←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Przypisanie nicku

Zablokowany

  • +
  • -
Albertd - zdjęcie Albertd 01.11.2012

Witajcie mam pytanie, w jaki sposob moglbym przypisac nick gracza do zmiennej[1]
np:
Zmienna[0] miala by przechowywac nick Kazik
Zmienna[1] miala by przechowywac nick Koziol

Probowalem cos takiego:
Nick[Miejsce] = get_user_name(id, NickW, 32)
Lecz wychodza jakies gwiazdki i kwadraciki.

Z gory dziekuje i pozdrawiam
Odpowiedz

  • +
  • -
Szymek^ - zdjęcie Szymek^ 01.11.2012


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>


#define MAX_PLAYERS 3

new g_PlayerName[MAX_PLAYERS][33][64];

public client_connect(id)
{
new ilosc = MAX_PLAYERS
get_user_name(id, g_PlayerName[ilosc][id], 63);
}

public Funkcja(id)
{
if(equali(g_PlayerName[0][id], "MAX")
client_print(id, print_chat, "Nick gracza 1 to MAX");

}


Nie wiem czy działa, ale powinno xD

#edit

Oraz można tak



#define MAX_PLAYERS 3

new g_PlayerName[33][64];

new przechowuj_nick[MAX_PLAYERS][33];

public client_connect(id)
{
new ilosc = MAX_PLAYERS
get_user_name(id, g_PlayerName[id], 63);

przechowuj_nick[ilosc][id] = g_PlayerName[id];
}

public Funkcja(id)
{
if(equali(przechowuj_nick[0][id], "MAX")
client_print(id, print_chat, "Nick gracza 1 to MAX");

}


Użytkownik Szymek^ edytował ten post 01.11.2012 19:14
Odpowiedz

  • +
  • -
Albertd - zdjęcie Albertd 01.11.2012

Nie dziala, lecz dziala w sposob taki: get_user_name(id, NickNaTablicy[Miejsce], 33)


Mozna zamknac.
Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 01.11.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany