←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Pytanie o "smuge" za...

Zablokowany

  • +
  • -
Play 4FuN - zdjęcie Play 4FuN 16.11.2012

Witam, grałem na pewnym zagranicznym serwerze i na nim za rakietą była "smuga" (taka jak na screenie). Chciałbym się dowiedzieć jak dodać taką "smuge" do klasy. W załączniku daje sma klasy z rakietami.

Dołączona grafika

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Play 4FuN - zdjęcie Play 4FuN 18.11.2012

refresh.
Odpowiedz

  • +
  • -
Play 4FuN - zdjęcie Play 4FuN 19.11.2012

refresh.
Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 19.11.2012

Dajesz Funkcje

public rocketThink(ent){
if(!pev_valid(ent)){
  return PLUGIN_CONTINUE;
}
new Float:origin[3]
pev(ent, pev_origin, origin)
engfunc(EngFunc_PlaybackEvent, 0, ent, 26, 0.0, origin, Float:{0.0, 0.0, 0.0}, 5.0, 5.0, 0, 2, 0, 0);
set_pev(ent, pev_nextthink, get_gametime() + SMOKETRAIL_RATE)
return PLUGIN_CONTINUE;
}

w funkcji Tworzenia rakiet

set_pev(Ent, pev_nextthink, get_gametime() + SMOKETRAIL_RATE)

dajesz przed Plugin init

#define SMOKETRAIL_RATE 0.2

w plugin_init

register_think("Rocket","rocketThink")


i to chyba powinno być wszystko. w BeeF3 zrobiłem taki myk. Jak nie będzie działać daj znać.
Odpowiedz

  • +
  • -
Play 4FuN - zdjęcie Play 4FuN 19.11.2012

Nie działa, możliwe że coś źle dodałem.

Załączony plik  codclass_Klasa.sma   3,96 KB   26 Ilość pobrań
Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 19.11.2012

Sprawdź Teraz.
Spoiler
Odpowiedz

  • +
  • -
Play 4FuN - zdjęcie Play 4FuN 20.11.2012

Działa, nie jest to taki efekt jak na ss, można powiedzieć że nawet lepszy thx.
Odpowiedz

  • +
  • -
Kawon - zdjęcie Kawon 20.11.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany