←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
Kilka klas m.in - Replicant

  • +
  • -
KaMa. - zdjęcie KaMa. 04.11.2012

Replicant -
Int:0
HP:25
Wytrzymalosc:7
Kondycja:10
Opis:Posiada swoje 3 replicy, ktore odbijaja obrazenia.
Bronie-mp5

Pablo
Int:10
HP:20
Wytrzymalosc:16
Kondycja:25
Opis:Odbija 3 pociski na runde.
Bronie-Ump45

Mnich
Int:30
HP:15
Wytrzymalosc:50
Kondycja:15
Opis:Posiada teleport uzycie "e"
Bronie: Famas,deagle

Zlodziej
Int:15
HP:20
Wytrzymalosc:30
Kondycja:45
Opis: Moze ukrasc perk swojej ofiarze - szansa 1/3.
Bronie: Galil

Szturmowiec
Int:15
HP:20
Wytrzymalosc:15
Kondycja:7
Opis: + 10 DMG z m4a1 i jedna rakieta.0
Bronie: m4a1,usp

Russian Sniper
Int:0
HP:45
Wytrzymalosc:15
Kondycja:30
Opis: Dostaje autokampe.
Bronie; nie wiem to ta autokampa z CT.

PlayBoy (11.07)
Int:30
HP:0
Wytrzymalosc:10
Kondycja:100
Opis: Dodatkowe 15+(intelgiencja) dmg , 1-1 z kosy PPM
Bronie: mp5,deagle
Flaga: E

Oczywiscie +siki czekaja.
Odpowiedz

Emil29 - zdjęcie Emil29 04.11.2012

Zlodziej


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

new const nazwa[] = "Zlodziej";
new const opis[] = "Moze ukrasc perk swojej ofiarze - szansa 1/3.";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

new ofiara[33], perk_ofiary[33], wartosc_perku_ofiary[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;nazwa);
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);

if(!is_user_connected(killer))
return;

if(!ma_klase[killer])
return;

if(random(3))
return;

if(!(perk_ofiary[killer] = cod_get_user_perk(victim, wartosc_perku_ofiary[killer])))
return;

ofiara[killer] = victim;

Zapytaj(killer);
}

public Zapytaj(id)
{
new tytul[55];
new nazwa_perku[33];
cod_get_perk_name(perk_ofiary[id], nazwa_perku, 32);
format(tytul, 54, "Czy chcesz ukrasc perk: %s ?", nazwa_perku);
new menu = menu_create(tytul, "Zapytaj_Handle");

menu_additem(menu, "Tak");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nie");

menu_display(id, menu);
}

public Zapytaj_Handle(id, menu, item)
{
if(item)
return;

if(cod_get_user_perk(ofiara[id]) != perk_ofiary[id])
return;

new nick_zlodzieja[33];
get_user_name(id, nick_zlodzieja, 32);
ColorChat(ofiara[id], RED, "Twoj perk zostal skradziony przez %s.", nick_zlodzieja);
cod_set_user_perk(ofiara[id], 0);
cod_set_user_perk(id, perk_ofiary[id], wartosc_perku_ofiary[id]);
}
Odpowiedz

  • +
  • -
KaMa. - zdjęcie KaMa. 04.11.2012

dzięki masz + , czekam na reszte ;]
Odpowiedz

Pionek92 - zdjęcie Pionek92 04.11.2012

Masz Replikanta :) Licze an plusa

Załączone pliki

Odpowiedz

Emil29 - zdjęcie Emil29 04.11.2012

russian sniper


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Russian Sniper";
new const opis[] = "Dostaje Autokampe.";
new const bronie = (1<<CSW_G3SG1);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "aaaaaaa");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
Odpowiedz

  • +
  • -
KaMa. - zdjęcie KaMa. 04.11.2012

Obaj dostaliscie +a
Odpowiedz

  • +
  • -
KaMa. - zdjęcie KaMa. 05.11.2012

Pospieszylem sie, wiem, ze klasy nie wasze ;] zwłaszcza replicant, zlodziej no moze, ale nie dziala nie da sie skomplikowac.
Odswiezam #
Odpowiedz

R4inbow - zdjęcie R4inbow 05.11.2012

Szturmowiec

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
	   
new const nazwa[]   = "Szturmowiec";
new const opis[]    = "Ma +10 Dmg z M4A1 oraz dostaje 1 rakiete.";
new const bronie    = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 7;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 15;
new bool:ma_klase[33];
   
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
  if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
   remove_entity(entRakiety);
  entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
  client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
  if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
  {
   client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
  }
  else
  {
   if (is_user_alive(id))
   {
    poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
    ilosc_rakiet_gracza[id]--;
    new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
    entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
    entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
    new Ent = create_entity("info_target");
    entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
    entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
    vAngle[0] *= -1.0;
    entity_set_origin(Ent, Origin);
    entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
    entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
    entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
    entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
    entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
    VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
    entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
   }
  }
}
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
  ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
  return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
  iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
  new pid = entlist[i];
  if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
   continue;
  cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	    if(!is_user_connected(idattacker))
			    return HAM_IGNORED;
	   
			 if(!ma_klase[idattacker])
			    return HAM_IGNORED;
	   
	    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
			    cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	   
	    return HAM_IGNORED;
}
Odpowiedz

  • +
  • -
KaMa. - zdjęcie KaMa. 05.11.2012

+ dla Ciebie, czekam dalej.
Odpowiedz

Emil29 - zdjęcie Emil29 05.11.2012

Pablo

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Pablo";
new const opis[] = "Odbija 3 pociski na runde.";
new const bronie = (1<<CSW_UMP45)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 16;

new bool:ma_klase[33];
new pozostale_strzaly[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Emil29");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
pozostale_strzaly[id] = 3;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!ma_klase[this])
return HAM_IGNORED;

if(pozostale_strzaly[this] > 0 && damagebits & DMG_BULLET)
{
pozostale_strzaly[this]--;
return HAM_SUPERCEDE;
}
return HAM_IGNORED;
}
public Spawn(id)
pozostale_strzaly[id] = 3;

Odpowiedz