Skille pokemod (Przerobienie)
patryk9009
09.11.2012
Witam mam takie pytanie , mam pokemod i np. na poczatku mialem 100lvl , ale pozniej zwiekszylem do 500 lvl , i teraz pokemon np. Gengar od 50lvl juz jest niewidoczny a chcialbym zeby byl od np. 320 , wie ktos ktora linijka za to odpowiada? , i jeszcze ten sam problem z ampharosem skill (thundershock) ma zaduzy obszar i chcialbym go zmniejszyc. w spolierach daje skille
Spoiler
Spoiler
</p>Użytkownik Kawon edytował ten post 10.11.2012 16:45
radim
09.11.2012
Moce(dmg)/Wielkość/Długość itd skilli są zawarte w jednym pliku jakim jest defines.inl. Zmieniasz sobie odpowiednie definicje według Twojego upodobania, kompilujesz pokemoda i wrzucasz go na serwer.
patryk9009
10.11.2012
no wlasnie co do night_shade ... to mam max niewidka i min niewidka...
zobacz sam...dlatego nie wiem...
A tutaj ampharos .... ustawilem juz na 2 bo bylo na 9 i to samo...
zobacz sam...dlatego nie wiem...
Spoiler
A tutaj ampharos .... ustawilem juz na 2 bo bylo na 9 i to samo...
Spoiler
sNH.
14.11.2012
Jeżeli ma się zasyfionego pokemoda to tak jest... Sprawdź na czystej paczce
patryk9009
19.12.2012
Ref..
Ogolnie chodzi mi o skill , Thundershock , jego obszar jest za duzy , proszę o pomoc
Ogolnie chodzi mi o skill , Thundershock , jego obszar jest za duzy , proszę o pomoc
Artemis
24.04.2014
Znowu odświeżam, może się komuś przyda.
MakeLine_Ent(0,id,ent,SPRITE_INDEX[SPR_LGTNING],1,1,5,level*2,10,250,250,10,100,0)
tutaj to edytujemy. A dokładniej: "level*2" np. na wysokim lvl jest bug, że promienie są bardzo długie i cienkie. jak zmienisz na level*3, to tylko przez parę leveli takie będą. Jeżeli zmienisz na level*4(u siebie mam level*3) to prawdopodobnie będzie miało mały zasięg w zależności od lvl, jak masz 500lvl, to możesz eksperymentować z level*4 --> level*5 lub nawet level*6