←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
Prosze o 7 klas w tym Major i DarkSnajper

Zablokowany

Latafak - zdjęcie Latafak 12.11.2012

DarkSnajper - Masz 1/2 z AWP . Przebranie wroga i zmiejszoną widoczność.Kapitan - Masz 3 dynamitki i AK47 i 1/3 z HENINJA - Masz TMP (+15 dmg z niego) oraz 1/2 z noża i widać tylko Twój cien gdy kucasz na nożu
Elitarny Telgrafista - Masz UMP45 ( +15 dmg z niego i 1/15) widzisz wrogów na radarze .
Ronaldo - Masz 1/1 z noża zmiejszona widoczność i grawitacje oraz USP ( +15 dmg z niego)
Podpalacz - Masz miotacz płomieni ( proszę też o model) i +10 dmg z niego jak sie da .
James Bond - Masz USP (+15 dmg z niego i 1/10 na natychmiastowe zbicie) Deagle (+10 DMG z niego i 1/7 na natychmiastowe zabicie)
Major - +20 dmg z AK47 i 2 dynamitki oraz zmiejszoną grawitacje .
Odpowiedz

Łokieć - zdjęcie Łokieć 12.11.2012

Lap
Załączony plik  codclass_HENINJA.sma   2,27 KB   20 Ilość pobrań
Odpowiedz

Latafak - zdjęcie Latafak 12.11.2012

Moglbys zmienic na NINJA :D ? bo blad zrobilem w pisowni . proszę
Odpowiedz

  • +
  • -
b0xer - zdjęcie b0xer 12.11.2012

Dark Sniper:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "DarkSnajper";
new const opis[] = "Masz 1/2 z AWP.Przebranie wroga i zmiejszoną widoczność";
new const bronie = (1<<CSW_AWP);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};


new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public cod_class_enabled(id)
{

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100);
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 2) != 1 )
return HAM_IGNORED;

cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

return HAM_HANDLED;
public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
ZmienUbranie(id, 0);
}

(12.11.2012 18:36):
Kod w postach (np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach (code/php/spoiler itp), a powyżej 200 linijek tylko w załączniku lub na wklejce.

Użytkownik benio101 edytował ten post 12.11.2012 18:35
Zamiana znacznika SPOILER na SMA
Odpowiedz

Gość_21977_* 12.11.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany