[ROZWIĄZANE] Klasa wyszkolenie sanitarne
Dziku
04.11.2012
Witam.
Mam problem ze zrobieniem klasy z wbudowanym wyszkoleniem sanitarnym. Próbowałem na różne sposoby i żaden z nich nie działa.
Tu jest kod wyszkolenia:
Próbowałem dodać w Public nowa_runda
ale nie przynosi to żadnego efektu(oczywiście publicu wyszkolenie też dodałem adnotacje). Może mi ktoś pomóc?
Mam problem ze zrobieniem klasy z wbudowanym wyszkoleniem sanitarnym. Próbowałem na różne sposoby i żaden z nich nie działa.
Tu jest kod wyszkolenia:
public WyszkolenieSanitarne(id) { id -= ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE; if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] != 16) return PLUGIN_CONTINUE; set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE); if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new health = get_user_health(id); new new_health = (health+10<maksymalne_zdrowie_gracza[id])?health+10:maksymalne_zdrowie_gracza[id]; set_user_health(id, new_health); return PLUGIN_CONTINUE; }i tutaj jest dodany w case
case 16: { set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE); }
Próbowałem dodać w Public nowa_runda
if(klasa_gracza[id] == Rambo) { set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE); }
ale nie przynosi to żadnego efektu(oczywiście publicu wyszkolenie też dodałem adnotacje). Może mi ktoś pomóc?
Jamdzam
05.11.2012
ja to zrobilem w ten spoosb i mi dziala
co case klasy dodajesz
i na koniec SMA dodajesz
chcesz by klasa dostawala wiecej hp to zmieniasz XX na wlasna liczbe
a jak chcesz zmienic czas na wlasny to wstawiasz zamiast X swoja liczbe
i musisz to zmienic w case klasy i w public regeneruj
Użytkownik Jamdzam edytował ten post 05.11.2012 13:54
co case klasy dodajesz
set_task(5.0,"Renegeruj",id+9812)
i na koniec SMA dodajesz
public Regeneruj(id)
{
id-=9812;
if(!is_user_alive(id))
{
remove_task(id+9812)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new health = get_user_health(id);
new new_health = (health+10<maksymalne_zdrowie_gracza[id])?health+10:maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, new_health);
set_task(5.0,"DodajGranat",id+9812)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
chcesz by klasa dostawala wiecej hp to zmieniasz XX na wlasna liczbe
new new_health = (health+XX<maksymalne_zdrowie_gracza[id])?health+XX:maksymalne_zdrowie_gracza[id];
a jak chcesz zmienic czas na wlasny to wstawiasz zamiast X swoja liczbe
i musisz to zmienic w case klasy i w public regeneruj
set_task(X.0,"DodajGranat",id+9812)
Użytkownik Jamdzam edytował ten post 05.11.2012 13:54
Dziku
05.11.2012
Niestety nie działa, a gracz po wyborze klasy stoi w miejscu i nie może się ruszyć.
Dziku
06.11.2012
Dzięki serdeczne, ale nie jestem kretynem, by nie potrafić dodać wpisu do case klasy oraz na koniec sma, a sma nie chcę udostępniać jak większość i nie muszę chyba pisać z jakich to powodów. Za pomoc jednak dziękuje i prosiłbym o dalsze wypowiedzi.
Użytkownik misiekcrpv edytował ten post 06.11.2012 17:45
Użytkownik misiekcrpv edytował ten post 06.11.2012 17:45
Dziku
06.11.2012
Niestety nie działa, po za tym jest to nie logiczne aby działało na przedmiocie różnym niż przedmiot o wartości równej 16 i na klasie równej snajper, ale z góry mówie, że takie coś jak poniżej też próbowałem.
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] != 16 || klasa_gracza[id] != Snajper)
Maniek974
06.11.2012
Spróbuj jeszcze tak
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 16 || klasa_gracza[id] == Snajper)
Droso
06.11.2012
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] != 16 && klasa_gracza[id] != Snajper)
Dlaczego?
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] != 16 || klasa_gracza[id] != Snajper)Taki kod zadziałałby tylko jak masz i klase snajper i ten item. || - lub && - i
Użytkownik HubertTM edytował ten post 06.11.2012 18:57
Dziku
06.11.2012
@@UP
Przepraszam za śmiałość, ale wg mnie głupstwa piszesz co też tak samo wychodzi w cod modzie, czyli nie działa ani item, ani klasa.
id -= ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] != 16)
return PLUGIN_CONTINUE;
Tu jest napisane, że gdy przedmiot gracza jest inny niż 16, czyli wyszkolenie sanitarne to plugin ma nie być kontynuowany (przepraszam jeśli nie mam racji, ale tak mi się wydaje), a Ty próbujesz zrobić w drugą stronę? Czyli gdy przedmiot jest równy 16 to plugin ma nie być kontynuowany.
Nie znam się, na tym prawie w ogóle, ale na zdrowy rozsądek to nie powinno działać i niestety nie działa.
+ za chęci
@ UP
Kto by pomyślał, że odpowiedź była tak bliska. Dzięki serdeczne, temat do zamknięcia.
Użytkownik misiekcrpv edytował ten post 06.11.2012 19:05
Przepraszam za śmiałość, ale wg mnie głupstwa piszesz co też tak samo wychodzi w cod modzie, czyli nie działa ani item, ani klasa.
id -= ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] != 16)
return PLUGIN_CONTINUE;
Tu jest napisane, że gdy przedmiot gracza jest inny niż 16, czyli wyszkolenie sanitarne to plugin ma nie być kontynuowany (przepraszam jeśli nie mam racji, ale tak mi się wydaje), a Ty próbujesz zrobić w drugą stronę? Czyli gdy przedmiot jest równy 16 to plugin ma nie być kontynuowany.
Nie znam się, na tym prawie w ogóle, ale na zdrowy rozsądek to nie powinno działać i niestety nie działa.
+ za chęci
@ UP
Kto by pomyślał, że odpowiedź była tak bliska. Dzięki serdeczne, temat do zamknięcia.
Użytkownik misiekcrpv edytował ten post 06.11.2012 19:05
dasiek
06.11.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL