg4,49,"Szybkosc [%i] [+%i speed]",g_spid[id]/35,g_spid[id]) if(g_pkt[id] && g_hp[id] <=140) menu_additem(MyMenu,Msg1,"",0,aktywna); else menu_additem(MyMenu,Msg1,"",0,nieaktywna); if(g_pkt[id] && g_dmg[id] <=4) menu_additem(MyMenu,Msg2,"",0,aktywna); else menu_additem(MyMenu,Msg2,"",0,nieaktywna); if(g_pkt[id] && g_def[id] <=4) menu_additem(MyMenu,Msg3,"",0,aktywna); else menu_additem(MyMenu,Msg3,"",0,nieaktywna); if(g_pkt[id] && g_spid[id] <=80) menu_additem(MyMenu,Msg4,"",0,aktywna); else menu_additem(MyMenu,Msg4,"",0,nieaktywna); if(g_pkt[id]>=2 && !g_drop[id] && g_kam[id]>250) menu_additem(MyMenu,"Podwojny Exp Gildi","",0,aktywna); else menu_additem(MyMenu,"Podwojny Exp Gildi [2 pkt i 250 kamieni]","",0,nieaktywna); if(g_kam[id]>=0) menu_additem(MyMenu,"Zresetuj Staty (120 kamieni)(Nie Resetujesz Podwojnego Expa)","",0,aktywna); else menu_additem(MyMenu,"Zresetuj Staty (120 kamieni)","",0,nieaktywna); menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie"); menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL); menu_setprop(MyMenu,MPROP_PERPAGE,7) //kolor cyfry przycisku zmień na żółty //menu_setprop(MyMenu,MPROP_NUMBER_COLOR,"r"); menu_display(id, MyMenu,0); return PLUGIN_HANDLED; } public gildia_skill(id, menu, item){ if(item == MENU_EXIT){ menu_destroy(menu); otwarte_menu[id] = false return PLUGIN_HANDLED; } switch(item){ case 0:{ g_hp[id]+=20 g_pkt[id]-- zapis_gildia(id,0) } case 1:{ g_dmg[id]++ g_pkt[id]-- zapis_gildia(id,0) } case 2:{ g_def[id]++ g_pkt[id]-- zapis_gildia(id,0) } case 3:{ g_spid[id]+=35 g_pkt[id]-- zapis_gildia(id,0) } case 4:{ g_drop[id]+=1 g_pkt[id]-=2 g_kam[id]-=250 zapis_gildia(id,0) } case 5:{ g_kam[id]-=0 g_pkt[id]+=g_def[id]+g_dmg[id]+g_hp[id]/20+g_spid[id]/35 g_def[id]=0 g_dmg[id]=0 g_spid[id]=0 g_hp[id]=0 ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Masz %i pkt.",nazwa_gildi[id],g_pkt[id]) zapis_gildia(id,0) } } rozdaj_skill(id) return PLUGIN_HANDLED; } //////////////wspolny exp/////////////// public daj_gildi_exp(id,exp) { switch(gildia_lvl[id]) { case 1: exp /=10 case 2: exp /=9 case 3: exp /=8 case 4: exp /=7 case 5: exp /=6 case 6: exp /=5 case 7: exp /=4 case 8: exp /=3 case 9: exp /=2 } if(g_drop[id]) exp*=2 for(new i=0; i<=32; i++) { if(!is_user_connected(i)) continue; if(!is_user_alive(i)) continue; if(id==i) continue; if(equali(nazwa_gildi[i],"Brak")) continue; if(equali(nazwa_gildi[i],"")) continue; if(!equal(nazwa_zalozycial[id],nazwa_zalozycial[i])) continue; if(exp<2) continue; Give_Xp(i,exp) ColorChat(i,GREEN,"+%i xp",exp) } } //////////////////menu////////////// public iDodaj(id) { new szDodaj[196]; read_args(szDodaj,charsmax(szDodaj)) remove_quotes(szDodaj) if(is_str_num(szDodaj)) { new iIle = str_to_num(szDodaj) if(iIle >= player_xp[id]){ ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Masz za malo xp.",nazwa_gildi[id]) gildie(id) return PLUGIN_CONTINUE; } if(get_playersnum()<2) { ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Za malo graczy na serwerze",nazwa_gildi[id]) gildie(id) return PLUGIN_CONTINUE; } if(iIle < 2000){ ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Minimalna wplata 2000.",nazwa_gildi[id]) gildie(id) return PLUGIN_CONTINUE; } ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Wplaciles %i",nazwa_gildi[id],iIle) Give_Xp(id,-iIle) gildia_exp[id]+=iIle if (gildia_exp[id] > GildiaXP[gildia_lvl[id]]) { gildia_lvl[id]+=1 g_pkt[id]++ } zapis_gildia(id,0) wczytaj_wplata(id) wplata[id]+=iIle zapisz_wplata(id) } else{ ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Tylko cyfry",nazwa_gildi[id]) gildie(id) return PLUGIN_CONTINUE; } return PLUGIN_CONTINUE; } public iDodaj1(id) { new szDodaj[196]; read_args(szDodaj,charsmax(szDodaj)) remove_quotes(szDodaj) if(is_str_num(szDodaj)) { new iIle = str_to_num(szDodaj) if(iIle > player_kamien[id]){ ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Masz za malo kamieni.",nazwa_gildi[id]) gildie(id) return PLUGIN_CONTINUE; } ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Wplaciles %i",nazwa_gildi[id],iIle) g_kam[id]+=iIle player_kamien[id] -= iIle zapis_gildia(id,0) zapiszk(id) } else{ ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Tylko cyfry",nazwa_gildi[id]) gildie(id) return PLUGIN_CONTINUE; } return PLUGIN_CONTINUE; } public za_mroz(attacker_id,id) { if(player_class[attacker_id] == Golem){ if (!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED if (totemstop[id]!=0) return PLUGIN_HANDLED if (random_num(1,5) == 1) { totemstop[id] = 1 brak_strzal[id] = 1 set_speedchange(id) set_renderchange(id) set_task(1.5,"pogolemie",id) } } return PLUGIN_HANDLED } public pogolemie(id) { totemstop[id] = 0 brak_strzal[id] = 0 set_speedchange(id) set_renderchange(id) }
Mogę się mylić, ale sprawdź
Jeżeli Ci pomogłem, nie wahaj się i naciśnij
Nie kłóć się z debilem.
Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a następnie pokona doświadczeniem.
#8
Posted 26.10.2013 13:53
Nie mozna scopilowac ;/
Ale + leci , prosilbym dalej o pomoc z tym
Edited by patryk9009, 26.10.2013 13:53.
#9
Posted 06.12.2013 22:46
Ref
#11
Posted 07.12.2013 12:51
chyba nie ta wersja diablo ;x
#12
Posted 08.12.2013 12:44
nie można skompilować bo nie dodaliście nowych zmiennych które tam się w kodzie pojawiają -.-
I love street workout <3
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users