←  Problemy z pluginami

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Nie ma grawitki po użyciu spadochronu

  • +
  • -
konieczko98's Photo konieczko98 13.11.2012

Witajcie mam server Paintball. Na serwerze mam vipy, wgrałem spadochron i jak się go użyje to nie działa grawitacja Vip,Dałby rade ktoś go przerobić by działał ? oto link do pluginu którego użyelm [grawitacja vipa wynosi 500]

http://amxx.pl/topic...hron-parachute/
czekam na pomoc
Quote

  • +
  • -
konieczko98's Photo konieczko98 14.11.2012

refresh
Quote

Emil29's Photo Emil29 14.11.2012

To jest standardowy bug. Najlepiej usuń spadochron z serwa i nie będzie tego problemu ;)

To jest standardowy bug. Najlepiej usuń spadochron z serwa i nie będzie tego problemu ;)
Quote

  • +
  • -
konieczko98's Photo konieczko98 14.11.2012

ale mi zależy by był bo ludzie chcą
Quote

  • +
  • -
Filip1512's Photo Filip1512 15.11.2012

To byś musiał 2 pluginy ze sobą połączyć w 1.
Edited by `NN, 15.11.2012 00:16.
Quote

  • +
  • -
Pan PrO's Photo Pan PrO 15.11.2012

Sprawdź.

Attached File  parachute.sma   6.04KB   21 downloads
Quote

  • +
  • -
konieczko98's Photo konieczko98 15.11.2012

crash po wgraniu
Quote

  • +
  • -
konieczko98's Photo konieczko98 17.11.2012

refresh
Quote

  • +
  • -
konieczko98's Photo konieczko98 19.11.2012

refresh
Quote

MaxiKINGer's Photo MaxiKINGer 19.11.2012


#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>

new bool:has_parachute[33]
new para_ent[33]
new pDetach, pFallSpeed, pEnabled

public plugin_precache()
   precache_model("models/parachute.mdl")

public plugin_init()
{
register_plugin("Parachute", "1.3", "KRoT@L/JTP10181") // edited by ^^KaMaZZ~.^
pEnabled = register_cvar("sv_parachute", "1" )
pFallSpeed = register_cvar("parachute_fallspeed", "100")
pDetach = register_cvar("parachute_detach", "1")

register_event("ResetHUD", "newSpawn", "be")
register_event("DeathMsg", "death_event", "a")
register_cvar("gravitacja_vipa", "0.65") 
//Setup jtp10181 CVAR
new cvarString[256], shortName[16]
copy(shortName,15,"chute")

register_cvar("jtp10181","",FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)
get_cvar_string("jtp10181",cvarString,255)

if (strlen(cvarString) == 0)
{
formatex(cvarString,255,shortName)
set_cvar_string("jtp10181",cvarString)
}
else if (contain(cvarString,shortName) == -1) {
format(cvarString,255,"%s,%s",cvarString, shortName)
set_cvar_string("jtp10181",cvarString)
}
}

public client_connect(id)
  parachute_reset(id)

public client_disconnect(id)
  parachute_reset(id)

public newSpawn(id)
{
if(para_ent[id] > 0)
{
remove_entity(para_ent[id])
fm_set_user_gravity(id, (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H  ? get_cvar_float("gravitacja_vipa") : 1.0))
para_ent[id] = 0
}
has_parachute[id] = true;
}


public death_event()
{
new id = read_data(2)
parachute_reset(id)
}

parachute_reset(id)
{
if(para_ent[id] > 0)
{
if (is_valid_ent(para_ent[id]))
 remove_entity(para_ent[id])
}

if (is_user_alive(id))
 fm_set_user_gravity(id, (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H  ? get_cvar_float("gravitacja_vipa") : 1.0))

has_parachute[id] = false
para_ent[id] = 0
}

public client_PreThink(id)
{
if (!get_pcvar_num(pEnabled)) return
if (!is_user_alive(id) || !has_parachute[id]) return

new Float:fallspeed = get_pcvar_float(pFallSpeed) * -1.0
new Float:frame

new button = get_user_button(id)
new oldbutton = get_user_oldbutton(id)
new flags = get_entity_flags(id)

if (para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND))
{
if (get_pcvar_num(pDetach))
{ 
if (fm_get_user_gravity(id) == 0.1) fm_set_user_gravity(id, (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H  ? get_cvar_float("gravitacja_vipa") : 1.0))

if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) != 2)
{
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 2)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.0)
return
}

frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 2.0
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)

if (frame > 254.0)
{
remove_entity(para_ent[id])
para_ent[id] = 0
}
}
else
{
remove_entity(para_ent[id])
fm_set_user_gravity(id, (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H  ? get_cvar_float("gravitacja_vipa") : 1.0))
para_ent[id] = 0
}
return
}
if (button & IN_USE)
{
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

if (velocity[2] < 0.0)
{ 
if(para_ent[id] <= 0)
{
para_ent[id] = create_entity("info_target")
if(para_ent[id] > 0)
{
entity_set_string(para_ent[id],EV_SZ_classname,"parachute")
entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id)
entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_owner, id)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
entity_set_model(para_ent[id], "models/parachute.mdl")
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 0)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
}
}
if (para_ent[id] > 0)
{
entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 3)
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(id, EV_FL_frame, 1.0)
entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 1.0)
fm_set_user_gravity(id, 0.1)

velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) == 0)
{ 
frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 1.0
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)

if (frame > 100.0)
{
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.4)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 1)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
}
}
}
}
else if (para_ent[id] > 0)
{
remove_entity(para_ent[id])
fm_set_user_gravity(id, (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H  ? get_cvar_float("gravitacja_vipa") : 1.0))
para_ent[id] = 0
}
}
else if ((oldbutton & IN_USE) && para_ent[id] > 0 )
{
remove_entity(para_ent[id])
fm_set_user_gravity(id, (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H  ? get_cvar_float("gravitacja_vipa") : 1.0))
para_ent[id] = 0
}
} 

stock Float:fm_get_user_gravity(index)
{
new Float:gravity;
pev(index, pev_gravity, gravity);

return gravity;
}

stock fm_set_user_gravity(index, Float:gravity = 1.0)
{
set_pev(index, pev_gravity, gravity);

return 1;
}

Tu masz cvar od grawitacji: gravitacja_vipa "0.65" (Ustawiasz grawitację po włączeniu spadochronu...)
Quote

  • +
  • -
konieczko98's Photo konieczko98 20.11.2012

a grawitacja 500 to 0.5?czy jak?
proszę przerób to na 500 -grawitacja vipa
Quote

MaxiKINGer's Photo MaxiKINGer 21.11.2012

1.0 - normalna grawitacja.
Od tego masz cvar by sobie regulować.... Nie za ma co -.-
Quote

  • +
  • -
konieczko98's Photo konieczko98 21.11.2012

Ja dziękuje wtedy jak już jest rozwiązane...
Dziękuje
grawitacja_vipa "0.65" taki cvar?
Quote

  • +
  • -
konieczko98's Photo konieczko98 22.11.2012

crash jak wgrałem
jakieś propozycje?
Quote

  • +
  • -
barteek011's Photo barteek011 22.11.2012

Pokaz logi
Quote

  • +
  • -
konieczko98's Photo konieczko98 22.11.2012

nie mam logów bo po wgraniu usunołem go bo crashowal
może zrób plugin w załącznik może wtedy zadziała
dasiek (22.11.2012 16:31):
Co ile usuwasz logi? Jak ich nie usuwasz to znajdź w folderze logs.
Quote

  • +
  • -
konieczko98's Photo konieczko98 23.11.2012

L 11/23/2012 - 14:18:40: HudSyncObject -1 is invalid
L 11/23/2012 - 14:18:40: [AMXX] Run time error 10 (plugin "vip.amxx") (native "ShowSyncHudMsg") - debug not enabled!
L 11/23/2012 - 14:18:40: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 11/23/2012 - 14:18:46: Invalid cellvector handle provided (9:2:2)
L 11/23/2012 - 14:18:46: [AMXX] Run time error 10 (plugin "vip.amxx") (native "ArrayGetString") - debug not enabled!
L 11/23/2012 - 14:18:46: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 11/23/2012 - 14:18:46: Invalid cellvector handle provided (9:2:2)
L 11/23/2012 - 14:18:46: [AMXX] Run time error 10 (plugin "vip.amxx") (native "ArrayGetString") - debug not enabled!
L 11/23/2012 - 14:18:46: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 11/23/2012 - 14:18:50: Invalid cellvector handle provided (9:2:2)
L 11/23/2012 - 14:18:50: [AMXX] Run time error 10 (plugin "vip.amxx") (native "ArrayGetString") - debug not enabled!
L 11/23/2012 - 14:18:50: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 11/23/2012 - 14:20:51: HudSyncObject -1 is invalid
L 11/23/2012 - 14:20:51: [AMXX] Run time error 10 (plugin "vip.amxx") (native "ShowSyncHudMsg") - debug not enabled!
L 11/23/2012 - 14:20:51: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 11/23/2012 - 14:20:56: Invalid cellvector handle provided (9:2:2)
L 11/23/2012 - 14:20:56: [AMXX] Run time error 10 (plugin "vip.amxx") (native "ArrayGetString") - debug not enabled!
L 11/23/2012 - 14:20:56: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 11/23/2012 - 14:21:01: Invalid cellvector handle provided (9:1:1)
L 11/23/2012 - 14:21:01: [AMXX] Run time error 10 (plugin "vip.amxx") (native "ArrayGetString") - debug not enabled!
L 11/23/2012 - 14:21:01: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).

proszę oto logi
Edited by CheQ, 23.11.2012 15:44.
Dodano Code
Quote

  • +
  • -
konieczko98's Photo konieczko98 23.11.2012

usunąłem grawtike

tylko za nią dałem all granaty -tylko z nimi mam 1 problem
ustawiam je w generatorze i daje je tylko jak wygram rundę jak nie wygram pokazuje ze dało tylko że na czerwono i nie mam ich, jak wygram rundę (nie zgine) to daje mi
jak ustawić by cały czas dawało?
Quote