Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] Spadki fps
Temat rozp.
zxasdq
, 01.11.2012 21:42
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01.11.2012 21:42
Witam oraz pytam. Stworzyłem mapkę dedykowaną na pewny serwer. Wszystko jest w porządku, lecz na mapie są spadki fps.
Wszystkie rady jakie znalazłem nie pomogły. (Nakładające się txt, dużo obiektów itp)
Chciałbym się dowiedzieć co robię nie tak ;/ Piszcie co zrobić, może mapę pokazać i naprawicie to ;/
Wszystkie rady jakie znalazłem nie pomogły. (Nakładające się txt, dużo obiektów itp)
Chciałbym się dowiedzieć co robię nie tak ;/ Piszcie co zrobić, może mapę pokazać i naprawicie to ;/
#2
Napisano 02.11.2012 08:31
Może po zamieniaj, bryły w func_wall.
Tak w ogóle, spadki mogą być spowodowane prawie wszystkim.
Przykłady:
-Duży zasięg renderowania + puste miejsca na mapie.
-Dziwne bryły.
-Dużo modeli i efektów.
-słaby komputer , choć pewnie fps'y spadają na każdym komputerze (chodzi mi o twoją mape).
Tak w ogóle, spadki mogą być spowodowane prawie wszystkim.
Przykłady:
-Duży zasięg renderowania + puste miejsca na mapie.
-Dziwne bryły.
-Dużo modeli i efektów.
-słaby komputer , choć pewnie fps'y spadają na każdym komputerze (chodzi mi o twoją mape).
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#3
Napisano 02.11.2012 11:13
Ogólnie jak patrze w ścianę to jest świetnie po 300 fps. Ale jak patrze na budynek po środku mapy to do 50 fps schodzi mi ;/ A to wygląda tak: screenSHU - The fastest screen capture ever.
Prosta mapka bo ma iść na easy blocka gdzie będą dopiero bloki robione
Modeli nie ma żadnych, brył dziwnych nie robilem. Zasięg renderu 4100
Prosta mapka bo ma iść na easy blocka gdzie będą dopiero bloki robione
Modeli nie ma żadnych, brył dziwnych nie robilem. Zasięg renderu 4100
Użytkownik zxasdq edytował ten post 02.11.2012 11:16
#4
Napisano 02.11.2012 16:49
Może tak rozgrupuj ten budynek jeśli nie jest on rozgrupowany, a jak nie zadziała, to najlepiej stwórz ten budynek od początku, skoro to od niego są spadki prawdopodobnie.
Albo stwórz mapę z budynkiem i bez budynku i zobacz jak z Fps'ami
Albo stwórz mapę z budynkiem i bez budynku i zobacz jak z Fps'ami
Użytkownik HubertTM edytował ten post 02.11.2012 16:50
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#5
Napisano 02.11.2012 17:48
No dobra, usunę wszystkie bloki z budyku. Zobaczę jak to wpłynie na mapę.
Dobra dzięki za pomoc. Głównym błędem była dziura na mapie. Nie znalazłem jej, ale wokół mapy stworzyłem pomieszczenie z texturą sky.
Te twoje rady zoptymalizowały mapę i dają jakieś +50 fps. To na deve 1 jest około 400 fps.
Dobra dzięki za pomoc. Głównym błędem była dziura na mapie. Nie znalazłem jej, ale wokół mapy stworzyłem pomieszczenie z texturą sky.
Te twoje rady zoptymalizowały mapę i dają jakieś +50 fps. To na deve 1 jest około 400 fps.
#6
Napisano 02.11.2012 19:11
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych