Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] Zmiana koloru mgły w zależności od innej mapy
#1
Napisano 16.11.2012 16:34
Mam takie problem w zasadze. Otóż korzystam z pluginu advanced_fog do tworzenia mgły namapach i tam się kontroluje kolor i gęstość za pomocą c'varów. A pytanie jest takie :
Czy da się ustawić , żeby np. na mapie dd2 byłamgła czerwona , a na de_nuke zielona bez "klonowania pluginu" ? Jeżeli tak to jak lub nie to proszę o inne rozwiązania .
Pozdrawiam Barto_12_SAS
www.BartoIT.pl
- klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD
#2
Napisano 16.11.2012 16:47
#3
Napisano 16.11.2012 17:10
#include <amxmodx> public plugin_init() { register_plugin("Create Fog", "1.0", "author") } public client_putinserver() { new name[32] get_mapname(name[dd2],31); if equal (dd2 , dd2) CreateFog(0, 180, 180, 180, 0.003); else equal( cs_as, dd2 ) CreateFog(0, 100, 280, 180, 0.003); } stock CreateFog(const index = 0, const red = 127, const green = 127, const blue = 127, const Float:density_f = 0.001, bool:clear = false) { static msgFog; if(msgFog || (msgFog = get_user_msgid("Fog"))) { // gęstość mgły new density = _:floatclamp(density_f, 0.0001, 0.25) * _:!clear; // tworzenie mgły message_begin(index ? MSG_ONE_UNRELIABLE : MSG_BROADCAST, msgFog, .player = index ); write_byte(clamp(red , 0, 255)); write_byte(clamp(green, 0, 255)); write_byte(clamp(blue , 0, 255)); write_byte(( density & 0xFF)); write_byte(( density >> 8) & 0xFF); write_byte(( density >> 16) & 0xFF); write_byte(( density >> 24) & 0xFF); message_end(); } }
www.BartoIT.pl
- klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD
#4 Gość_21977_*
Napisano 17.11.2012 18:22
#include <amxmodx>
new fog_r, fog_g, fog_b;
public plugin_init()
{
register_plugin("Create Fog", "1.1", "author");
fog_r=register_cvar("fog_r", "127");
fog_g=register_cvar("fog_g", "127");
fog_b=register_cvar("fog_b", "127");
}
public client_putinserver()
{
CreateFog(0, get_pcvar_num(fog_r), get_pcvar_num(fog_g), get_pcvar_num(fog_, 0.003);
}
stock CreateFog(const index = 0, const red = 127, const green = 127, const blue = 127, const Float:density_f = 0.001, bool:clear = false)
{
static msgFog;
if(msgFog || (msgFog = get_user_msgid("Fog")))
{
// gęstość mgły
new density = _:floatclamp(density_f, 0.0001, 0.25) * _:!clear;
// tworzenie mgły
message_begin(index ? MSG_ONE_UNRELIABLE : MSG_BROADCAST, msgFog, .player = index );
write_byte(clamp(red , 0, 255));
write_byte(clamp(green, 0, 255));
write_byte(clamp(blue , 0, 255));
write_byte(( density & 0xFF));
write_byte(( density >> 8) & 0xFF);
write_byte(( density >> 16) & 0xFF);
write_byte(( density >> 24) & 0xFF);
message_end();
}
}
+
fog_r 127 // [0-255] natężenie koloru czerwonego w pluginie
fog_g 127 // [0-255] natężenie koloru zielonego w pluginie
fog_b 127 // [0-255] natężenie koloru niebieskiego w pluginie
+ [tutorial] ustawianie własnych cvarów na danej mapie
Użytkownik benio101 edytował ten post 17.11.2012 18:24
+ opis cvarów, lit.
#5 Gość_21977_*
Napisano 17.11.2012 18:24
Ten temat został przeniesiony z forum
AMX Mod X → Pytania
do
Scripting AMXX → Problemy
#6
Napisano 18.11.2012 22:41
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
DarkGL to mój autorytet.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych