←  Poradniki, Łatki oraz Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
[Tutorial] 1 inteligencji = x DMG z danej...

  • +
  • -
MazaQ - zdjęcie MazaQ 03.11.2012

Witam Przedstawiam wam 1 z wielu opcji dodawania Inteligencji zamienianej na DMG broni w klasie

A więc zaczynamy

Otwieramy sma swojej klasy

pod includami dodajemy:

#define DMG_BULLET (1<<1)


zamieniamy

new ma_klase[33]


na

new bool:ma_klase[33];


jeśli tego nie mamy dopisujemy to

new bool:ma_klase[33];


pod tym

new const wytrzymalosc = 20;


do public
plugin_init() dodajemy


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


do public
cod_class_enabled(id)

jeśli niemamy tego dopisanego to dopisujemy

ma_klase[id] = true;


a do

public cod_class_disabled(id)


dodajemy

ma_klase[id] = false;


i na sam koniec sma dodajemy

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_BROŃ)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 1.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}


konfiguracja:


if(weapon == CSW_BROŃ) 
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 1.0, idinflictor, damagebits);


zamiast BROŃ wpisujesz swoją broń np M4A1
5.0 - to ile + DMG dodaje do twojej broni
1.0 - to ile 1 inteligencji daje DMG do tej broni
Jeśli czegoś zapomniałem to proszę o napisanie w komentarzach
Odpowiedz

  • +
  • -
inwcrew - zdjęcie inwcrew 03.11.2012

A potrafisz tworzyć tego wariacje? :>
Odpowiedz

PimP517 - zdjęcie PimP517 04.11.2012

Oczywiście jeśli nie macie
#include <hamsandwich>
To musicie dopisać pod resztą includów.
Odpowiedz

  • +
  • -
MazaQ - zdjęcie MazaQ 04.11.2012

UP@
Tak masz racje zapomniałem o includach :P
inwcrew - niestety nie potrafie.
Odpowiedz