[ROZWIĄZANE] Pytanie o "smuge" za...
Play 4FuN
16.11.2012
Witam, grałem na pewnym zagranicznym serwerze i na nim za rakietą była "smuga" (taka jak na screenie). Chciałbym się dowiedzieć jak dodać taką "smuge" do klasy. W załączniku daje sma klasy z rakietami.
Załączone pliki
dasiek
19.11.2012
Dajesz Funkcje
w funkcji Tworzenia rakiet
dajesz przed Plugin init
w plugin_init
i to chyba powinno być wszystko. w BeeF3 zrobiłem taki myk. Jak nie będzie działać daj znać.
public rocketThink(ent){ if(!pev_valid(ent)){ return PLUGIN_CONTINUE; } new Float:origin[3] pev(ent, pev_origin, origin) engfunc(EngFunc_PlaybackEvent, 0, ent, 26, 0.0, origin, Float:{0.0, 0.0, 0.0}, 5.0, 5.0, 0, 2, 0, 0); set_pev(ent, pev_nextthink, get_gametime() + SMOKETRAIL_RATE) return PLUGIN_CONTINUE; }
w funkcji Tworzenia rakiet
set_pev(Ent, pev_nextthink, get_gametime() + SMOKETRAIL_RATE)
dajesz przed Plugin init
#define SMOKETRAIL_RATE 0.2
w plugin_init
register_think("Rocket","rocketThink")
i to chyba powinno być wszystko. w BeeF3 zrobiłem taki myk. Jak nie będzie działać daj znać.
Play 4FuN
19.11.2012
Play 4FuN
20.11.2012
Działa, nie jest to taki efekt jak na ss, można powiedzieć że nawet lepszy thx.
Kawon
20.11.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL