A więc zaczynamy
Otwieramy sma swojej klasy
pod includami dodajemy:
#define DMG_BULLET (1<<1)
zamieniamy
new ma_klase[33]
na
new bool:ma_klase[33];
jeśli tego nie mamy dopisujemy to
new bool:ma_klase[33];
pod tym
new const wytrzymalosc = 20;
do public
plugin_init() dodajemy
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
do public
cod_class_enabled(id)
jeśli niemamy tego dopisanego to dopisujemy
ma_klase[id] = true;
a do
public cod_class_disabled(id)
dodajemy
ma_klase[id] = false;
i na sam koniec sma dodajemy
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_BROŃ)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 1.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
konfiguracja:
if(weapon == CSW_BROŃ)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 1.0, idinflictor, damagebits);
zamiast BROŃ wpisujesz swoją broń np M4A1
5.0 - to ile + DMG dodaje do twojej broni
1.0 - to ile 1 inteligencji daje DMG do tej broni
Jeśli czegoś zapomniałem to proszę o napisanie w komentarzach