←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
zmieniając klase level przechodzi na 2 klasę

  • +
  • -
bamber's Photo bamber 06.11.2012

Co zrobić albo jak zablokować. Grając np. klasą "strzelec wyborowy" mam na nim 6 lvl zmienię klasę na "medyka" i level z klasy strzelca kopiuję się na klasę medyka. Czyli i na strzelcu i na medyku mam 6 lvl.
A chce zrobić by każdą klasę expiło się od 0 lvl.

Za pomoc stawiam ++
Quote

  • +
  • -
Pan PrO's Photo Pan PrO 07.11.2012

Może podaj sma Coda
Quote

  • +
  • -
0dayxeq's Photo 0dayxeq 11.11.2012

	klasa_zmieniona = CreateMultiForward("cod_class_changed", ET_CONTINUE, FP_CELL, FP_CELL);


Masz to w codzie?

podmien te 3publicki na to

public UstawNowaKlase(id)
{
new ret;

new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_disabled", FP_CELL, FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, ret, id, klasa_gracza[id]);
DestroyForward(forward_handle);

forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[nowa_klasa_gracza[id]], "cod_class_enabled", FP_CELL, FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, ret, id, nowa_klasa_gracza[id]);
DestroyForward(forward_handle);


if(ret == 4)
{
klasa_gracza[id] = 0;
return PLUGIN_CONTINUE;
}

ExecuteForward(klasa_zmieniona, ret, id, klasa_gracza[id]);

if(ret == 4)
{
klasa_gracza[id] = 0;
return PLUGIN_CONTINUE;
}

klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
nowa_klasa_gracza[id] = 0;
UstawPerk(id, perk_gracza[id], wartosc_perku_gracza[id], 0);

WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DajBronie(id)
{
for(new i=1; i < 32; i++)
{
if((1<<i) & (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id]))
{
new weaponname[22];
get_weaponname(i, weaponname, 21);
fm_give_item(id, weaponname);
}
}

if(gracz_ma_tarcze[id])
fm_give_item(id, "weapon_shield");

if(gracz_ma_noktowizor[id])
cs_set_user_nvg(id, 1);

new weapons[32];
new weaponsnum;
get_user_weapons(id, weapons, weaponsnum);
for(new i=0; i<weaponsnum; i++)
if(is_user_alive(id))
if(maxAmmo[weapons[i]] > 0)
cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], maxAmmo[weapons[i]]);
}

public ZastosujAtrybuty(id)
{
redukcja_obrazen_gracza[id] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)));

maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 100.0+PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1);

szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC+PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)*1.3;

set_pev(id, pev_health, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
}
Quote