←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

PokeMod
Skille pokemod (Przerobienie)

  • +
  • -
patryk9009 - zdjęcie patryk9009 09.11.2012

Witam mam takie pytanie , mam pokemod i np. na poczatku mialem 100lvl , ale pozniej zwiekszylem do 500 lvl , i teraz pokemon np. Gengar od 50lvl juz jest niewidoczny a chcialbym zeby byl od np. 320 , wie ktos ktora linijka za to odpowiada? , i jeszcze ten sam problem z ampharosem skill (thundershock) ma zaduzy obszar i chcialbym go zmniejszyc. w spolierach daje skille

Spoiler

Spoiler
</p>
Kawon (10.11.2012 16:45):
Kod w postach (np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach (code/php/spoiler itp), a powyżej 200 linijek tylko w załączniku lub na wklejce.

Użytkownik Kawon edytował ten post 10.11.2012 16:45
Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 09.11.2012

Moce(dmg)/Wielkość/Długość itd skilli są zawarte w jednym pliku jakim jest defines.inl. Zmieniasz sobie odpowiednie definicje według Twojego upodobania, kompilujesz pokemoda i wrzucasz go na serwer.
Odpowiedz

  • +
  • -
patryk9009 - zdjęcie patryk9009 10.11.2012

no wlasnie co do night_shade ... to mam max niewidka i min niewidka...
zobacz sam...dlatego nie wiem...
Spoiler

A tutaj ampharos .... ustawilem juz na 2 bo bylo na 9 i to samo...
Spoiler

Kawon (10.11.2012 16:44):
Kod w postach (np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach (code/php/spoiler itp), a powyżej 200 linijek tylko w załączniku lub na wklejce.
Odpowiedz

  • +
  • -
patryk9009 - zdjęcie patryk9009 14.11.2012

Ref
Odpowiedz

  • +
  • -
sNH. - zdjęcie sNH. 14.11.2012

Jeżeli ma się zasyfionego pokemoda to tak jest... Sprawdź na czystej paczce ^^
Odpowiedz

  • +
  • -
patryk9009 - zdjęcie patryk9009 15.11.2012

Taa , ale pomogles :>
Odpowiedz

  • +
  • -
patryk9009 - zdjęcie patryk9009 19.12.2012

Ref..
Ogolnie chodzi mi o skill , Thundershock , jego obszar jest za duzy , proszę o pomoc :)
Odpowiedz

  • +
  • -
patryk9009 - zdjęcie patryk9009 23.12.2012

Ref
Odpowiedz

  • +
  • -
patryk9009 - zdjęcie patryk9009 14.01.2013

Ref
Odpowiedz

  • +
  • -
Artemis - zdjęcie Artemis 24.04.2014

Znowu odświeżam, może się komuś przyda.

MakeLine_Ent(0,id,ent,SPRITE_INDEX[SPR_LGTNING],1,1,5,level*2,10,250,250,10,100,0)

 tutaj to edytujemy. A dokładniej: "level*2" np. na wysokim lvl jest bug, że promienie są bardzo długie i cienkie. jak zmienisz na level*3, to tylko przez parę leveli takie będą. Jeżeli zmienisz na level*4(u siebie mam level*3) to prawdopodobnie będzie miało mały zasięg :) w zależności od lvl, jak masz 500lvl, to możesz eksperymentować z level*4 --> level*5 lub nawet level*6

 

Odpowiedz